1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Multi] Grand Theft Auto V [Deel XII]

Discussie in 'Games' gestart door Fiasco, 26 sep 2013.

  1. Nelioka

    Nelioka Active Member

    Berichten:
    305
    Leuk Bevonden:
    0
    De rampage missie's begint eerst als een 'vraagteken' missie van Trevor. Vervolgens zijn er nog 5? te voltooien. Elke keer een andere bevolkingsgroep.

    Echt over-the-top missie's met geweldig commentaar van onze eigen Hipster :thumbup:
     
  2. L.A.

    L.A. Active Member

    Berichten:
    656
    Leuk Bevonden:
    4.873


    Haha:D
     
  3. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Damn.

     
  4. Gakkie

    Gakkie Black Queen

    Berichten:
    9.595
    Leuk Bevonden:
    689
    Ik heb nog steeds alleen maar Franklin en Michael. Moet nu eerste heist voorbereiden. M ging F bellen en toen hing ik per ongeluk op. Neem aan dat ik toch nog wel F in mijn team krijg ?

    En het autos systeem snap ik geen bal van. Wanneer saved hij nu welke autos. Overigens vind ik die special, de Elegy een fijne car, dus veel maakt het niet uit ...
     
  5. Zeepsop

    Zeepsop BRO BEANS

    Berichten:
    2.636
    Leuk Bevonden:
    631
    Als je ophangt skip je alleen het gesprek, maar heeft dan wel plaats gevonden.


    Sent from my iPhone using Tapatalk - now Free
     
  6. Dyonko

    Dyonko Duke

    Berichten:
    4.251
    Leuk Bevonden:
    6.168
    Hardop gelachen, whaha.
     
  7. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Haha die slowmotions zijn awesome.
     
  8. Dyonko

    Dyonko Duke

    Berichten:
    4.251
    Leuk Bevonden:
    6.168
    Net Packie tegengekomen_O_
     
  9. Shin David

    Shin David Ajax Amsterdam

    Berichten:
    3.000
    Leuk Bevonden:
    0
    Haha, Franklin kan trouwens wel een chick krijgen. Je enige activiteiten met haar zijn sex hebben en sexten, eigenlijk ideaal dus.
     
  10. Zeepsop

    Zeepsop BRO BEANS

    Berichten:
    2.636
    Leuk Bevonden:
    631
    Jimmy als troll, haha.

    "That baby is as ugly as my balls." :lol:
     
  11. Dyonko

    Dyonko Duke

    Berichten:
    4.251
    Leuk Bevonden:
    6.168
    Haha die had ik net ook, heerlijk.
     
  12. McSparkle

    McSparkle Well-Known Member

    Berichten:
    7.028
    Leuk Bevonden:
    1.189
    Die kan je nu ook bij een Heist gebruiken als teamlid :)

    Het is me eindelijk gelukt om alle Lester missie's af te ronden. Heb nu op alle 3 characters 300 miljoen :)

    Nu nog die stranger doen met Tinkle, maar die kan ik zo snel even niet vinden.
     
  13. Seh

    Seh Guest

    Dafuq, ik wissel naar Trevor en ineens:

    zijn moeder in zijn huis. 8)
     
  14. Zeepsop

    Zeepsop BRO BEANS

    Berichten:
    2.636
    Leuk Bevonden:
    631
    Game uitgespeeld.

    Trevor verbrand, maar dacht dat je bij Deathwish Franklin zou vermoorden. Die wou ik sowieso niet dood, maar kon eigenlijk ook niet kiezen. Je kan ze dus allemaal laten leven. Fuck.
     
  15. Dyonko

    Dyonko Duke

    Berichten:
    4.251
    Leuk Bevonden:
    6.168
    Ja helaas net te laat, was al begonnen met de preparation voor de laatste heist toen ik hem tegen kwam.
     
  16. Bonbridge

    Bonbridge Hi!

    Berichten:
    2.488
    Leuk Bevonden:
    3
    Ik heb hem ook net uitgespeeld :'-(

    En dat vind ik best wel erg jammer! Voor mijn gevoel is er te weinig gebeurd in de grote wereld. Alsof het nog langer niet compleet is maar de spanning er compleet af is :'-(

    Het verhaal vond ik wel tof, maar als ik zo terug kijk vond ik het wel erg snel gaan toch wel. Veel wapens heb je zelden hoeven te gebruiken, veel locaties ben je niet eens in de buurt geweest. De persoonlijke verhaallijnen (de vrouwen) stopt ook vrij plots allemaal.

    Ik vond het spel en het verhaal echt tof hoor begrijp me niet verkeerd maar toch maakt het verhaal niet de spanning waar waar ik op gehoopt had. Ik vond de eerste heist geweldig, daarna werden de heist minder doordacht en minder tof vond ik. Teveel van die simpele missies: koop een masker, pak drie Gauntlets etc daar wordt ik niet heel vrolijk van.

    Oh ik had optie C btw. Ben benieuwd hoe de missies anders verliepen.
     
  17. L.A.

    L.A. Active Member

    Berichten:
    656
    Leuk Bevonden:
    4.873
  18. Zeepsop

    Zeepsop BRO BEANS

    Berichten:
    2.636
    Leuk Bevonden:
    631
    Hoe liep optie C af, iedereen leeft? Ik had optie A. Spijt van.

    Verder ben ik het met je eens, maar in het begin waren er ook heel veel veelzijdige missies. Alleen het verhaal doet er niet zo heel veel toe, volgens mij. Het is meer een aaneenschakelkng van leuke, toffe, stoere missies met drie man.


    Sent from my iPhone using Tapatalk - now Free
     
  19. Wahlberg

    Wahlberg Active Member

    Berichten:
    1.443
    Leuk Bevonden:
    24
    Ik werd op het einde nog gebeld door Franklin zijn ex-vriendin denk ik, niet opgenomen. Weet niet of daar nog iets uit kwam.

    Maar voor de rest geef ik je wel gelijk. Ik voelde me niet echt verbonden met 1 character omwille van zijn verhaal zoals bv. in RDR of La Noire. Je speelt nu wel met 3 personages maar dan nog. Franklin had zelfs geen verhaal, gewoon een jongen uit de hood die geld wou verdienen, meer niet?!

    Ik had ook wel graag wat meer missies gezien zoals die 1ste heist, was 3x leuker en moeilijker dan de laatste heist.
     
  20. NuclearGoat

    NuclearGoat PSN: Acrillic

    Berichten:
    3.819
    Leuk Bevonden:
    843
    Inderdaad, als je puur naar het verhaal kijkt vind ik dit de slechtste game van Rockstar deze gen. L.A. Noire, Max Payne 3, RDR, GTA IV hadden allemaal een veel beter en meeslepender verhaal imo. Dit was eigenlijk maar een onsamenhangend zooitje, ik vond het ook door Trevor teveel leunen op de humor in de game, zat nauwelijks drama in. Trevor vind ik sowieso maar een afschuwelijk personage, waarom ze die in vredesnaam in de game hebben gestopt.. Ze hadden gewoon Michael als enige hoofdpersonage moeten doen, en daar een mooi verhaal omheen bouwen. Nu heb je 3 personages waar je allemaal bijna niks van weet.
     

Deel Deze Pagina