1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Multi] Grand Theft Auto V [Deel XII]

Discussie in 'Games' gestart door Fiasco, 26 sep 2013.

  1. Maddmonkey

    Maddmonkey Well-Known Member

    Berichten:
    16.756
    Leuk Bevonden:
    5.435
    ja maar zijn toch wel meerdere van dezelfde persoon zegmaar ;) je hebt wel ongeveer maar 20 echt verschillende missies.

    Voorbeeld: bij die crackhoer met franklin (met dat wegslepen) zijn meerdere missies, maar vallen onder het kopje 'crackhoer' in het spel zelf. Rockstar site geeft ze allemaal apart aan.
     
  2. casper018

    casper018 Active Member

    Berichten:
    3.462
    Leuk Bevonden:
    5
    aah ok cool, maar is het dan nog belangrijk om te kiezen wie wat koopt? of kan elk persoon andere gebouwen kopen en is er niet de keus wie bijv de stripclub koopt?
    en als ik met een ander persoon speelt, krijg de persoon wie ik niet speel dan wel inkomen door of krijg je alleen inkomen als je met die persoon speelt
     
  3. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.782
    Leuk Bevonden:
    556
    Ja maar ik snap dan iets niet. Er staat op de site dat ik 10 van die missies heb gedaan en dat klopt ook wel en heb er nog maar 10 te gaan volgens die stats. Maar dan blijft er nog een shitload aan missies over. Of krijg ik straks met S&F missies te maken waar ik in één missie al meerdere van die 'blokjes' doe en dat dat onder één missie valt? Beverly bijvoorbeeld...waren allemaal aparte missies die los van elkaar werden getriggerd. RDR had volgens mij bij lange na niet zoveel Stranger missies toch?

    Ah ik zie het anders allemaal vanzelf wel. Dit is fucking cool!

    [yt]oQY5GXcPvso[/yt]
     
    Laatst bewerkt: 1 okt 2013
  4. Seh

    Seh Guest

    Ga gewoon spelen man. 8)
     
  5. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.782
    Leuk Bevonden:
    556
    Ik was gewoon benieuwd dude. Zag het op mijn eigen social club site staan en dacht toen van...wtf.
     
  6. Bonbridge

    Bonbridge Hi!

    Berichten:
    2.488
    Leuk Bevonden:
    3
    Ik heb net de missie gedaan met de:
    cargoplane
    Hij stort dus leuk neer in de zee, maar moet ik op eigen houtje naar het wrak duiken? Of komt daar een missie over? Of liggen daar geen wapens/geld/etc.
     
  7. Brocade

    Brocade Active Member

    Berichten:
    1.072
    Leuk Bevonden:
    38
    Dat vraag ik me dus ook af. Ik denk dat je daar op den duur wel een missie voor krijgt of ergens een duikerspak moet kopen.
     
  8. PePzi NL

    PePzi NL Ōkami! XBW.nl VIP

    Berichten:
    3.997
    Leuk Bevonden:
    203
    Komt geen verdere missie over, je kan er uit jezelf naar duiken. Maar je kan het ook laten want er ligt niks bijzonders :+ Een paar wapens en verder niks (of ik heb niet goed gekeken)
     
  9. osmgek

    osmgek Active Member

    Berichten:
    296
    Leuk Bevonden:
    1
  10. XD-sense

    XD-sense Active Member

    Berichten:
    377
    Leuk Bevonden:
    2
    Net 100% achievement gehaald damn wat moet je er een hoop voor doen sommige dingen zijn echt frustrerend maarja heb de achieve nu,just in time for online...
     
  11. OniRyo

    OniRyo Active Member

    Berichten:
    3.269
    Leuk Bevonden:
    257
    Ik vond het wel meevallen, ik had het gevoel dat GTA 4 wat langer was om 100% te halen, toch heb ik binnen 60 uur volgens mij in totaal GTA 5 op 100% gehaald.
     
  12. Reckuuza

    Reckuuza #ACHTERBUURTHOOLIGAN#LOMPEBOER#XBWSFINEST#NEKDIE

    Berichten:
    11.440
    Leuk Bevonden:
    17.540
    Moet zeggen dat ik ook meer shit online check dan ik daadwerkelijk speel :lol:
     
  13. Brocade

    Brocade Active Member

    Berichten:
    1.072
    Leuk Bevonden:
    38
    Net zo'n triathlon gelopen met Mary Ann -_- iets van 4 tot 5 minuten moeten rammen op de A knop. Ik heb geen duim meer over man.
     
  14. pim_smeets

    pim_smeets Active Member

    Berichten:
    754
    Leuk Bevonden:
    179
  15. Chorus

    Chorus youtube.com/CH0RUS

    Berichten:
    2.313
    Leuk Bevonden:
    2
    Er is er ook een van 28 min :+ en dat met 100% stamina
     
  16. pim_smeets

    pim_smeets Active Member

    Berichten:
    754
    Leuk Bevonden:
    179
    Ja, dat wilde ik dus niet verklappen...

    Maarre, ik nader de 100% inmiddels terwijl de apps nog naar Android moeten komen. Toch jammer. Ik heb Chop nu liever dood eerlijk gezegd, beest schijt alles onder...
     
  17. RemcoM

    RemcoM Ash and molten glass like Eyjafjallajökull

    Berichten:
    4.278
    Leuk Bevonden:
    2.033
    Granaat gooien, denkt ie dat het een balletje is \o/.
     
  18. Cees.S

    Cees.S Member

    Berichten:
    635
    Leuk Bevonden:
    0
    Sticky bomb op zn rug plakken en dan een bal gooien en ding laten ontploffen :D
     
  19. Jorrie

    Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

    Berichten:
    18.432
    Leuk Bevonden:
    4.962
    Of gewoon niet meenemen, ik zie dat beest ook nooit.

    Ik vind dat kutbeest maar een nutteloze toevoeging.
     
  20. Tripletth

    Tripletth ɹǝsn pǝɹǝʇsıƃǝɹ

    Berichten:
    1.543
    Leuk Bevonden:
    402
    Ik heb meteen de eerste dag al geprobeerd of ik een kogel door zijn hoofd kon schieten, tevergeefs.
     

Deel Deze Pagina