1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[XOne] [GTAV] Grand Theft Auto Online

Discussie in 'Games' gestart door Dusky Demon NL, 5 sep 2013.

  1. MisterShakerNL

    MisterShakerNL Bazaarhouder

    Berichten:
    68
    Leuk Bevonden:
    0
    slechtste online launch sinds Sim City..
     
  2. xboxlol

    xboxlol Active Member

    Berichten:
    1.651
    Leuk Bevonden:
    40
    Nee, Simshitty was slechter.

    Rockstar gaf een week geleden al aan problemen te hebben. Bij EA was het van "ach, het gaat allemaal meevallen" (niet dus).
     
  3. Jorrie

    Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

    Berichten:
    18.427
    Leuk Bevonden:
    4.947
    Hou toch op man, 8 uur na lanceren begin je al te janken?

    :emo:
     
  4. straathond

    straathond Active Member

    Berichten:
    65
    Leuk Bevonden:
    10
    Nee dat ben je zeker niet.... ik probeer het al uren
     
  5. MisterShakerNL

    MisterShakerNL Bazaarhouder

    Berichten:
    68
    Leuk Bevonden:
    0
    ik jank niet om het feit dat GTA online niet beschikbaar is, bepaalde dingen zoals het investeren zijn voor mij en vele andere ook niet online, terwijl dit dus ook je singleplayer beïnvloed. Dat GTA online het niet doet bij iedereen dat vind ik acceptabel, dat je singleplayer deels beinvloed wordt door een online onderdeel dat niet werkt vind ik slecht, bagger, triest van een bedrijf dat wel 100en miljoenen in zijn zakken steekt...
     
  6. Zumpelvelder

    Zumpelvelder Active Member

    Berichten:
    1.689
    Leuk Bevonden:
    618
    Kwamen online maar heel weinig auto's tegen, en nog minder mensen... Al het leven is dus beetje weg uit de stad, iets wat heel erg opvalt als je van online terugschakelt naar offline. ;) Ook geen dieren meer kunnen ontdekken...

    Wat heb ik allemaal heb gespeeld.. Deathmatch, Team Deathmatch, Survival, Gang Attack, Races en een parachute sprong. Niet dat we alles gespeeld hebben wat beschikbaar was op de map, maar wel al een aardig beeld gekregen in dat uurtje spelen. Helaas niks opgeslagen, dus de rank, wapens en het geld is allemaal weer weg.

    Wat voor gamemodussen moeten dan nog allemaal unlocked worden, is dat al ergens bekend gemaakt?
     
    Laatst bewerkt: 1 okt 2013
  7. Le Lastpak

    Le Lastpak (◕‿◕✿)

    Berichten:
    6.574
    Leuk Bevonden:
    798
    Ach, zelfs Blizzard lukte het niet en die steken meer in hun zak + ze zouden genoeg ervaring moeten hebben met het opzetten van servers.
     
  8. MisterShakerNL

    MisterShakerNL Bazaarhouder

    Berichten:
    68
    Leuk Bevonden:
    0
    maar bij blizzard moest iedereen per sé CONSTANT online zijn (neem aan dat je doelt op Diablo 3?).. Bij GTA zouden ze alleen maar voor iedereen die stock market beschikbaar moeten houden om de singleplayer ervaring buiten schot te houden.. dat kan toch niet zo moeilijk zijn??
     
  9. xboxlol

    xboxlol Active Member

    Berichten:
    1.651
    Leuk Bevonden:
    40
    http://www.rockstargames.com/newswire/article/51422/some-more-details-on-grand-theft-auto-online.html
     
  10. Seh

    Seh Guest

    Ik zie nog geen cops and crooks. :mad:
     
  11. Zumpelvelder

    Zumpelvelder Active Member

    Berichten:
    1.689
    Leuk Bevonden:
    618
    Heists en content-creator, daar zit ik wel op te wachten ja.. Zeer extreme downhill offroad races maken, owyeah! :D
     
  12. egelhunter

    egelhunter It's all in the game

    Berichten:
    1.842
    Leuk Bevonden:
    49
    Net een uur geprobeerd online te spelen. Na vastlopen ben ik opnieuw begonnen en kon ik weer een character aanmaken opnieuw, mijn gewonnen race was ook verloren. Hier heb ik geen zin in. Ik wacht wel tot het fatsoenlijk werkt. Met Sim City hier al avonden mee verneukt ga dit niet nog een keer meemaken.
     
  13. geob81

    geob81 Active Member

    Berichten:
    468
    Leuk Bevonden:
    8
    Yep heb ik ook last van (kon niet meer switchen tussen hoofdpersonen in single player). Totdat er een fatsoenlijke patch komt ga ik niet meer gta online spelen..

    Wat een fiasco.
     
  14. HaRrIeHaKkEr

    HaRrIeHaKkEr PSN: Zwaarface

    Berichten:
    973
    Leuk Bevonden:
    0
    Naja ik kan wel in die Open wereld, maar verder zie ik helemaal niks van Heists & Missies...

    Kan wel alle blauwen iconen doen met XBW, Friends of Random People..

    Maar voorderest is er weinig aan
     
  15. HaRrIeHaKkEr

    HaRrIeHaKkEr PSN: Zwaarface

    Berichten:
    973
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik ook!
     
  16. KiR

    KiR Opperchief

    Berichten:
    270
    Leuk Bevonden:
    1
    Meenje..heeft dat opeens niet meer kunnen switchen met die online sjit te make?

    Sent from my GT-N7100 using Tapatalk 2
     
  17. HaRrIeHaKkEr

    HaRrIeHaKkEr PSN: Zwaarface

    Berichten:
    973
    Leuk Bevonden:
    0
    Yep, Heb ook meerdere keren gehad in Singpleplayer dat al me kogels weg waren van al me wapens, en Franklin had weer zn standaard kleding aan.. Kon alles opnieuw kopen en doen... Was der na 3 keer wel klaar mee ja! :{
     
  18. Rampage

    Rampage Well-Known Member

    Berichten:
    8.313
    Leuk Bevonden:
    3.328
    Toch mis ik de simpele optie om zelf chaos te stichten in de stad. Vind het maar kaal, onoverzichtelijk en saai.

    Geef mij de keuzes uit GTA4 maar... Waarin je mensen simpel kon uitnodigen en alles overhoop kan knallen...


    ... kan dat überhaupt nog wel?
     
  19. Frangster

    Frangster Active Member

    Berichten:
    1.892
    Leuk Bevonden:
    28
    Net 90 minuten gespeeld, vond er weinig aan en zoals mensen hier ook al zeggen, erg dood. Geen vliegtuigen op het vliegveld, de legerbasis zit op slot en is ook leeg (wellicht unlock je deze later natuurlijk), weinig auto's en mensen op straat, ik wacht het nog even af, maar een eerste indruk is not impressed. Ik ben zelfs weer terug gegaan naar de Single Player :+.
     
  20. 1nfinity

    1nfinity Show your Skill

    Berichten:
    297
    Leuk Bevonden:
    0
    Iemand die een manier weet om je de tutorial opnieuw te kunnen laten spelen met een nieuw personage... ik speel nu steeds zonder tuturial en kan dus ook niets doen :mad:
     

Deel Deze Pagina