1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[XOne] FIFA 14 Ultimate Team

Discussie in 'Games' gestart door TAN UNITED, 8 sep 2013.

  1. brambino12

    brambino12 Voetbal-encyclopedie

    Berichten:
    607
    Leuk Bevonden:
    3
    Mijn Koreanen alweer verkocht, op het begin waren ze heerlijk maar na zo'n 12 wedstrijden werd de keeper zo slecht dat zelf een keeper van de tegenstander met effect raak schoot :mad:
    Iemand een tip voor een team voor zo'n 30-35k? Liefst een goede keeper en zeker geen serie a, rest maakt niets uit
     
  2. Nitram

    Nitram BiA!

    Berichten:
    1.501
    Leuk Bevonden:
    0
    Doe de russische competitie. Allemaal heel goedkoop, alleen Hulk is duurder. Maar hem kan je dan later kopen. En zijn goede spelers allemaal.
     
  3. Siemenn

    Siemenn pee es vee

    Berichten:
    7.883
    Leuk Bevonden:
    444
    Serie A is zo slecht niet hoor :+.

    Maak PSV met IF Pelle ipv Locadia/Matavz, Tadic/Bojan ipv Bakkali, De Vrij en Janmaat ipv Bruma en Brenet en je hebt een betaalbaar en leuk team.

    @hierboven, Russisch is ook tof inderdaad. Boussouffa, McGeady, Doumbia, Lacina Traoré, Witsel, Hulk, Danny, M'Vila. Genoeg toffe spelers! Alleen verdedigers zijn minder op Bocchetti na.
     
    Laatst bewerkt: 9 okt 2013
  4. brambino12

    brambino12 Voetbal-encyclopedie

    Berichten:
    607
    Leuk Bevonden:
    3
    Vind zelf eredivisie ook tegenvallen, ik krijg toch weer pace tegen me en dan is ook de eredivisie niks. Een Stoch is geweldig maar die heeft weer geen kans om een team omheen te bouwen, dan ga ik het toch maar houden op pace teams zoals colombia ofzo
     
  5. Siemenn

    Siemenn pee es vee

    Berichten:
    7.883
    Leuk Bevonden:
    444
    Colombia is niets mis mee.

    Martinez- Muriel
    Quintero
    Zuniga - Cuadrado
    Guarin
    Constant - Zapata - Perea - Arias
    Ospina

    Subs: Moreno (5* skills), Ibarbo, Armero, Bacca, (Rodriguez & Falcao)
     
  6. Niema94

    Niema94 Active Member

    Berichten:
    1.068
    Leuk Bevonden:
    39
    Nooit gedacht dat je met 35k nu al zo'n mooi team kon maken.

    [​IMG]
     
    Laatst bewerkt: 9 okt 2013
  7. AliKebabje

    AliKebabje Guest

    [​IMG]

    Pak en beet 15k.

    Hiermee kun je de eerste divisies goed door lijkt me.
     
  8. Vegeta

    Vegeta capo di tutti i capi

    Berichten:
    4.197
    Leuk Bevonden:
    18
    Fifa 14 komt vrijdag binnen maar heb me eerste team net afgebouwd.

    Die chemistry styles zijn netjes zeg. Kan echt mijn type speler er meer van maken.

    [​IMG]
     
  9. PS360-gamer

    PS360-gamer Active Member

    Berichten:
    295
    Leuk Bevonden:
    3
    Laatst bewerkt: 9 okt 2013
  10. Niema94

    Niema94 Active Member

    Berichten:
    1.068
    Leuk Bevonden:
    39
    Lekker teampie toch? Misschien iets wat aan de aanvallende kant en ik heb gehoord dat die formatie heel slecht is tegen counters, maar je middenvelders kunnen alledrie wel een balletje afpakken dus dat zit wel goed denk ik.

    Wow lekker team man. Depay en Bakkalli zijn echte bazen en met die Artist cards van jou hebben ze gewoon de stats van een degelijke gold winger.
     
    Laatst bewerkt: 9 okt 2013
  11. PS360-gamer

    PS360-gamer Active Member

    Berichten:
    295
    Leuk Bevonden:
    3
    @niema94
    Is het dan niet beter om met een cdm te spelen in plaats van met een cam.
    Bijvoorbeeld dan khedira of alonso gebruiken.
     
  12. Siemenn

    Siemenn pee es vee

    Berichten:
    7.883
    Leuk Bevonden:
    444
    Zwaar gruwelijk team! _O_
     
  13. Vegeta

    Vegeta capo di tutti i capi

    Berichten:
    4.197
    Leuk Bevonden:
    18
    Ben benieuw vrijdag hoe he speelt. Vind vooral die chemistry styles chill. Stats verstevogen die belamgrijk zijn
     
  14. Niema94

    Niema94 Active Member

    Berichten:
    1.068
    Leuk Bevonden:
    39
    Ja dat zou idd beter zijn ja, formaties met CDM's zijn erg sterk dit jaar. Met jou team zal zullen wss ook al je middenvelders mee gaan met een aanval, je backs gaan sowieso ook mee en dan blijven er nog maar 2 mensen achterin bij een counter. Met een CDM zijn dat er al 3 en vaak staan je spelers dan 1 op 1 bij een counter ipv 2v3.
     
  15. xRichardX

    xRichardX Nieuw Noord

    Berichten:
    1.431
    Leuk Bevonden:
    2
    ik heb net via de Origin shop 1050 fifa points gekocht, en deze zouden automatisch worden toegevoegd aan mijn account.

    Nu ben ik al een half uur aan het wachten, al enkele keren in en uitgelogd op de webapp, maar ik blijf 0.0 fifa points houden..

    Doe ik iets verkeerd? of gaat er bij Origin iets fout.
     
  16. Siemenn

    Siemenn pee es vee

    Berichten:
    7.883
    Leuk Bevonden:
    444
    Ik denk eraan om dit team te maken. Tips voor betere spelers? Ik zou Taarabt en McGeady liever wat aanvallender zien, maar lijkt me niet mogelijk.

    [​IMG]

    Met McGeady, Taarabt en Boussoufa 3 5* skillers. :)
     
    Laatst bewerkt: 10 okt 2013
  17. FiDoDiDo007

    FiDoDiDo007 Active Member

    Berichten:
    268
    Leuk Bevonden:
    7
    Wel leuk team Siem.
    Richardson ziet er wel goed uit voor een silver LB. Zou echter toch je verdediging aanpassen. Bocchetti LCB. Neto eruit als RCB sowieso. Kan je Corluka nemen, of voor meer power Samba of Douglas (Samba wel heel traag voor een counter met 54 pace, Douglas wel oke dan met 66, maar Bocchetti is wel rap en nette stats). RB Mario Fernandes? M/H Workrates en met Mcgeady als RM heb je niet echt een heel erg opkomende back nodig toch? Als LB kan je, als je Bocchetti op LCB zet, Santon nemen (voor een budgetprijs). Op doel kan je dan Guilherme houden of iedere andere keeper uit de Russische comp.

    Edit: Shit zag die dooie link van Witsel niet. Dan toch maar Neto houden, of ik moet nog iets zien :p . De rest kan wel. Of je moet Witsel vervangen voor iemand als Rasmus Elm (zelf meegespeeld, prima speler!) of Costa(goede stats). Witsel hogere Defense, vooral dankzij goede interceptions en andere stats zijn redelijk. Elm heeft ook goede interceptions en standing tackle. Costa prima standing tackle, maar creërend en aanvallend wel een beest (op zijn stats afgaande).
     
    Laatst bewerkt: 10 okt 2013
  18. xRichardX

    xRichardX Nieuw Noord

    Berichten:
    1.431
    Leuk Bevonden:
    2
    Ik ben dus gruwelijk hard genaaid door EA, ik krijg mijn punten door een fout van hun kant niet..... Ik moet nu van alles en nog wat naar ze opsturen en bij die gegevens kan ik pas over een maand. Ik moest mijn account nog bevestigen. Daarna duurt het van hun kant nog een week voordat ik de points kan hebben.

    Met HELE grote sprongen, door o.a. dit GEK******* , komt PES dichterbij voor mij. Wat een waardeloze service heeft EA.


    ---

    En ik kan dus voorlopig ook geen fuck doen met FUT aangezien ik geen coins heb, en dit het laatste tientje was dat ik kon missen deze maand.....
     
    Laatst bewerkt: 10 okt 2013
  19. brambino12

    brambino12 Voetbal-encyclopedie

    Berichten:
    607
    Leuk Bevonden:
    3
    [​IMG]
    free image hosting

    Nieuw Bundesliga teampje gemaakt, ben benieuwd hoe het speelt en of ik weer zin krijg in fifa hiermee!
     
  20. Niema94

    Niema94 Active Member

    Berichten:
    1.068
    Leuk Bevonden:
    39
    Ziet er goed uit! Ik weet niet hoe Diouf speelt maar is wel een spits in die prijs categorie genaamd Adrian Ramos. Meer hoef ik niet te zeggen_O_

    Ik heb bijna altijd 84/85 rated verdedigers, maar die Adrian Ramos wist toch echt altijd tegen mij te scoren niet normaal, vaak in die 352 bundesliga teams met Diouf en Ramos voorin
     

Deel Deze Pagina