1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[XOne] FIFA 14 Ultimate Team

Discussie in 'Games' gestart door TAN UNITED, 8 sep 2013.

  1. robbin92

    robbin92 Atletico y Feyenoord

    Berichten:
    1.609
    Leuk Bevonden:
    10
    Geen gouden pakketjes hoor, in ieder geval niet tot divisie 2. Divisie 3 titel is Jumbo Silver pack als ik het me goed herinner.
     
  2. Domiolierook

    Domiolierook GT Domiolierook

    Berichten:
    841
    Leuk Bevonden:
    0
    Divisie 1 winnen offline op moeilijkst is 7,500 coins en jumbo gold pack en dat krijg je telkens. (inmiddels 3 x gewonnen)
     
  3. brambino12

    brambino12 Voetbal-encyclopedie

    Berichten:
    607
    Leuk Bevonden:
    3
    Wil mijn team ietsje aanpassen, iets aanvallender, zal ik dat naar 1 of 2 doen?
    1: [​IMG]
    screenshot windows

    Boateng schijnt enorm fijn te zijn als spits, verder is het team redelijk aanvallend/normaal. Op 13 kon ik goed spelen met 3 verdedigers, altijd goed aanvallen maar heb dat nu nog niet gedaan. Iemand ervaring?

    2: [​IMG]
    upload pictures online

    Dit team is weer niet zo verdedigend, ook wel lekker aanvallend. Ik denk dat 3 verdedigers wel lekker speelt met de buitenspelers, in 4-3-3 is dit standaard heel goed.
     
    Laatst bewerkt: 11 okt 2013
  4. nielzqqq

    nielzqqq Active Member

    Berichten:
    424
    Leuk Bevonden:
    0
    wat een aids zit er weer in deze fut, kan gewoon niet tussen me oren zitten dat 4 van de 5 potjes ik of de tegenstander met 3 - 0 voorkomt, de ander volledig weggespeeld wordt en dan ineens de rollen worden omgedraaid en het 3 - 3 wordt :emo:

    ook kopballen en through balls zijn nog ziek OP na de patch:emo:
     
  5. Siemenn

    Siemenn pee es vee

    Berichten:
    7.883
    Leuk Bevonden:
    444
    Ik win alles met cijfers als 6-0 en krijg amper goals tegen, dus weet niet waar je het over hebt.:+
     
    Laatst bewerkt: 11 okt 2013
  6. brambino12

    brambino12 Voetbal-encyclopedie

    Berichten:
    607
    Leuk Bevonden:
    3
    nvm
     
    Laatst bewerkt: 11 okt 2013
  7. Vegeta

    Vegeta capo di tutti i capi

    Berichten:
    4.197
    Leuk Bevonden:
    18
    Net even me eerst potje gespeeld! Damn wat heerlijk vergeleken bij fifa13. Stuk trager en je merkt echt (al heb ik nog niet met gold gespeeld) dat het mensen zijn ipv statistieken. Niet elke bal aanname is perfect. Niet elk trucje gaat even soepel! En je kan beter gedekte spelers zonser al te veel strenght niet aanspelen in de dekking.

    Neem aan dat verdedigers als vidic dit jaar goed te gebruiken zijn door lengte en strenght?
    Ga maar even nadenken wat voor gold team ik bouw
     
  8. Niema94

    Niema94 Active Member

    Berichten:
    1.068
    Leuk Bevonden:
    39
    Boateng spits lijkt me niet zo slim man, hij heeft weliswaar 80 shooting, maar dat heeft ie te danken aan zijn hoge Longshots en Volleys en dus niet aan z'n finishing. Mkhitaryan zou je daarin tegen wel in de spits kunnen zetten die heeft 81 finishing zie ik net. Maar mijn #1 keus cheap bundes liga spits blijft Adrian Ramos_O_

    2e team zit er goed uit, maar besef wel dat dat 1 van de slechtste 433 formaties is. Bij counters word je helemaal weggespeeld aangezien bij elke aanval al je middenvelders naar voren gaan en je backs natuurlijk ook. Je weet zelf dan wel wat er achterin overblijft, 2 zielige centrale verdedigers die dan vaak tegenover 3/4 aanvallers staan_0/

    Bovendien wil je van een speler als bender toch niet dat ie mee naar voren gaat, die kil niks anders dan verdedigen en een bal over 5m passen. Kon net zo goed een centrale verdediger zijn.
     
    Laatst bewerkt: 11 okt 2013
  9. brambino12

    brambino12 Voetbal-encyclopedie

    Berichten:
    607
    Leuk Bevonden:
    3
    WOW, die ADRIAN RAMOS _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_
    Ik win alles met dit geweldige team:
    [​IMG]
     
  10. Vegeta

    Vegeta capo di tutti i capi

    Berichten:
    4.197
    Leuk Bevonden:
    18
    En toen had ik opppeens een spaar doel! IF van persie!!!!
     
  11. nielzqqq

    nielzqqq Active Member

    Berichten:
    424
    Leuk Bevonden:
    0
    wacht maar tot je ELO wat hoger is:+

    gelden interlands nou wel of niet voor een IF?
     
  12. ShadoW_2k

    ShadoW_2k Active Member

    Berichten:
    918
    Leuk Bevonden:
    3
    Christian Benteke wat een beest is hij toch in Fifa 14 !
    Net nog een leuke goal gemaakt met hem !



    Echt als je niet veel coins hebt ga voor deze man ! :thumbs:
     
  13. FiDoDiDo007

    FiDoDiDo007 Active Member

    Berichten:
    268
    Leuk Bevonden:
    7
    Interlands gelden wel voor TOTW als het om een interland weekend gaat, zoals nu het geval is. Waar zou anders ook het TOTW op worden gebaseerd denk ik dan ? :9 . RVP maakt natuurlijk een uitstekende kans ;-) . Lukaku maakt ook wel kans op een SIF door met zijn twee goals België naar het WK te schieten. Dinsdag nog een ronde natuurlijk en dan zien we het woensdag wel haha.
     
  14. DMG.TeLeTuBiE

    DMG.TeLeTuBiE Active Member

    Berichten:
    396
    Leuk Bevonden:
    0
    Lage divisie zeker? Mensen met 3 verdedigers worden helemaal uit elkaar getrokken over de flanken
     
  15. nielzqqq

    nielzqqq Active Member

    Berichten:
    424
    Leuk Bevonden:
    0
    heb juist eindelijk een winning streak van 9 games( div 3 ), nadat ik ben overgestapt op 3-5-2\o/. Welke formatie gebruik jij?
     
  16. Siemenn

    Siemenn pee es vee

    Berichten:
    7.883
    Leuk Bevonden:
    444
    Holy moly, wat speelt dit team baas. De eerste 4 potjes gewonnen. Net potje 10-2 gewonnen (8)) met paar mooie goaltjes. Wat spelen Di Natale en Pato (!) lekker zeg. Snel, behendig en scoren zo goed als alles. Met Hernanes, Ronaldinho en Diamanti (en De Rossi daarachter) geef je zo makkelijk steekpasses _O_.

    De 10-2: paar mooie goaltjes, ongelofelijk kut goal tegen zeg :lol:

    [yt]jkYW-H2m7_A[/yt]
     
    Laatst bewerkt: 12 okt 2013
  17. Amersfoorter

    Amersfoorter Active Member

    Berichten:
    673
    Leuk Bevonden:
    7
    Probeer dan Heung-Min Son ook eens! Perfecte cheap aanvalspartner voor Adrian Ramos met 5* wf en goed schot! Ik ken hem al van de fifa 13 carriere. Hij "groeide" ook vrij snel daar en scoorde aan de lopende band.

    Edit: Ow, zie zet zijn xbox prijs op futhead maar neem aan dat dat niet klopt..?
     
    Laatst bewerkt: 12 okt 2013
  18. Siemenn

    Siemenn pee es vee

    Berichten:
    7.883
    Leuk Bevonden:
    444
    Futhead is qua prijzen de laatste tijd een beetje op hol geslagen inderdaad. Ik kreeg Thiago Silva in een pakje en probeerde hem met Futhead in mijn team te laten passen. Toen zag ik zijn prijskaartje, rond de miljoen. Als ik niet beter wist dat het 50-60k is, was ik geflipt denk ik. :lol:

    Oh ja, voor de Serie A-mensen. De échte aanraders:
    - Ogbonna, Benatia, Constant, Hernanes, Vucinic, De Rossi, Di Natale, Kaka. Ik moet toegeven dat Diamanti, Giovinco, Konko, Muriel, Guarin en De Sciglio ook niet slecht spelen, maar zijn toch net wat minder.

    Mijn verdediging is nu:
    Maxwell (SHA) - Silva (ANC) - Ogbonna (ANC) - Konko (SHA).

    Heerlijk! _O_
     
  19. Jvzm13

    Jvzm13 Active Member

    Berichten:
    220
    Leuk Bevonden:
    0
  20. AliKebabje

    AliKebabje Guest

    Zojuist een rode kaart gekregen wegens het twee keer neerhalen van de keeper :mad:
     

Deel Deze Pagina