heb wat problemen met de beta op de xbox 360. Kan namelijk obliteration mode niet spelen. De mode staat niet bij quick match en zodra ik de server browser start heb ik ook problemen. Elke server die ik zie heeft geen spelers beschikbaar. Of het nou conquest, domination of obliteration is. Weet iemand hoe dit kan?
Quick match niet gebruiken idd. Als je server browser doet dan even bij optie "beschikbare plekken" op full zetten. Werkt allemaal nog niet lekker.
Server browser is nog steeds kapot. Het is een beetje klikken met "full" servers of servers waar 1/5 plekken zijn maar dan laat die alleen servers zien die leeg zijn. Want het wordt zeker wel gespeeld. Net kon ik geen lege server vinden helaas.
Net weer even geprobeerd te spelen maar ik hou het echt maar max. 10 min vol. Ik kom amper iemand tegen dus kan al helemaal geen wapens upgraden. Elke keer dezelfde heli die boven het gebouw cirkelt etc. Niemand doet wat ze moeten doen. Erg saai. De MOH beta vond ik 100x leuker dan dit. Ik hoop dat de PS4/Xbox one versie wat leuker zal zijn (ook qua maps) want dit vind ik echt pover.
Net een paar leuke potjes gehad, merk wel dat de Stinger wel erg sterk is omdat de Flares heel langzaam herladen. Ach ja, punten voor mij
Had net een gigantisch nice potje. Molde tanks en van die wagens met de RPG, maakte lekker veel kills met guns en ga zo maar door. Het potje erna was gelijk gigantisch kut. Ik blijf dat met BF hebben, maar wanneer het lekker gaat, dan is die game toch wel ijzersterk zeg. Het duurt wel lang voordat ik eindelijk eens guns unlock zeg. Bij alle klassen heb ik nog steeds alleen maar het standaard wapen. Hoe lang duurt dat? Oh en ik lag dat je nu kunt locken op choppers met een RPG? Hoe? Want ik mis ze constant.
Recons beschikken dus ook over soort rocket launchers? Op 1 November is het BF4 Europe vs USA en is op XBL te volgen. Schijnt dus X1 footage te zijn. Eindelijk!
Jongen dat zei ik tegen je toen je vroeg waarom er zo weinig X1 beelden waren. Recons hebben PLR's. Dat zijn een soort verrekijkers waarmee je voertuigen kan locken voor engineers. Die dan op die voertuigen kunnen locken met hun RPG.
Hahah damn...my bad. Was ik duidelijk even niet aan het opletten, haha. Ok beter dus je moet echt samenwerken dan, I like that.
En toen kwam ik hybrid weer eens tegen in een potje. damn lang geen bf gespeeld. Ik ben deze map eigenlijk al een beetje zat man. Ik wil map die op wake island lijkt. die lijkt me wel echt super.
Hehe. Waren wel leuke potjes. Maar idd het is wel steeds dezelfde map. Reden dat ik ook niet extreem veel gespeeld heb en "maar" level 6 ben.
Holy shit.... Hoeveel GB gaat ie wel niet zijn voor Xbox One en PS4? En hij moet persé geinstalleerd worden ook op Xbox One toch? Iets zegt me dat die HDD zo vol is.