1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[XOne] FIFA 14 Ultimate Team

Discussie in 'Games' gestart door TAN UNITED, 8 sep 2013.

  1. FiDoDiDo007

    FiDoDiDo007 Active Member

    Berichten:
    268
    Leuk Bevonden:
    7
    Oude El Sha zal ook wel 4* krijgen. Alleen met 4* zal de prijs mogelijk de prijs wat omhoog gaan. Ik denk dat ie daar op inspeelt (of probeert :p ). Als de oude 3* zou houden zie ik hier idd geen vraag naar haha. Wellicht dat hij toch al de beste LW van Italië/Serie A is doet hier wellicht wat aan af.

    Als ze dit dus patchen, mogen ze ook Ronaldo wel even 5* WF geven.
     
  2. PS360-gamer

    PS360-gamer Active Member

    Berichten:
    295
    Leuk Bevonden:
    3
  3. Siemenn

    Siemenn pee es vee

    Berichten:
    7.883
    Leuk Bevonden:
    444
    Voorgaande jaren bij updates kwamen er nieuwe kaartjes in de pakjes, maar werden de kaartjes die al in het spel waren niet geüpdatet.
     
  4. DMG.TeLeTuBiE

    DMG.TeLeTuBiE Active Member

    Berichten:
    396
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb 350x shadow en 150x Hunter voor 700 a 800 coins :9
     
  5. TAN UNITED

    TAN UNITED Active Member

    Berichten:
    1.122
    Leuk Bevonden:
    3
    Ik speelde idd erop in dat deze ook 4* zou worden.
    Ik verkoop ze gelijk weer ;)
     
  6. FiDoDiDo007

    FiDoDiDo007 Active Member

    Berichten:
    268
    Leuk Bevonden:
    7
    Skills wel. Winter upgrade ofzo niet. Kan met van FUT 12 nog wel een skill update herinneren van zo een bronze aanvaller van Ivoorkust.Werd toen 5* skills, maar ook allemaal hoor, niet alleen de nieuwe versie. Anders is het lastig (vooral via Web App) om onderscheid te maken tussen 3 en 4 sterren El Sha's. Voor de rest verandert er immers niets. Maar misschien heb jij wel gelijk hoor, ik dacht me alleen zoiets te herinneren. We zien het binnenkort wel ;-) .
     
  7. WinterBase

    WinterBase #VOTEFORRECKA XBW.nl VIP

    Berichten:
    6.594
    Leuk Bevonden:
    654
    Eredivisie spelers weg gedaan en Arsenal team gemaakt :)

    Maar, hoe kan je in godsnaam op een 'normale' manier 100.000 coins verdienen om bijvoorbeeld Ozil te kopen? :+

    [​IMG]
     
  8. Peter_Aragorn

    Peter_Aragorn Peter AragornNL

    Berichten:
    4.793
    Leuk Bevonden:
    1
    Daar ben ik ook wel benieuwd naar :+
     
  9. DLERIA

    DLERIA Active Member

    Berichten:
    420
    Leuk Bevonden:
    1
    iemand een idee voor een leuk team van 100k? speel graag 442, een goed middenveld is belangrijk
     
  10. xerofox

    xerofox were given today

    Berichten:
    1.263
    Leuk Bevonden:
    63
    Ik zou voor de Serie A gaan zoals dit, met trading kan je het wel voor 100K doen (je kan ook Tevez als ST kiezen).

    http://www.futhead.com/14/squads/947925/

    Mijn team op het moment, iedereen 10 chem op T. Silva na met zijn 8:

    [​IMG]
     
    Laatst bewerkt: 6 okt 2013
  11. Daz

    Daz

    Berichten:
    16.099
    Leuk Bevonden:
    2.256
    De game is een paar weken oud en nu al zo'n top team. (Heb er meerdere voorbij zien komen hoor) Impressive.
     
  12. nielzqqq

    nielzqqq Active Member

    Berichten:
    424
    Leuk Bevonden:
    0
    Ea maakt het ons veelste makkelijk met die Coin bonussen en ziek (offline) divisie geld. Tot wanneer gaan die daily gifts trouwens wel niet door ? :cool:

    Trouwens Shaarawy blijft in FUT gewoon 3* hoor? Komt geen nieuwe kaart, alleen in h2h, carreer match day passen ze m aan, Jammergenoeg..
     
  13. Siemenn

    Siemenn pee es vee

    Berichten:
    7.883
    Leuk Bevonden:
    444
    "Since the FIFA 14 Ultimate Team ratings and database are separate from the Match Day Update, he will be assessed and potentially upgraded in FUT at a later date. "

    Komt later nog waarschijnlijk.
     
  14. nielzqqq

    nielzqqq Active Member

    Berichten:
    424
    Leuk Bevonden:
    0
    Nice, ik hoop dan wel een btje snel, en niet pas met de january transfers, maargoed hij is nu al beest zat. Ben alleen benieuwd of dat na de patch van komende week ook nog zo is. Finesse shots\o/
     
  15. DLERIA

    DLERIA Active Member

    Berichten:
    420
    Leuk Bevonden:
    1
    Hij is wel leuk tot hij iemand tegenkomt, dan ben je zo de bal kwijt
     
  16. Niema94

    Niema94 Active Member

    Berichten:
    1.068
    Leuk Bevonden:
    39
    Hahaha precies dit gewoon:lol:

    Silva kan onmogelijk 8 chem hebben met 2 dead links en 2 oranje links. Maximaal 6 als het goed is.
     
  17. AliKebabje

    AliKebabje Guest

    Toestraks Diego Costa gekocht als reserve voor Benzema. Iemand al ervaring met deze speler?
     
  18. Siemenn

    Siemenn pee es vee

    Berichten:
    7.883
    Leuk Bevonden:
    444
    Lijkt obv statistieken een héle complete spits. Hij is redelijk snel, heel sterk en redelijk lang en heeft een goed schot, een goede dribbel en goede positioning. Het enige wat zonde is, is zijn High-High workrates als spits. Maar ziet er heel goed uit! _O_
     
  19. Kwakmannie

    Kwakmannie Active Member

    Berichten:
    824
    Leuk Bevonden:
    0
    Laatst bewerkt: 7 okt 2013
  20. Siemenn

    Siemenn pee es vee

    Berichten:
    7.883
    Leuk Bevonden:
    444
    Constant als linksback, hele complete speler en aanvallend ook van grote waarde.

    Guarin is heerlijk, net als Biabiany, Benatia en Ogbonna. Vucinic is een enorme baas, maar die heb je al. :)
     

Deel Deze Pagina