Al die collectibles, verschijnen die ook als een dot op de map als je in de buurt bent? Zo nee, dan is het echt een needle in een haystack .... Ergens een map met alle collectibles erop?
Die is vrij incompleet, geen stuntjumps, Knife Flights, Under the Bridge, Nuclear Waste, Submarine Pieces, Hidden Packages, Real Estate Signs en Epsilon Tracts. Je kunt beter naar hier gaan
Heb nu alle hoofdmissies uitgespeeld. Wat mij wel leuk zou lijken is om al de heists nog eens te doen maar dan de andere opties te kiezen. Nu maar strangers and freaks en online gaan spelen.
Ik had al moeite met bronbs. Heb de eerste 8 gehaald. Maar de 9e lukt me niet, met die heli, kom echt steeds tijd tekort. Geen idee hoe meer snelheid te maken ... Thanks! Zoiets zocht ik inderdaad! Overigens kreeg ik met T net een mailtje dat mijn weekly income van de airport $53k was, maar ik krijg het er niet bij. Zit nog maar op $31K met T ...
Die laatste Strangers & Freaks met Dom: Spoiler Enige wat ik hoefde te doen was die dude naar z'n dood zien jumpen, toch krijg ik maar bronze?
Met vliegtuig lukt me wel. Met helikopter heb ik steeds te weinig tijd en zit ik op brons (na vele pogingen). Op yt zitten kijken, maar die tactiek probeerde ik al, maar kom nog veel te veel tijd te kort om in de buurt van goud te komen. Met parachute zit ik ook op zilver, maar dat is lang wachten en met beetje geluk op juiste moment op juiste hoogte in de buurt zitten. Laatste vliegtuig missie heb ik ook op zilver, maar die moet wel te doen zijn. Heb merendeel van de missies op zilver en dan geen idee hoe ik goud had kunnen halen, maar dat boeit me ook niet.
Preorder code ingevoerd? Dan kan je bellen met de Blimp en dan komt er een zeppelin icoontje op de map te staan.