1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Under the Dome

Discussie in 'TV, Film & Series' gestart door Danger, 28 sep 2013.

  1. Danger

    Danger XBW Groentje

    Berichten:
    2.146
    Leuk Bevonden:
    0

    [​IMG]

    Het eerste seizoen is ten tijde van het schrijven van dit topic net afgelopen (13 episodes). Ik vind het persoonlijk een sterkte serie so far, dus mag naar mijn idee niet ontbreken in onze TV, Film & Series topics!

    Serie is gebaseerd op het boek van Steven King "Under the dome". Met Steven Spielburg als regisseur en goede namen op het acteerbord zeker de moeite waard.

    "Under the Dome tells the story of the residents of the small town of Chester's Mill in Maine, where a massive, transparent, indestructible dome suddenly cuts them off from the rest of the world. With no Internet access, no mobile signals and limited radio communication, the people trapped inside must find their own ways to survive with diminishing resources and rising tensions. While military forces, the government and the media positioned outside of this surrounding barrier attempt to break it down, a small group of people inside attempt to figure out what the dome is, where it came from, and when (and if) it will go away."

    Trailer:



    IMDB: 7.1
     
    Laatst bewerkt: 28 sep 2013
  2. Goiz

    Goiz XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    4.408
    Leuk Bevonden:
    38
    Vanaf 7 oktober ook te zien bij SBS.. :)
     
  3. tim91

    tim91 Legendary

    Berichten:
    516
    Leuk Bevonden:
    170
    Deze serie gaf me echt mixed feelings. De ene keer was tie wel goed en de andere keer weer belabberd. 8)
     
  4. [2k]

    [2k] XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    8.968
    Leuk Bevonden:
    207
    Nah, ik heb weinig vertrouwen meer in Spielburg. Laatste wat ik van hem gezien heb zijn slechte SFX films / series, die ook nog eens veelal matig zijn. Hoor hier ook nog weinig goeds over en geen zin in weer een 1 of 2 seizoens serietje. Wellicht ooit nog eens als ie klaar is en er wat positievere reacties op zijn, maar voorlopig niet aan mij besteed.
     
  5. Servantes

    Servantes Well-Known Member

    Berichten:
    8.900
    Leuk Bevonden:
    3.280
    Deze serie is niet waard om een eigen thread te hebben:+
    Ben er aan begonnen maar naar 4 of 5 afleveringen meegestopt vond het het allemaal net niet.
     
  6. oneshot1tkil

    oneshot1tkil Active Member

    Berichten:
    2.424
    Leuk Bevonden:
    18
    Same here, toen die koe doormidden ging moest ik wel even lachen.
     
  7. UpInSmoke0611

    UpInSmoke0611 Well-Known Member

    Berichten:
    12.104
    Leuk Bevonden:
    1.176
    De beste Amerikaanse serie van het moment jonge
     
  8. Melbuuln

    Melbuuln Active Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    13.532
    Leuk Bevonden:
    4
    Je wordt alleen doodgegooid met reclame op tv :mad:
     
  9. Fiasco

    Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

    Berichten:
    19.027
    Leuk Bevonden:
    5.809
    Echt overal. Zag ooit een trailer maar kon het al niet zo serieus nemen ondanks Hank, nu helemaal niet meer. 8)
     
  10. AliKebabje

    AliKebabje Guest

    Heb ook al verschillende mensen horen zeggen dat dit hem niet echt is.
     
  11. ExtraBB

    ExtraBB Bruno

    Berichten:
    679
    Leuk Bevonden:
    0
    De advertentie van sbs6 in alle bushaltes ook: "De beste amerikaanse serie van dit moment!". Beetje overdreven denk ik toch :+
     
  12. AliKebabje

    AliKebabje Guest

    ''Beste miniseries''

    Ik heb geen idee of dat echt een verschil maakt. :lol:
     
  13. Sloober

    Sloober Active Member

    Berichten:
    2.312
    Leuk Bevonden:
    16
    Jezus is dit een serie? Ik dacht het een slechte B film was gister, na 5 minuten gezapped...
     
  14. Goiz

    Goiz XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    4.408
    Leuk Bevonden:
    38
    Hmm heb me wel vermaakt eigenlijk. Jammer dat het op dat gare SBS kwam met het nodige weer- en shownieuws er doorheen, maar vond de ep wel oke..

    Is het meer van hetzelfde? Of kakt het al snel in. Vind het eigenlijk meer materiaal voor een film dan een serie.
     
  15. Scarlett

    Scarlett Active Member

    Berichten:
    34
    Leuk Bevonden:
    3.583
    Zojuist de laatste aflevering van seizoen 1 gezien. Best een leuke serie en ik ga denk ik het boek maar lezen.
    want ik zit nog met zoveel vragen :+
     
  16. xeliaKeller

    xeliaKeller New Member

    Berichten:
    0
    Leuk Bevonden:
    0
    Laatst bewerkt: 18 okt 2013
  17. CrazY

    CrazY Nimma City

    Berichten:
    852
    Leuk Bevonden:
    852
    Nice.. net de eerste 4 afleveringen van seizoen 2 gezien..

    Wat een heerlijk begin is het toch. Het houdt je weer aan de buis gekluisterd.

    Leuke nieuwigheden en facts die je te weten komt.. ik zit met smart te wachten op aflevering 5
     
  18. *NERAZZURRI*

    *NERAZZURRI* Active Member

    Berichten:
    1.016
    Leuk Bevonden:
    12
    Deze serie is werkelijk om te janken, zo slecht.
     

Deel Deze Pagina