1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[XOne] [GTAV] Grand Theft Auto Online

Discussie in 'Games' gestart door Dusky Demon NL, 5 sep 2013.

  1. Dr0kz

    Dr0kz Niet?

    Berichten:
    4.743
    Leuk Bevonden:
    66
    $500.000 is idd erg veel, neemt best veel weg van het doel om alles bij elkaar te sparen zeg maar. Kunnen ze beter in 5 langere fases uitspreiden zodat mensen blijven terug komen. En het kost ze zeker geld omdat ze erop rekenen dat we zo met z'n allen met echte euries GTA $$$ gaan kopen :+

    Best plan, die 3 mensen die GTA4 nog niet hebben gespeeld vergeten al die ellende meteen.
     
  2. iOcat

    iOcat ;=- POW!

    Berichten:
    2.968
    Leuk Bevonden:
    7
    Zal het ook niet een beetje zijn om de voorsprong met de andere spelers te verkleinen? Ik heb namelijk ook het duurste appartement al en nog redelijk wat cash. Nu er al wat (replay) bugs eruit zijn is het moeilijker om snel veel geld te verdienen. Violent Duct heb ik aardig wat herhaald gespeeld :)

    Het is natuurlijk niet leuk voor nieuwe spelers (of degene die overnieuw moeten beginnen) om zwaar veel tijd te moeten investeren in een duur appartement terwijl er redelijk wat mensen het zo bij elkaar hadden.
     
  3. Cees.S

    Cees.S Member

    Berichten:
    635
    Leuk Bevonden:
    0
    Dus wat ik begrijp is dat je binnenkort 250/500k aan ingame money krijgt zonder iets te doen?
     
  4. Jorrie

    Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

    Berichten:
    18.430
    Leuk Bevonden:
    4.955
  5. Edjuuuuuh

    Edjuuuuuh -

    Berichten:
    2.119
    Leuk Bevonden:
    61
    Tuurlijk wel! lvl 30 en heb nog niet eens 200k op kunnen sparen. Ik zou ook niet weten wat ik nog meer met mijn geld moet nadat ik een appartement gekocht heb...
     
  6. Maddmonkey

    Maddmonkey Well-Known Member

    Berichten:
    16.756
    Leuk Bevonden:
    5.435
    Ja :)

    En wat Iocat zegt kan ik mij wel in vinden ja :) wss kunnen ze niet duidelijk zien wie er nou de dupe is geweest van die losses en wie niet en krijgt iedereen het daardoor.
     
  7. Captian_Nemo

    Captian_Nemo Active Member

    Berichten:
    97
    Leuk Bevonden:
    0
    Niemand die dit weet?
     
  8. Zumpelvelder

    Zumpelvelder Active Member

    Berichten:
    1.689
    Leuk Bevonden:
    618
    Character (dacht even mijn tweede profiel kwijt te zijn geraakt) is weer terug... In en uitloggen op "Social Club" was schijnbaar nodig, pfff, had al bijna mijn controller het raam uit gegooid. }:]
     
    Laatst bewerkt: 11 okt 2013
  9. PrutserNL

    PrutserNL a Cool Breez3

    Berichten:
    1.286
    Leuk Bevonden:
    129
    Iemand zin om samen online te game? Voeg me maar toe op xboxlive!
    Ben ook wel benieuwd hoe je nu het snelste kan lvle, nog niet helemaal achter
     
  10. Martijnn

    Martijnn Disco disco, good good!

    Berichten:
    3.409
    Leuk Bevonden:
    764
    Zijn de problemen met corrupte savegames helemaal weg nu?
     
  11. RaouLioo

    RaouLioo Active Member

    Berichten:
    2.891
    Leuk Bevonden:
    1.443
    Mensen die vanavond missies en races willen doen?

    Kreeg net steeds een bounty vvan 9.000 zodra ik in een game kwam. Gruwelijk irritant.

    1 keer maar een heli gepakt en op het dak van een gebouw gaan staan. Zie je ze overal rond kroelen en elkaar killen. Uiteindelijk kwamen 2 in een heli achter me aan en toen ben ik maar uit de map gevlogen zodat beide heli's neerstorten en ze me niet meer konden killen (aangezien we allemaal het pokken eind terug moesten zwemmen).
    Tweede bounty heb ik me maar laten killen door een maat.
     
  12. iOcat

    iOcat ;=- POW!

    Berichten:
    2.968
    Leuk Bevonden:
    7
    8 uur ben ik online!
     
  13. RaouLioo

    RaouLioo Active Member

    Berichten:
    2.891
    Leuk Bevonden:
    1.443
    Mooi! Join ik jou missies wel aangezien je al op rank 40 zit. :9
     
  14. PrutserNL

    PrutserNL a Cool Breez3

    Berichten:
    1.286
    Leuk Bevonden:
    129
    Ik heb jullie twee een uitnodiging gestuurd op live, als je wil, wil je me dan uitnodingen voor de missies?
    Heb verder nog niemand voor online :)
     
  15. Graveheart

    Graveheart Groovy XBW.nl VIP

    Berichten:
    10.384
    Leuk Bevonden:
    1.548
    Morgen dan toch maar eens online proberen. :)
     
  16. RaouLioo

    RaouLioo Active Member

    Berichten:
    2.891
    Leuk Bevonden:
    1.443
    Geen probleem!

    m'n headset is trouwens overleden vanmiddag.
     
  17. Le Lastpak

    Le Lastpak (◕‿◕✿)

    Berichten:
    6.574
    Leuk Bevonden:
    798
    Gvd, heb ik net een nieuwe hobby ontdekt. Krijg ik er een bad sport rating voor. :mad:

    Hoe kan ik nou weten of iemand in zn eigen wagen rijdt of in een gestolen wagen. Daarnaast, hoezo is iemands auto slopen erg? 8)

    Had wel ff lol met stickys op autos gooien en daarna kijken hoe mensen erop reageren. :lol:
     
  18. Edjuuuuuh

    Edjuuuuuh -

    Berichten:
    2.119
    Leuk Bevonden:
    61
    Ja dat bad sports systeem zit niet helemaal goed in elkaar. Ik werd gisteren tijdens het free roamen ineens eruit gegooid. Toen ik weer terug de wereld in ging kreeg ik een bad sport melding voor het leaven van een job...
     
  19. Ic3DFire

    Ic3DFire Active Member

    Berichten:
    3.352
    Leuk Bevonden:
    170
    Nog 2 en een half uur, dan ben ik er weer vanaf. Succes de komende 2 dagen :+
     
  20. Cees.S

    Cees.S Member

    Berichten:
    635
    Leuk Bevonden:
    0
    Straks even een huisje kopen, $253.000 kost ie, maar wel een prachtig uitzicht op de golfbaan en bergen van LS. Zit nu op de 170.000 dus heb nog ff wat te verdienen.

    [​IMG]
     

Deel Deze Pagina