1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Het Online Gamestore Topic [Deel 3]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Fiasco, 23 jun 2011.

  1. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    Hm, ziet er goed uit. Vooral dat pasje wat gratis is; bij 3Vcash kost dat pasje een tientje.
    Ik neem aan dat ik dan met dat pasje ook een creditcard nummer heb wat blijvend is? Die virtuele dingen bij 3Vcash verlopen iedere keer na 3 maanden, dus zo kan ik mijn gegevens bij bv Amazon steeds blijven updaten.
     
  2. Tyrant

    Tyrant Well-Known Member

    Berichten:
    12.000
    Leuk Bevonden:
    9.558
    Eh ja, een gewone creditcard?!
     
  3. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
  4. Ferron

    Ferron Active Member

    Berichten:
    5.446
    Leuk Bevonden:
    38
    Ja, is blijvend.
    Neteller is gelukkig ook stuk beter beveiligd dan 3V dus dat is ook een pluspunt. :+
     
  5. CheesieOnion

    CheesieOnion <font color="green"><b>Redacteur</b></font>

    Berichten:
    1.058
    Leuk Bevonden:
    0
    Iemand ervaring met http://www.console360.nl/? Ik wil daar namelijk een nieuwe Xbox- controller bestellen gezien zij de goedkoopste zijn en je kunt er met PayPal betalen. De site ziet er een beetje apart uit, maar ik lees positieve recensies op budgetgaming.
     
  6. Coentjuh

    Coentjuh Active Member

    Berichten:
    2.235
    Leuk Bevonden:
    29
    KvK nummer klopt iig.
     
  7. Oldsk00l

    Oldsk00l ouwe school

    Berichten:
    813
    Leuk Bevonden:
    4
    hoe lang is gamehubs.com al uit de lucht?
     
  8. Oldsk00l

    Oldsk00l ouwe school

    Berichten:
    813
    Leuk Bevonden:
    4
    up? iemand enig idee ook waarom?
     
  9. heuft

    heuft Active Member

    Berichten:
    1.510
    Leuk Bevonden:
    53

    ik heb daar wel eens thumbsticks besteld. alles netjes binnen gekregen.
     
  10. UpInSmoke0611

    UpInSmoke0611 Well-Known Member

    Berichten:
    12.104
    Leuk Bevonden:
    1.176
    Gamedumper levert via Selektvracht, maar gooit Selektvracht het door de brievenbus of moet je altijd tekeken?
     
  11. Fiasco

    Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

    Berichten:
    19.027
    Leuk Bevonden:
    5.809
    :eek:

    Volgens mij was het niet echt bijzonder meer qua prijzen. XBW heeft Gamehubs echt groot gemaakt een paar jaar terug. Iedereen kocht voor zijn leven alle games daar voor €35. Hehe, waren geniale tijden maar had ook een keer dat mijn pakje was onderschept.
     
  12. Oldsk00l

    Oldsk00l ouwe school

    Berichten:
    813
    Leuk Bevonden:
    4
    Ja het was altijd geniaal, ik ben er ook al een hele tijd niet geweest, maar kon er zo 123 ook niks over vinden :eek:

    denk dat ik daar 20 games vandaan heb zonder ooit problemen te hebben
     
  13. Cookie

    Cookie #TaylorSwift XBW.nl VIP

    Berichten:
    9.247
    Leuk Bevonden:
    528
    Ik haalde er ook alles vandaan maar de laatste maanden lagen de prijzen rond de 45 euro en dat was de moeite niet meer imo.
     
  14. MAD 1976

    MAD 1976 Useless info here...

    Berichten:
    9.044
    Leuk Bevonden:
    1.285
    Tja, Zavvi is ook niet meer wat het geweest is wat dat betreft....=(
     
  15. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    Is Zavvi dan ooit echt goedkoop geweest? Ik bedoel, ik zie nu soms wel wat nette prijzen staan maar ik kan me niet herinneren dat het ooit een winkel was waar je standaard naartoe ging voor de goede aanbiedingen.

    Ik was iig een week of 2 toevallig nog op Gamehubs. Was echt niks meer. Qua prijzen en qua aanbod.
    Jammer. 2008/2009 was vreselijk cheap dankzij die shop. Mooie service was het ook altijd.
     
  16. Tyspolir

    Tyspolir Active Member

    Berichten:
    2.118
    Leuk Bevonden:
    0
    Wow gamehubs.. ben ik ook al een jaar of 3 niet meer geweest. Goede tijden inderdaad. Eerst hadden ze nog games van 31-32 euro.. heb in de loop der tijd wel een stuk of 15 games daar gekocht. Later werd de prijs steeds hoger, naar 40, en toen 45 euro inderdaad. Wel jammer.

    Zavvi heb ik nooit echt goed gevonden voor nieuwe games, maar vaak hebben ze wel mooie deals voor al wat oudere games, bij sales die ze hebben.
     
  17. Daniël

    Daniël Staatsfeind Nr. 1

    Berichten:
    1.285
    Leuk Bevonden:
    18
    Ik keek af en toe ook nog wel eens op de site uit nieuwsgierigheid, voor de prijzen moest je er inderdaad niet meer zijn. Die waren gewoon niet aantrekkelijk meer genoeg.
     
  18. MAD 1976

    MAD 1976 Useless info here...

    Berichten:
    9.044
    Leuk Bevonden:
    1.285
    Zoals hierboven al gezegd, voor de iets minder nieuwe releases hadden ze vaak mooie prijsjes.

    PlayAsia was vaak goedkoper, maar ik wilde geen wazige asiatische hoesjes.:+
     
  19. gamer18

    gamer18 xboxgamer

    Berichten:
    439
    Leuk Bevonden:
    0
    Als het gewoon door de brievenbus past, dan doet Selectvracht dat ook gewoon. Laatst bij Wehkamp GTA besteld en was gewoon door de brievenbus gedaan.
     
  20. Cookie

    Cookie #TaylorSwift XBW.nl VIP

    Berichten:
    9.247
    Leuk Bevonden:
    528
    Dat is het mooie van postnl, ook als het niet door de bus past proberen ze het :+:emo:
     

Deel Deze Pagina