1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[XOne] FIFA 14 Ultimate Team

Discussie in 'Games' gestart door TAN UNITED, 8 sep 2013.

  1. Siemenn

    Siemenn pee es vee

    Berichten:
    7.883
    Leuk Bevonden:
    444
    Hoe spelen 3atb-formaties? Ik vond het in H2H matig, kwamen dan grote ruimtes op de flanken. In FIFA13 was dat een stuk minder, volgens mij.

    Ongelofelijk bazen team heb je wel.
     
  2. DMG.TeLeTuBiE

    DMG.TeLeTuBiE Active Member

    Berichten:
    396
    Leuk Bevonden:
    0
    Dat weet ik nog niet. Ik ga zo spelen, maar vorig jaar kon ik heel goed spelen met 3-5-2. Speelde eerste 4-3-3 (4), maar dat is niks tegen betere spelers. Daarna 4-1-2-1-2 gespeeld en daar eigenlijk hetzelfde. Je hebt zo verschrikkelijk weinig opties. Dus nu een keer dit proberen.

    Ik heb 1 keer met 3-5-2 in Fifa 14 gespeeld. Toen speelde ik tegen iemand ook met 3-5-2 en ik stond 1-0 achter. Toen naar 3-5-2 gewisseld in de rust omdat ik er maar niet doorheen kwam en toen won ik met 3-5-2 en viel het me op hoeveel meer opties ik had voorin. Vandaar deze keuze
     
  3. Florinho0

    Florinho0 Active Member

    Berichten:
    292
    Leuk Bevonden:
    0
  4. Siemenn

    Siemenn pee es vee

    Berichten:
    7.883
    Leuk Bevonden:
    444
    Candreva gaat weer de uitverkoop in, matige speler. Alleen goede voorzet, maar verder matig aan de bal en traag.. zonde.
     
    Laatst bewerkt: 1 okt 2013
  5. nielzqqq

    nielzqqq Active Member

    Berichten:
    424
    Leuk Bevonden:
    0
    cerci is een baas, ook finesse shot trait_O_
     
  6. StrikwerdaAjax

    StrikwerdaAjax Active Member

    Berichten:
    1.287
    Leuk Bevonden:
    23
    Totaal geen geduld voor deze mode. Hoe kom ik simpel aan geld? ja handelen, nee daar heb ik geen zin in. Ook heb ik altijd een moeite om een keuze te maken, om wat voor team ik wil maken.

    Alleen fut 12 serieus gedaan.
     
  7. ageQned

    ageQned Active Member

    Berichten:
    2.193
    Leuk Bevonden:
    732
    Ik ben aan het sparen voor el shaarawy die verkopen ze nu tussen de 18.000 en 25.000 niet best lol ben ik nog wel even bezig.
     
  8. Siemenn

    Siemenn pee es vee

    Berichten:
    7.883
    Leuk Bevonden:
    444
    Simpel aan geld komen? Spelen. De ultimate-divisie online levert per titel (12 punten 1e titel, 14 punten tweede titel) veel op. Ik ben vandaag begonnen en even 4 potjes gespeeld en gewonnen: 3.800 coins en een brons pakje. Toch netjes, kan je weer een nieuwe speler van kopen. :)
     
  9. Siemenn

    Siemenn pee es vee

    Berichten:
    7.883
    Leuk Bevonden:
    444
    Finesse shot is fijn, maar qua stats is hij minder dan Candreva.. in zo'n beetje alles. Candreva heeft geweldige stats + 10 chem op Hunter = zieke statistieken, maar hij voelt gewoon heel erg traag en log.
     
  10. TAN UNITED

    TAN UNITED Active Member

    Berichten:
    1.122
    Leuk Bevonden:
    3
    Reus is nog 100/110k, zou hij na morgen weer minder waard worden?
    Zit in dubio of ik hem zal gaan verkopen ;)
     
  11. Alpine

    Alpine Active Member

    Berichten:
    2.450
    Leuk Bevonden:
    5
    Candreva vind ik juist chill, lekkere afstandschot in de benen en vind hem helemaal niet traag. Cerci daar in tegen vind ik mindrr.
     
  12. Siemenn

    Siemenn pee es vee

    Berichten:
    7.883
    Leuk Bevonden:
    444
    In welke opstelling gebruik je hem? Ik als rechtshalf in de 4-1-2-1-2. Hij heeft medium-medium als workrates, wellicht dat hij daardoor weinig aanvalt. Mertens, Gervinho en Biabiany doen dat veel meer. Het is nu dat De Sciglio er heel de tijd overheen komt. Dat is best irritant, want dan staat Candreva vaak te verdedigen.

    Ik ben een beetje aan het zoeken naar de beste formatie. Ik wil 2 spitsen (fijnst in deze FIFA) én flankspelers. Opzich is 4-1-2-1-2 ideaal omdat Kaka dan achter de spitsen staat en hij high-low rates heeft én een bazen pass en schot. Maar Guarin (met Hunter-kaart dus ongelofelijk overpowered schot en geweldige complete speler) staat dan echt net voor de verdediging als een Mark van Bommel en komt amper over de middenlijn. Dat is zonde. Bij 4-4-2 zit er teveel ruimte tussen de voorhoede en middenveld IMO.
     
    Laatst bewerkt: 1 okt 2013
  13. Peter_Aragorn

    Peter_Aragorn Peter AragornNL

    Berichten:
    4.793
    Leuk Bevonden:
    1
    Laatst bewerkt: 1 okt 2013
  14. DLERIA

    DLERIA Active Member

    Berichten:
    420
    Leuk Bevonden:
    1
    wil een serie a team maken en heb al 4 spitsenin me club, palacio vucinic gomez higuain

    wat is de beste combo in een opstelling met 2 spitsen en kant dat ze staan?
     
  15. ageQned

    ageQned Active Member

    Berichten:
    2.193
    Leuk Bevonden:
    732
    Heb balotelli en el shaarawy nu ook in mijn elftal zal morgen even een foto ervan maken.

    Ik heb een elftal met alleen spelers uit italie.

    [​IMG]
     
    Laatst bewerkt: 1 okt 2013
  16. nielzqqq

    nielzqqq Active Member

    Berichten:
    424
    Leuk Bevonden:
    0
    stats zeggen niet alles, kijk naar hulk vorig jaar, probeer m maar is uit (cerci) zou k zeggen, het is geen shaarawy, maar wel een lekkere dribbelaar met 4/4 en goeie ball control
     
  17. WinterBase

    WinterBase #VOTEFORRECKA XBW.nl VIP

    Berichten:
    6.594
    Leuk Bevonden:
    654
    [yt]XyoyjmXTqrU[/yt]

    :lol:
     
  18. DLERIA

    DLERIA Active Member

    Berichten:
    420
    Leuk Bevonden:
    1
    en kaka dan?
     
  19. AntraXxX

    AntraXxX Bruce Springsteen

    Berichten:
    9.000
    Leuk Bevonden:
    214
    Hier mijn 2 teams:

    Ajax

    [​IMG]

    Heb voor van der Vaart gekozen omdat ik hem toevallig in een pakje kreeg en gewoon een baas is, en hetzelfde geldt voor Vertonghen. Beiden oud Ajacieden, en van der Vaart > Serero, en Vertonghen > Denswil.

    Arsenal

    [​IMG]

    Koscielny gekocht, maar vind Vertonghen toch ook fijn spelen, en door de link Vermaelen - Vertonghen kon ik ook mooi Courtois kopen zodat ik toch 100 chem behield. Cazorla vind ik te duur voor wat hij tegenover Diaby meer zou moeten bieden.
     
    Laatst bewerkt: 2 okt 2013
  20. Surreallistic

    Surreallistic Forza!

    Berichten:
    2.096
    Leuk Bevonden:
    378
    Ff een noob vraag tussendoor.

    Nog tips voor verdedigen tijdens een match? Ik word vaak door de aanvallers gedold, waardoor ik veel tegendoelpunten krijg. Het lijkt wel of de stick supertraag reageert in vergelijking tot de beweging van de tegenstander.
     

Deel Deze Pagina