Hoewel de meeste games al eens zijn genoemd geef ik ook maar even mijn lijstje:
Metal Gear - NES : De eerste keer dat ik in aanraking kwam met Solid Snake. Deze game was zo verslavend. *pinkt even een traantje weg.
Metal Gear Solid - PSX : Tja... simpelweg de game der games op de PSX. Over deze game kun je niet anders spreken dan met het diepste respect en had een waanzinnige verhaallijn.
Metal Gear Solid 2 - PS2 : Het schitterende vervolg op een van de beste franchises ooit.
Tomb Raider - PSX : Mijn eerste game voor de PSX. Een aktie/adventure game van de bovenste plank.
Resident Evil/Silent Hill - PSX : Dankzij deze twee games is het horror/survival genre nu mijn favoriete genre geworden.
Final Fantasy 7 - PSX : Mijn eerste RPG. De personages, het verhaal, de gevechten, de enorme wereld... alles was schitterend aan deze game. Voor mij persoonlijk de beste game aller tijden.
Final Fantasy 9 - PSX : Wederom een game waarbij je de realiteit aan je voorbij kon laten gaan en je kon wegdromen in een schitterende fantasie wereld.
Final Fantasy 10 - PS2 : Zie FF9. Met werkelijk schitterende graphics.
Devil May Cry - PS2 : Een fantastische game in een donkere gothische wereld. Just the way i like it.
Deus Ex - PS2 : Een geweldige mix van verschillende stijllen verpakt in een geweldige game.
Medal of Honor 1 en 2 - PSX : Geweldig sfeervolle WW2 shooters met enkele memorabele scenes.
Medal of Honor Frontline - PS2 : Zie MoH 1 en 2. Met name de hectische straatgevechten waren fantastisch.
Halo - XBox : De beste shooter die ik tot nu toe heb gespeeld.
ICO - PS2 : Simpelweg een van de mooiste en meest sfeervolle games ooit.
GTA 3 - PS2 : Het geweld, de humor, de vele extra opdrachten en de heerlijke vrijheid om gewoon een beetje rond te rijden met een lekker muziekje op je autoradio maakten deze game tot een van mijn favoriete games ooit.
Shadow of Memories - PS2 : Een zeer originele game die helaas wel wat te kort en te makkelijk was.
Laatst bewerkt: 20 jul 2003