1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[XOne] [GTAV] Grand Theft Auto Online

Discussie in 'Games' gestart door Dusky Demon NL, 5 sep 2013.

  1. Daz

    Daz

    Berichten:
    16.099
    Leuk Bevonden:
    2.256
    Daarom heb ik ook m'n eigen crew opgezet. Te veel onbekenden en een te grote crew die van XBW. En de hierarchy slaat ook nergens op, zou veel beter geregeld moeten worden imo.
     
  2. Dr0kz

    Dr0kz Niet?

    Berichten:
    4.743
    Leuk Bevonden:
    66
    ja op hoger level krijg je steeds uitgebreidere missies, het is ook de bedoeling dat je niet de hele tijd missies zit te hoeren maar tussen het racen/vliegen/parachuten/schieten/golfen door doet :+

    Ook gister nog eindelijk m'n Koenigeggs binnen, lekkere bak dus ff


    [​IMG]


    Beetje jammer alleen dat het 10k kost als ie kapot gaat en m'n xbox het niet bijhoud als ik door de stad raas en zo dus constant over onzichtbare wegen rijdt :lol:
     
  3. Seh

    Seh Guest

    Wat kun je nu werkelijk met die rangen dan?
     
  4. The Summoner

    The Summoner X...B...O...X

    Berichten:
    890
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja, leuk joh... zo leuk als iedereen je lekker voor je flikker rijd waardoor je naar beneden flikkerd :p

    Nee, was lache :p

    Live gamertag: DJ Cagero
     
  5. McSparkle

    McSparkle Well-Known Member

    Berichten:
    7.028
    Leuk Bevonden:
    1.189
    Nou, race in de intro kunnen afmaken. Daarna kreeg ik een filmpje met Lamar over balas dit en dat en toen de melding dat ik gekicked werd door andere spelers. Wat is dit serieus voor bullshit!? :{|:-
     
  6. Conscience

    Conscience Mr. Fahrenheit

    Berichten:
    2.406
    Leuk Bevonden:
    54
    Ik heb alleen de allereerste keer toen GTA Online net open ging gehad dat hij bleef hangen. Verder heb ik echt nog geen enkele keer problemen met Online gehad.

    Ik moet eerlijk zeggen dat ik GTA Online nog een beetje... saai vind. Ben level 11. Tips om snel RP te krijgen? Steeds jobs joinen waarbij de helft afhaakt schiet niet echt op.
     
  7. Seh

    Seh Guest

    Zorgen dat je met minstens 1 ander persoon bent, dan kun je knallen.
     
  8. PimLadenn

    PimLadenn Active Member

    Berichten:
    335
    Leuk Bevonden:
    0
    Nu ook begonnen met GTA Online en de crew gejoined. Voeg me maar toe voor missies en fun! Gamertag is PimIaden.
     
  9. Cees.S

    Cees.S Member

    Berichten:
    635
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik vind het eerlijk gezegd wel leuk nu, wil het huis kopen van 205k.
    Heb gehoord dat die hetzelfde is als die van 400k?
    Net ook wat races gedaan waar je, als je met z'n 3-en speelt en wint $5200,- wint.
    3x gespeeld en 3x gewonnen. dus dat verdiend ook wel makkelijk ( met een race van minder dan 2 minuten. ) Ik heb nu 155k dus nog maar 50 te gaan :)
     
  10. RaouLioo

    RaouLioo Active Member

    Berichten:
    2.891
    Leuk Bevonden:
    1.443
    Precies. Mijn character is nu al een week gone en wil toch eigenlijk wel online spelen op de momenten dat ik de tijd heb.
    Ga gewoon op slot 2 een nieuwe maken.

    Geloof er niet in dat er een update komt waarbij character opeens weer verschijnt. Duurt te lang en de patches die ze hebben uitgebracht tot nu toe verrichten ook geen wonderen.
     
  11. Captian_Nemo

    Captian_Nemo Active Member

    Berichten:
    97
    Leuk Bevonden:
    0
    Wanneer komen alle auto's vrij bij legendary motorsports?
     
  12. Zumpelvelder

    Zumpelvelder Active Member

    Berichten:
    1.689
    Leuk Bevonden:
    618
    Heb toestraks ook een nieuwe aangemaakt op slot 2... Had er helemaal genoeg van, en Rockstar laat maar niks van zich horen wat nou verder met die characters gaat gebeuren.
    Ben alle vertrouwen kwijt, voorlopig ook geen positief woord meer voor hun, dat ze zich eerst maar weer eens bewijzen, verontschuldigen en met een dikke goedmaker komen!!

    Geld, stats en sommige awards zijn wel gewoon behouden gebleven voor mij, ook al speel ik nu met een nieuw character. Misschien dat slot 1 opeens dan toch weer mijn oude ventje word, wie weet. 8)
     
  13. Bonbridge

    Bonbridge Hi!

    Berichten:
    2.488
    Leuk Bevonden:
    3
    Ik kan er eindelijk op door die DNS wijziging! Ik denk dat ik toch een vast groepje moet vinden om dit spel echt helemaal geweldig te vinden. Ik zit nu ook in een andere crew, dus hopelijk kan ik daar veel mee spelen.

    Ik merk dat het levelen wel traag gaat, ik heb net vrijwel alles gewonnen (missies, TDM, races) en ben nog maar level 9.
     
  14. RaouLioo

    RaouLioo Active Member

    Berichten:
    2.891
    Leuk Bevonden:
    1.443
    Ja ach we moeten er het beste van maken. Ik ben opnieuw begonnen en ben er blij om ook.
    Eerst wat met 2 matties lopen kloten, wat missies gedaan en daarna onder andere met iOcat_NL. Ik heb echt in een deuk gelegen. Vooral tijdens de races :lol:

    Races zijn ook duidelijk mijn ding online. 7 gereden vandaag en 6 gewonnen en mede daardoor in 3 uur tijd toch 30.000 verdiend.

    Nou maar hopen dat hij de boel eens een keer heeft opgeslagen bij mij. Ben extra via start menu terug gekeerd naar single player.
     
    Laatst bewerkt: 11 okt 2013
  15. Ic3DFire

    Ic3DFire Active Member

    Berichten:
    3.352
    Leuk Bevonden:
    170
    Ik ben dus een Bad Sports, 48 uur lang. Ik dacht, dat is gewoon 2 dagen, dus ik log net in staat er nog steeds 1 dag en 20 uur op de teller. Blijkt dat je dus gewoon 48 uur moet spelen om die Bad Sports zooi kwijt te raken. Gelukkig kunnen Bad Sports elkaar ook "commenden", dus goede feedback geven vanuit de lobby. Ik heb nu een paar positieve commends gehad en ik zit nu nog op 19 uur.

    Nog even een paar mensen spammen dus :+

    Hoewel... Ik word doodgespammed met de Rooftop Rumble missie. OK, ze hebben de restart functie wegehaald, maar 25k voor een missie van 30 seconden die constant blijft verschijnen, das ook niet slecht he :+
     
    Laatst bewerkt: 11 okt 2013
  16. Laconiek

    Laconiek Lock and Load !

    Berichten:
    1.083
    Leuk Bevonden:
    0
    Gister had je toch echt 1 deathmatch verloren ;) Zag later pas dat jij erin zat....
     
  17. allstyles

    allstyles Active Member

    Berichten:
    1.270
    Leuk Bevonden:
    213
    Belachelijk dat je in een spel dat grand theft auto heet, je auto moet kopen.

    Ik denk ik jat een leuke auto (niet eens heel bijzonder), wil ik hem resprayen zegt de computer this car is too hot, you have to buy it from the internet,
    je kan hem ook niet in je garage rijden =(=(=(=(=(=( :F::F::F::F::F::F::F::F::F::F::F:
     
    Laatst bewerkt: 11 okt 2013
  18. Laconiek

    Laconiek Lock and Load !

    Berichten:
    1.083
    Leuk Bevonden:
    0
    Wat is de snelste manier om geld te verdienen? Zit op level 9 of 10, maar heb nog maar 30,000,-.
     
  19. Dr0kz

    Dr0kz Niet?

    Berichten:
    4.743
    Leuk Bevonden:
    66
    Hoest nou in die hoek?

    [​IMG]

    Je kunt nog steeds genoeg autos marrokanen maar voor de duurdere moet je gewoon werken. Anders rijdt iedereen toch meteen in de dikste bak en is er ook geen klappperkut meer aan. 8)

    Survival en Races winnen geven goed geld, anders hogere levels joinen op missies. Vanaf lvl 15 krijg je Violent Duct van Gerald die je heel snel kan doen voor 5k vanaf daar krijg je steeds langere en beter verdienende missies. Ook kun je elke ingame dag een auto stelen en bij Los Santos Customs tot $9500 verpatsen (Lampadati Felon GT).
     
    Laatst bewerkt: 11 okt 2013
  20. Reckuuza

    Reckuuza #ACHTERBUURTHOOLIGAN#LOMPEBOER#XBWSFINEST#NEKDIE

    Berichten:
    11.432
    Leuk Bevonden:
    17.525
    :lol:
     

Deel Deze Pagina