De races waren idd erg leuk Heel divers, en ik heb vannacht eigenlijk helemaal geen last gehad van bugs of server problemen.
Kreeg een mail van R* dat corrupt character ook zou moeten worden opgelost door de update. Anders ben ik fucked.
Momenteel is het haast onspeelbaar online.. Bijna niks word ingeladen op de map, vastlopers tijdens matchmaking, en als ik een server verlaat ben ik alle progressie weer kwijt. Oftewel er word alweer eens niks opgeslagen momenteel. Echt nog veel werk aan de winkel om dat GTA Online aan de praat te krijgen.. Al kan het best leuk worden als het soepel werkt, EN je character bij rank 50 is aangekomen zodat alle activiteiten beschikbaar zijn.
Net ook een aantal uurtjes gespeeld en geen enkel probleem gehad.. ook niet met opslaan. Ik wacht wel voor de zekerheid even de update af. Mooi even tijd voor de single player
Volgens mij is het hele online gebeuren nu down... Online spelen met alleen disc content telt niet hè.
Niemand van de PS3 crew is momenteel online . Het is mij zover in 1x gelukt online binnen te komen. De wereld is idd redelijk kaal tov de SP.
Kaalheid vind ik echt meevallen. Nu level 13 en 35.000 op de bank. Hopelijk is het mey die huizen snel gefixed
Geluk en timing. Soms zit de cloud server even mee waardoor je er doorheen komt, maar een groot deel van de tijd is die server erg onstabiel waardoor joinen zo lang duurt dat hij 'timed out' aan geeft, of de server klapt er compleet uit waardoor je niet kan saven.
Kunt beter niet spelen tot alles goed werkt. Kans is aanwezig dat als je nu speelt en goede progressie maakt dit door een fout niet wordt opgeslagen en je helemaal opnieuw kunt beginnen.
In dat geval moet je hoe dan ook opnieuw beginnen. Of je speelt niet en kan bijvoorbeeld maandag beginnen op level 1, of je speelt nu, hebt al lol, en begint wellicht maandag weer op level 1.
gister de hele avond goed kunnen spelen, nu level 16 met 90.000 op de bank en een garage voor 2 autos met 2 dikke muscle cars erin
Zit in totaal tegen de 10k aan dacht ik. Eerste keer is dat gratis. Mits hij het goed op slaat, wat bij mij niet het geval was.
Klopt het dat die update voor de xbox er nog niet is? Heb nu een manier gevonden om makkelijk betere wapens te krijgen en snel geld te verdienen. Voor de betere wapens moet je een paar rondes survival spelen, dan spawnen de wapens die je normaal nog niet kan kopen. Als je die oppakt dan hou je die ook na de survival mode. Ammo kan je dan krijgen via die ammo drop. Snel veel geld verdienen kan door steeds missie violent duct te spelen. Krijg je steeds $9000 voor en ongeveer 1000 rp. De missie duurt ook echt maar 2 minuten ofzo als je weet wat je moet doen.