1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[XOne] [GTAV] Grand Theft Auto Online

Discussie in 'Games' gestart door Dusky Demon NL, 5 sep 2013.

  1. Zumpelvelder

    Zumpelvelder Active Member

    Berichten:
    1.689
    Leuk Bevonden:
    618
    Is nu weer terug online, niks kwijt... Probleem ligt echt bij de servers en cloudservice die Rockstar aanbied. Game is softwarematig naar mijn idee gewoon goed.

    Je moet alleen wegblijven bij character-select zodat je niet per ongeluk een nieuw profiel aanmaakt die vervolgens je rank kan overschrijven.

    Heb je eindelijk een dag dat je met een aantal vrienden kunt samen spelen, faalt het online gebeuren voor de zoveelste keer keihard, en dat word nu wel echt irritant. Dat het wel werkt in de nacht, of op doordeweeks dagen heb ik zo weinig aan... Moet kunnen spelen wanneer mij dat uitkomt, niet wanneer het Rockstar uitkomt.

    Andere games spelen is momenteel geen optie, helemaal geen zin in. :p
     
  2. RaouLioo

    RaouLioo Active Member

    Berichten:
    2.891
    Leuk Bevonden:
    1.443
    Dan heb je nog geluk. Bij mij is alles voor tweede keer weg. Alleen op Social club staat nog dat ik 130.000 heb verdiend maar that's it.
    Ik wacht nu tot Rockstar zeker is dat alles naar behoren werkt.
     
  3. Zumpelvelder

    Zumpelvelder Active Member

    Berichten:
    1.689
    Leuk Bevonden:
    618
    Vind ook dat Rockstar zo langzaam aan wat duidelijker mag zijn in hun dingen die ze doen.

    Gooi dan bij wijze van spreke alles offline voor een tijdje zodat mensen tenminste weten waar ze aan toe zijn. En hun zelf ook met rust aan een oplossing kunnen werken. Nu wil gewoon iedereen spelen, omdat het in principe wel zou moeten kunnen. Met als gevolg dat veel progressie van mensen verloren gaat puur door het falen van de opslagservice.

    Zolang de servers het aantal gamers niet aan kan dat tegelijk online wil spelen kun je naar mijn idee blijven patchen wat je wil, problemen blijven zich dan toch voordoen. :F:

    Ben zo'n fan van Rockstar Games en de kwaliteit die ze altijd afleveren, maar het online gebeuren van hun is keer op keer knudde!
     
  4. RaouLioo

    RaouLioo Active Member

    Berichten:
    2.891
    Leuk Bevonden:
    1.443
    Precies. Dat het niet lekker loopt in het begin of servers af en toe plat liggen vind ik geen probleem. Progressie die steeds verdwijnt is echter zwaar irritant.

    Ik begrijp niet dat je online character wordt opgeslagen op je HDD naast de cloud server. Vooral nu daar zoveel problemen mee zijn.
     
  5. Edjuuuuuh

    Edjuuuuuh -

    Berichten:
    2.119
    Leuk Bevonden:
    61
    Denk dat ze dat doen zodat mensen met een omgebouwde xbox daar niet mee kunnen knoeien.
     
  6. generationq87

    generationq87 Active Member

    Berichten:
    98
    Leuk Bevonden:
    11
    Heb me zojuist aangemeld bij de crew:
    pimkooy - generationq87 - generationq87
     
  7. Victor.

    Victor. Fight Club is Closed

    Berichten:
    1.216
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb Online nog niet geprobeerd sinds de laatste update omdat ik niet verder kon komen dan het begin waarbij je je character moet creëren... Maar ik vraag me af of het mogelijk is om, net als in GTA IV, een private free mode lobby aan te maken om met je vrienden te kloten zonder anderen er bij?
     
  8. Cookie

    Cookie #TaylorSwift XBW.nl VIP

    Berichten:
    9.247
    Leuk Bevonden:
    528
    Ja dat kan.
     
  9. Jorrie

    Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

    Berichten:
    18.430
    Leuk Bevonden:
    4.955
    Wat ik wel jammer vind is dat er niet een optie is om alle wapens te kunnen gebruiken en dat geld niet van toepassing is, gewoon lekker ouwehoeren net als in GTA IV.
     
  10. xboxlol

    xboxlol Active Member

    Berichten:
    1.651
    Leuk Bevonden:
    40
    Wellicht komt dat nog. Vergeet niet dat er nog een content creator komt voor custom deathmatches en races.
     
  11. Brocade

    Brocade Active Member

    Berichten:
    1.072
    Leuk Bevonden:
    38
    Serieus, ik kan alles doen in online mode behalve tennis. Daar blijft hij hangen bij launching session. Zwaar irritant :x
     
  12. Jorrie

    Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

    Berichten:
    18.430
    Leuk Bevonden:
    4.955
    Bij mij deed ie het gewoon, uiteraard 6-0 gewonnen :cool:
     
  13. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.782
    Leuk Bevonden:
    556
    Hoe kan ik ervoor zorgen dat een andere auto mijn standaard auto wordt? Ik heb nog geen eigen huis of garage.
     
  14. Jorrie

    Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

    Berichten:
    18.430
    Leuk Bevonden:
    4.955
    Opnieuw verzekeren (zo'n trackding inbouwen).
     
  15. heuft

    heuft Active Member

    Berichten:
    1.510
    Leuk Bevonden:
    53
    hier iemand die Blackvortexx heeft als gamertag/rockstar social club id?
    ik krijg een invite via social club. er gaat even geen belletje rinkelen bij me.
     
  16. Daz

    Daz

    Berichten:
    16.099
    Leuk Bevonden:
    2.256
    Welke rank zijn jullie van de XBW crew? Ik ben 28. Kan je hier iets mee of is het gewoon een getal?
     
  17. StrikwerdaAjax

    StrikwerdaAjax Active Member

    Berichten:
    1.287
    Leuk Bevonden:
    23
    Online character is verdwenen. Hoe kan ik die weer terug krijgen?
     
  18. Cookie

    Cookie #TaylorSwift XBW.nl VIP

    Berichten:
    9.247
    Leuk Bevonden:
    528
    Niet.
     
  19. Jorrie

    Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

    Berichten:
    18.430
    Leuk Bevonden:
    4.955
    Wachten toch? In ieder geval niet een poppetje weer aanmaken.

    Ik heb net een minigun gevonden, aw yeah :cool:
     
  20. Edjuuuuuh

    Edjuuuuuh -

    Berichten:
    2.119
    Leuk Bevonden:
    61
    Politie kwijt raken in een vrachtwagen valt nog niet mee :+

    Waar dat zo ? :D
     

Deel Deze Pagina