1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[XOne] Pro Evolution Soccer 2014

Discussie in 'Games' gestart door ManoMoker1982, 14 mrt 2013.

  1. Jows

    Jows Active Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.875
    Leuk Bevonden:
    111
    Zoals ik eerder al zei was ik het wel eens met de review van Gamespot geloof ik. 6.5. De minpunten winnen het momenteel dik van de pluspunten. Ik geef de game nog een kans na de patch in November. Wellicht speel ik het spel daarna niet meer... We zien het wel. Konami heeft iig een hele foute keuze gemaakt om het spel zo uit te brengen. Dat is duidelijk.
     
  2. zino

    zino Active Member

    Berichten:
    201
    Leuk Bevonden:
    3
    100 procent gelijk. Wat ze hun trouwe fans deze keer lappen is te veel van het goede. Een game uitbrengen eind september die maar half speelbaar is en dan moeten wachten op een patch tot november? Ze kunnen misschien wachten tot eind januari. Dan zijn de wintertransfers ook direct doorgevoerd. Het komt namelijk niet op een maandje of 2 bij konami.

    Het is echt erg wat ze hun fans wijsmaken in de aanloop naar de game. Geen stadion-editor omdat EA dit zo geregeld zou hebben? Hoe kan EA nu verhinderen dat konami er een stadion-editor ingooit. Dat ze de licentie's kwijt zijn van stadions zoals Bernabeu en Nou Camp kan ik begrijpen. Ea staat financieel sterker maar draai er dan een degelijke stadion-editor in. PES heeft zo'n sterke fanbase dat ze eigenlijk alleen maar moeten zorgen voor het spelletje zelf,de gameplay en de menu's. Alles erom heen wordt door hun fanbase opgelost. Konami moet ervoor zorgen dat alles gewoon goed kan worden bewerkt.

    Ik ben zelfs zeker dat een echte pes-liefhebber het konami niet kwalijk zou nemen mochten ze geen één licentie hebben maar als de gameplay super was met een goeie editor.

    Dit spel had nooit mogen uitkomen. Niks is compleet afgewerkt. Het zou me verbazen dat konami met hun patch alles oplost. Bijna onmogelijk. Wat was het x aantal jaren geleden leuk dat uitgevers van games moesten zorgen dat hun product afgewerkt was bij gebrek aan internet verbindingen bij console's.

    Het ergste is nog dat ik nu al vrijwel zeker ben dat ook pes15 hier weer binnen komt. Ik kan het niet laten en het is van mensen zoals ik/wij dat ze blijven profiteren.
     
  3. 360man

    360man Active Member

    Berichten:
    1.593
    Leuk Bevonden:
    46
    ja koop een keer dat wanproduct niet. Ik weet dat het moeilijk is, maar gewoon doen. De eerste keer is moeilijk, maar daarna went het wel. Ik koop pes al sinds 2009 niet meer. Blijf je dit spel kopen ondanks dat je het slecht vindt dan heb je jezelf en de community ermee. Konami heeft een dikke wake up call nodig. En ik denk dat de enige manier is een sales drop van 50%. Dat zal ze wel motiveren
     
    Laatst bewerkt: 12 okt 2013
  4. Tyrant

    Tyrant Well-Known Member

    Berichten:
    12.007
    Leuk Bevonden:
    9.570
    Als Cyrax zo'n cijfer geeft zakt de moed mij een beetje in de schoenen.

    Speel jij wel eens FIFA eigenlijk?
     
  5. fifaforthewin

    fifaforthewin Active Member

    Berichten:
    160
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik kan die update nog steeds niet doen en dus nog steeds niet online spelen. Wat een faalhazen.

    Hoe kan het dat anderen al wel online kunnen?
     
  6. Jows

    Jows Active Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.875
    Leuk Bevonden:
    111
    Ik denk er net zo over als Cyrax, maar FIFA komt er bij mij helemaal niet meer in sinds '11. Ik vind het er niet uitzien en dan druk ik me nog zacht uit ook. Het kappen, het draaien, het schieten, de matige AI, etc. Niet mijn spel, al heeft het de randzaken prima op orde.
     
  7. appie21

    appie21 Active Member

    Berichten:
    3.899
    Leuk Bevonden:
    22
    Hehe duidelijk! Fifa komt er bij mij ook niet meer in. Ik bennog wel te spreken over deze game.Speel met plezier CL en EL En ook online vind ik het best aardig!
     
  8. Leis

    Leis Arkham Knight / 2015

    Berichten:
    4.340
    Leuk Bevonden:
    7

    :lol:.
     
  9. Yi-Long

    Yi-Long ...the little dragon

    Berichten:
    6.758
    Leuk Bevonden:
    2.015
    Wat ik persoonlijk misschien wel het ergste aan deze PES vind, is dat de demo dus WEL prima speelde, en leuk was.

    ... en dan geven ze dit uit.
     
  10. Jows

    Jows Active Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.875
    Leuk Bevonden:
    111
    Wat zit je nou tof te doen?
     
  11. Leis

    Leis Arkham Knight / 2015

    Berichten:
    4.340
    Leuk Bevonden:
    7
    Omdat je echt totale onzin loopt uit te kramen. ;)
    Anyway vond het grappig te lezen. Ik respecteer je mening dan maar haha.
     
    Laatst bewerkt: 13 okt 2013
  12. Tyrant

    Tyrant Well-Known Member

    Berichten:
    12.007
    Leuk Bevonden:
    9.570
    Iemands mening als onzin betitelen getuigt niet echt van respect hoor.
     
  13. Leis

    Leis Arkham Knight / 2015

    Berichten:
    4.340
    Leuk Bevonden:
    7
    Ja, maar ik respecteer nu zijn mening. Ookal klopt er geen ene snars van. :D
     
  14. appie21

    appie21 Active Member

    Berichten:
    3.899
    Leuk Bevonden:
    22
    Nee maar dat gebeurt wel vaker op dit forum.

    Ik ben het ook niet eens met Cyrax tenminste niet alle punten. Maar zal het zeker geen onzin noemen!
     
  15. Tyrant

    Tyrant Well-Known Member

    Berichten:
    12.007
    Leuk Bevonden:
    9.570
    Ok houd dat jezelf lekker voor :)

    Ik kijk wel of ik de next gen consoles haal. Dan ben ik helaas wel genoodzaakt om een jaar PES over te slaan.
    Ach.

    Gelukkig is er nog 2k, die weten tenminste hoe ze een sport franchise moeten onderhouden _O_
     
  16. Jows

    Jows Active Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.875
    Leuk Bevonden:
    111
    Gast, who de neuk ben jij om te zeggen of ik onzin uitkraam of niet? Hoe oud ben jij? Ik ga het toch ook geen onzin noemen dat jij FIFA wel leuker vindt spelen dan PES? Ieder zijn smaak toch?

    Ik zeg ook helemaal niet dat ik PES goed vind. Sterker nog, ik vind PES op dit moment een rukspel, dat heb ik hier meermaals verkondigd. Het is totaal niet af. Ik geef alleen aan dat FIFA voor mij geen optie is, vanwege de argumenten die ik benoem. En ja, IK (nogmaals, IK) vind dat. En als je serieus gevoetbald hebt (op een beetje een leuk niveau zoals ik), dan weet je dat het gewoon niet realistisch overkomt. Dat jij het wél leuk vind spelen en realistisch over vindt komen, prima. Dat mag, maar ga wel inhoudelijk in op de discussie.

    Zeggen dat je mijn mening wel respecteert, maar er geen snars van klopt, is echt heel erg infantiel en bijdehand gedrag.

    Even een lesje: een mening, of een gevoel van iemand, klopt altijd. Of te wel, als iemand zegt dat hij het gevoel heeft dat, of van mening is dat, dan is dat ALTIJD waar voor die persoon.

    Als ik zeg dat ik een bepaald gevoel mis bij een game (in dit geval FIFA), dan klopt dat. Voor jou misschien niet, maar voor mij wel. Zeggen dat er geen snars van klopt, zegt meer over jou, dan over de ander. Iedereen ervaart zaken op zijn eigen manier. Ik hoop dat je niet zo eigenwijs bent bij vrienden/familie/collega's, want dan gaan mensen je snel een irritant mannetje vinden. Trust me!
     
  17. Cyrax

    Cyrax Weldoener van beroep

    Berichten:
    6.104
    Leuk Bevonden:
    903
    Wat een onzin.. :+

    Heb jij de PS3 versie? Ik wel, ik heb van het weekend bij Mgwlee de 360 versie gespeeld, en het verschil tussen beide versies is enorm te noemen. Echt enorm en dat komt alleen doordat de 360 versie geen vertraging en stotteringen heeft. De PS3 heeft dit wel, en niet alleen als je in de buurt van de goal komt, het zit er constant in waardoor er niets meer klopt van het spel.

    Nu blijf ik erbij dat de collision detection zuigt (Mgwlee kreeg een penalty bij een werkelijkwaar perfecte sliding) en heel veel andere klachten blijven. De keepers blijven uiterst zwak (hoewel ze dus ook echt sneller uitkomen in de 360 versie), scheidsrechters zijn slecht, lobje = goal enz.enz...

    Van de week komt Mgwlee de PS3 versie bij mij spelen zodat hij het ook kan zien. Ik ging dezelfde avond thuis nog eens de PS3 versie spelen en ik voelde het enorme verschil meteen. Er zit een soort constante vertraging in, zodra het iets drukker wordt gaat de vertraging omhoog. Daarom blijf ik ook absoluut bij het cijfer 4, want op de PS3 is dit gewoon een puur wanproduct.
     
  18. diazull

    diazull game junkie

    Berichten:
    335
    Leuk Bevonden:
    0
    nu zeg je cyrax dat de Xbox Geen last heeft van haperingen maar ik he dat dus wel.
    de ene x erger dan de andere.
    heb het niet alleen vlak bij de 16 maar op meer plekken.
    waar kan het eigenlijk aan liggen? dat de ene Xbox wel smooth draait en de andere niet?
    is dit een hardware of software kwestie? elke pes game is toch het zelfde gemaakt?
     
  19. Zumpelvelder

    Zumpelvelder Active Member

    Berichten:
    1.689
    Leuk Bevonden:
    618
    Er zijn ondertussen 3 a 4 versies van de Xbox 360.. En vreemd maar waar, de ene kan soepeler lopen dan de ander.
    Hardware kwestie, want softwarematig zitten we wel allemaal op één lijn met de consoles.
     
  20. Zumpelvelder

    Zumpelvelder Active Member

    Berichten:
    1.689
    Leuk Bevonden:
    618
    _O_

    Dit probeer ik ook al jaren duidelijk te maken aan FIFA-fans, maar is onbegonnen werkt. Met die mensen (fanboys) valt echt niet te discussiëren. Grappige is dan wel weer dat veel van de 'die-hard' FIFA spelers die ik ken of zelf niet gevoetbald hebben, of nooit verder dan wat invalbeurten in de laatste 10 minuten zijn gekomen. ;)

    Sorry voor de dubbele post, foutje met qouten... |:-
     
    Laatst bewerkt: 14 okt 2013

Deel Deze Pagina