1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[XOne] [GTAV] Grand Theft Auto Online

Discussie in 'Games' gestart door Dusky Demon NL, 5 sep 2013.

  1. iTz FaRiiD x

    iTz FaRiiD x Hoppaaaaa

    Berichten:
    588
    Leuk Bevonden:
    6
    Beetje kromme vegelijking. Maar vaak genoeg worden er auto's teruggeroepen naar de fabriek omdat er ergens een enstige fout zit. Dus zelfs daar zitten bugs. Rockstar doet wat ze kunnen en om te blijven flamen op ze helpt niet veel (Y)
     
  2. Edjuuuuuh

    Edjuuuuuh -

    Berichten:
    2.119
    Leuk Bevonden:
    61
    Komt RaouLioo er ineens aanrijden in een sport autootje met zo'n truck toeter. Man je kon me opvegen :lol:

    Rally races zijn ook wel gaaf. Zaten met allemaal randoms en ik was denk ik de enige bijrijder die even het headsetje erbij pakte. Want de rest reed maar wat dom in de rondte :+
    Ook wel een manier om makkelijk wat races te winnen.

    En hoe zet je trouwens een bounty op iemand?
     
  3. Gjito

    Gjito Active Member

    Berichten:
    13
    Leuk Bevonden:
    0
    De servers werken idd nog niet helemaal. Gister een gun gekocht van 8000... die heb ik nu niet meer :+. Doei Gun.

    Maargoed, verder kan ik iig spelen.... Alleen vind het nog steeds bizar dat je voor 20 euro straks een miljoen kunt kopen.. terwijl je daar met de jobs/overvallen/auto verkopen tot nu toe echt tientallen uren voor nodig hebt om aan die miljoen te komen, niet echt in verhouding dus.
     
  4. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.782
    Leuk Bevonden:
    556
    Wel heel gaaf dwt de andere spelers zulke dingen dan ook horen.

    Nou ja..klein beetje dan Jorrie en daarom ben ik gekapt. Geen zin om me druk te maken. Ik geef het straks misschien nog ff een kans.
     
    Laatst bewerkt: 3 okt 2013
  5. serialdrifter

    serialdrifter Team Slipmachine

    Berichten:
    795
    Leuk Bevonden:
    2
    Je kunt bounties op iemand zetten door Lester te bellen.
     
  6. Jorrie

    Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

    Berichten:
    18.430
    Leuk Bevonden:
    4.955
    Ik kan nu Merryweather bellen voor ammo drops, nice :cool:
     
  7. TDF GANGSTER NL

    TDF GANGSTER NL STB MEMBER

    Berichten:
    138
    Leuk Bevonden:
    0
    Focking hell 80000$ gespendeerd aan mn eerste crib, xbox uitgezet en dag erna alles pleite. Pretty fucked up, vind het echt wasted time als het zo moet.
     
  8. Jorrie

    Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

    Berichten:
    18.430
    Leuk Bevonden:
    4.955
    :eek:

    Dat is inderdaad behoorlijk klote.

    Hoeveel is het duurste huis eigenlijk?
     
  9. Zumpelvelder

    Zumpelvelder Active Member

    Berichten:
    1.689
    Leuk Bevonden:
    618
    Is pas beschikbaar vanaf rank 10 telefonisch via Lester...

    Dat is mij nu ook twee keer gebeurd.. Echt zuur, maar schijnbaar word dus niet altijd alles goed opgeslagen in de 'cloud'. Heb je vette auto, verzeker je hem ook nog vrij duur, stop je met gamen en is alles weg.

    Rank en geld op de bank slaat die gelukkig wel altijd goed op...
     
    Laatst bewerkt: 3 okt 2013
  10. Jorrie

    Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

    Berichten:
    18.430
    Leuk Bevonden:
    4.955
    Dan wacht ik maar even met grote aankopen doen tot alles wat soepel loopt. Dan eerst nog maar geen huis.
     
  11. Seh

    Seh Guest

    Ik zet voorlopig dan ook gewoon alles op de bank en spendeer het wel als alles goed lijkt te lopen.
     
  12. TDF GANGSTER NL

    TDF GANGSTER NL STB MEMBER

    Berichten:
    138
    Leuk Bevonden:
    0
    400k is de duurste.
    overall income 200.252
    overall expenses 185.314
    spent on properties en utilities 80.000
    bank 7.350

    Mijn bankgeld is het enigste wat ik nog heb lol, Geen properties meer en 40k aan tatoos minder lol. Eff nog maar weekje wachten ofzo. total waste of time.
     
  13. Zumpelvelder

    Zumpelvelder Active Member

    Berichten:
    1.689
    Leuk Bevonden:
    618
    Precies, dat doe ik nu ook! Gewoon sparen en hopen dat die servers snel beter werken...

    Gelukkig momenteel wel mijn persoonlijke wagen met verzekering die is opgeslagen, die lijkt nu dus in elke server mooi mee te komen. :)
     
  14. Seh

    Seh Guest

    Ga nu al voor de 3e keer een zelfde missie doen die 5k oplevert. 8) Een of andere meth caravan (breaking bad anyone?) jatten.
     
  15. oneshot1tkil

    oneshot1tkil Active Member

    Berichten:
    2.424
    Leuk Bevonden:
    18
    Online werkt prima nu voor mij, Alleen me maat de word helemaal gek in de party omdat die steeds error krijgt.
     
  16. Wahlberg

    Wahlberg Active Member

    Berichten:
    1.443
    Leuk Bevonden:
    24

    Denk even logisch na...


    Iedereen heeft nu een paar weken lang de SP mode gespeeld, al die spelers zullen wel ergens een bug zijn tegenkomen. Ondertussen komt al die info binnen bij Rockstar en zij werken hier aan. Dan kreeg je op 1 oktober de update voor online te gaan met enkele fixes voor de SP mode in.

    Je kunt niet 100x een update gaan doen want buiten dat het onzinnig is, kost het ook nog eens enorm veel geld en neemt het elke keer 2-3 weken in beslag omdat het goedgekeurd moet worden door Microsoft.
     
    Laatst bewerkt: 3 okt 2013
  17. Edjuuuuuh

    Edjuuuuuh -

    Berichten:
    2.119
    Leuk Bevonden:
    61
    Die updates hadden ze al klaar liggen toen de game uitkwam ;)
     
  18. oneshot1tkil

    oneshot1tkil Active Member

    Berichten:
    2.424
    Leuk Bevonden:
    18
    Edjuuuhhh, Waarom pakte je die andere auto nou niet :mad:
     
  19. Wahlberg

    Wahlberg Active Member

    Berichten:
    1.443
    Leuk Bevonden:
    24
    Ook de car/garage glitch?

    Dan nog, elke keer je een patch uitbrengt betaal je daar dik voor en moet je weer x weken wachten.
     
  20. Edjuuuuuh

    Edjuuuuuh -

    Berichten:
    2.119
    Leuk Bevonden:
    61
    Oh was jij dat :p Ik kon hem eerst niet vinden. En toen ik hem eindelijk vond veegde hij me van de motor af en was die zomaar bij Sandy shore. Ik geef het liever niet toe maar nadat jij eruit ging ben ik nog wel 20 minuten bezig geweest denk ik :+
     

Deel Deze Pagina