Missen jullie geen echte LEGO-game?

Discussie in 'Algemeen' gestart door Biscuitje, 14 jul 2003.

1. Biscuitje

Biscuitje Chili Peppers!

Leuk Bevonden:
    5
    Nu ik op de main-page de post over BIONICLE The Game zag (wat sowieso een bagger thema is van LEGO), dacht ik weer terug aan m'n jonge jaren (ik ben al 15 hoor[​IMG]).

Wat ik me nou afvroeg, kunnen ze geen echt LEGO-spel maken. Waarin je zelf kan bouwen. Ik kan me het spel Lego Racers nog wel herinneren. Ik zat meer auto's te bouwen dan dat ik racete8)
    Het lijkt me gewoon cool om zelf onbeperkt te kunnen bouwen, huizen, auto's, straten, noem het maar op.
    En dan co-op bouwen via Live:D

Lijkt jullie zoiets niks? In plaats van al die bagger LEGO-spellen?

Laatst bewerkt: 14 jul 2003
  2. coolnhl

coolnhl Heads UP!

Leuk Bevonden:
    0
    offtopic, die smilie kost mijn bandwidth :mad:

3. Pegas

Pegas XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    22
    Dat zou leuk zijn maar onbeperkt bouwen gaat nooit kunnen. Als je ook in de ruimte zou kunnen bouwen zou ik de game zeker kopen, maar zo'n game zal toch nooit het daglicht zien.

4. Unhooked

Unhooked Adrenaline driven

Leuk Bevonden:
    0
    Ik vond lego racer 2 best wel goed. Eigen auto maken. Een beetje over een eiland rijden. Af en toe een race houden met 1 van de bewoners van de eiland (als je daar zin in had) leuke game alleen oppevlakkig. Maar niks gaat boven echt lego. Coolste speelgoed op aarde.

5. [2k]

[2k] XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    207
    vind al de legogame niks, dan bouw ik weer liever zelf wat

6. ImpulzZ

ImpulzZ Katie Holmes

Leuk Bevonden:
    0
    hoe bedoel je onbeperkt bouwen? qua tijd of qua ruimte?
    ik denk dat zoiets echt wel te maken is, gewoon met een ruimtelimiet zoals bij simcity en rollercoaster tycoon

via live etc samen een stad met lego bouwen zou nog wel leuk kunnen worden, en dat je dan als je een beetje straten hebt liggen in die stad dat je dan ook daarin kan gaan racen met eigengebouwde auto's :D

naja ik zit nu maar wat ideeën op te noemen, maar ik denk dat zoiets zeker wel mogelijk is, en als zoiets online zou gaan wordt dat nog leuker :)

7. Biscuitje

Biscuitje Chili Peppers!

Leuk Bevonden:
    5
    Met onbeperkt bedoel ik, alleen bouwen niks anders. Geen opdrachten of whatsoever.

8. Dioga

Dioga Piraat

Leuk Bevonden:
    52
    Lego Creator is toch het spel waar je alles zelf kan bouwen (met destructie knop.. Het welbefaamde maak-alles-in-één-klap-kapot 8) - Gebruikte ik in mijn vroegere kinderjaren mijn hand voor :cool: )

9. Biscuitje

Biscuitje Chili Peppers!

Leuk Bevonden:
    5
    Oh dat kende ik niet eens! :D

Maar zouden jullie het op de Xbox willen hebben met live-functie?8)

10. Dioga

Dioga Piraat

Leuk Bevonden:
    52
    Tsssk..
    Schaam je eigen:+ Had dan eerst gezicht op internet of er een game was, imo is 't heel logisch dat ze een bouw-game hebben van Lego. Het was ook het 1e bouwspel van Lego dacht ik, later zijn nog Lego Creator Middeleeuwen en ruimte uitgekomen (van ruimte weet ik niet zeker). De standaard creator is gewoon een stad bouwen, met politie enzo en blablabla...

En met Live Functie lijkt me niks. Er is weinig uitdagends aan een stad bouwen..

11. Biscuitje

Biscuitje Chili Peppers!

Leuk Bevonden:
    5
    Ja whatever, het is toch gewoon kicken om met een of andere aap aan de andere kant v/d wereld die 20 jaar ouder is als jou lekker samen een virtueel bouwwerk te maken!

Het zal nooit leuker zijn als MM3 ofzo, maar ik denk dat veel mensen het wel zouden willen zien.

12. coolnhl

coolnhl Heads UP!

Leuk Bevonden:
    0
    Renetje is nog maar een klein jongentje :p

13. Biscuitje

Biscuitje Chili Peppers!

Leuk Bevonden:
    5
    Nee joh, ik zit in m'n 2e jeugd[​IMG]

14. Cypher

Cypher Yohohohohoho!

Leuk Bevonden:
    8
    Lego moet een game maken waar je zelf je auto en tracks kan maken en onderdelen voor je wagens kan downloaden met Live

15. Blade

Blade What?Is it a spider?

Leuk Bevonden:
    0
    Lego moet gewoon Lego maken.
    Sorry hoor maar die spellen van hun is toch dikke troep. Ik heb vroeger wel met lego gespeelt, leukste speelgoed ooit idd:). Maar de games.. nee, dan speel ik liever een fps..:{

16. Hans NL

Hans NL Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    jaja

opzich is het een goed idee. het kan een leuke game zijn mits het goed is uitgewerkt en de kopers een beetje creatief zijn. via live zou het toch ook geweldig zijn. beetje een stad bouwen, beetje creatief zijn, beetje ouwehoeren :D

17. reinaldo

reinaldo XBXL Gamer!

Leuk Bevonden:
    0
    het antwoord is NEE :D

18. Sindagon

Sindagon use the clumsynes

Leuk Bevonden:
    2
    ja, zou best stoer zijn, maar dan mot je in de live versie natuurlijk ook door de stad kunnenn lopen/fietsen/rijden en dan mot je alla GTA auto's kunnen jatten etc mensne killen, dan wor het leuk.

19. Hans NL

Hans NL Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    o

lego is lief en wat jij wilt niet echt. zou niet goed zijn voor het lieve imago van LEGO

20. Sindagon

Sindagon use the clumsynes

Leuk Bevonden:
    2
    lol, owk, mijn idee zonder het auto jatten en killen dan.O-)

Laatst bewerkt: 15 jul 2003

Deel Deze Pagina