Perfect dark 0 [Rareware]

Discussie in 'Algemeen' gestart door mischa, 15 jul 2003.

1. mischa

mischa Guest

Perfect Dark is volgens mij al een tijdje officeel aangekondigd.
    Ikzelf had het gevoel dat ze wel iets gingen laten zien op de E3.
    Niet dus.
    Ik denk dat de game al wel speelbaar is enzo, maar je kent rareware, niet te vlot, perfectioneren, enz.
    Wat zouden jullie allemaal terug willen zien (of nieuw) uit Perfect Dark van de N64. Ik zou de pistol met varianten, De raket die je zelf kon besturen, de door murenschieter, rpc 120(indien zonder cloak) graag terug zien en zeker ook het level Ravijn.
    En laat ze alsjeblieft niet cellshaded gaan. De screens (Artwork) zijn dan wel erg cartoony maar ik denk dat dit alleen het artwork is.

2. Spartan117

Spartan117 New Member

Leuk Bevonden:
    0
    Het is moeilijk om nu al te oordelen wat het gaat worden. De aankondiging is volgens mij gemaakt. Maar verder dan dat is er nog niets vrijgegeven van de game. Op een beetje character art na dan. Voor mij wás Rareware altijd één van de beste developers...op de nieuwe generatie consoles moeten ze zich voor mij echter nog bewijzen. Laten we hopen dat ze dat goed doen. :)

No offence, maar hier waren dacht ik al enkele threads over.;)

/Edit: hier, hier en hier bijvoorbeeld...zal het weer wel zijn *)

Laatst bewerkt: 15 jul 2003
  3. mischa

mischa Guest

ja maar niet over welke wapens levels mogelijkheden je terug wil zien, bijdehandje :+

4. Spartan117

Spartan117 New Member

Leuk Bevonden:
    0
    Sorry...ik heb niks gezegd...en ga weer lekker verder zonnen...:)

5. rolorob

rolorob Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    Ik wil nog uitgebreidere Deathmatch stats :) Dat ownt, waar je schiet, hoe je schiet, welke awards enzo :) Lekker per account. Competen met je broer word dan nog vetter :)

6. Cyber-Ninja

Cyber-Ninja Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Die wapen dat je door muren kan kijken komt zeker weten niet meer terug. Heel misschien in de singleplayer maar ik denk niet in de multiplayer. Omdat Perfect Dark misschien online gaat lijkt die wapen dan meer op een soort van cheat.

7. de luie hond

de luie hond XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    11
    Dat wapen was altijd gaaf, als je tegen vrienden speelde die niet wisten, dat je door muren kon schieten :D.

8. Yoost

Yoost brains not included

Leuk Bevonden:
    0
    Perfect Dark was tof, maar eigenlijk heb ik het niet zo op aliens die dreigen de wereld over te nemen (ofzo). Beetje nep allemaal en daarom vind ik GoldenEye nog altijd zo goed (het beste).

Maargoed, dat maakt PD er zeker niet minder om, want ik heb hem op de N64 echt superveel gespeeld. PD0 wordt dus cartoony en eerlijk gezegd vind ik het een beetje jammer. Daarom wordt het spel ook heel anders waardoor wat dingen opnoemen die je graag wilt moeilijk wordt. Ik hoop iig weer op veel bloed, weinig aliens, lekkere wapens en vette multiplayer. Maar met cel-shaded wordt dat alleen maar moeilijker voor Rare in mijn ogen :confused:

Overigens denk ik dat Rareware nog niet eens met dit spel begonnen is en dat dit misschien wel een launchtitel wordt voor de Xbox 2. Ik denk ook maar wat.

9. LifeLongGamer

LifeLongGamer Used Register

Leuk Bevonden:
    2
    Het moet mogelijk zijn om met de blote (*) ) hand wapens uit de handen van tegenstanders te slaan, zoals in Perfect Dark voor de N64. Was een leuk ideetje.

10. Cube

Cube Speed Junky...

Leuk Bevonden:
    0
    Er is wel wat bekent dat er beelden op de E3 van 2004 worden getoond._O_ :'-(

11. lijpo

lijpo Guest

De verwachtingen zijn toch wel hoog bij de meesten, en ik denk persoonlijk dat het tegen gaat vallen. Dat cellshaded vind ik al niks geef mij maar realisme. Dus laten we afwachten hopen dat er binnenkort wat nieuws komt.

12. Matrix

Matrix Semi-Définie Positive XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    1.471
    Er is nog niks over het cell-shaded gezegd. Alleen het artwork van de jonge Joahna zagen er cartoony uit.

13. Renegades NL

Renegades NL Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    nou had liever verwacht dat de game onderhand al klaar was, maar ja zal wel 2005 worden, tering dat duurt nog lang8) 8) 8)

14. underhunter

underhunter XBW member 706

Leuk Bevonden:
    0
    volgens mij hadden ze nogal wat problemen bij het spel

15. Nilamo

Nilamo To Own or not to Own

Leuk Bevonden:
    1
    Jongens ik weet heel zeker dat het geshowd zal worden Op de X03. Want het word gehouden in Europa en rare is een europese developer dus het kan zijn dat ze PD0 dan showen.

16. Renegades NL

Renegades NL Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    Wanner is de x03 en waar staat dat ook al weer voor, wordt gehouden in een of andere franse stad toch, die begint met een X, Xeville ofzoiets?

17. Clawviper

Clawviper New Member

Leuk Bevonden:
    0

Echt niet. PD: Zero gaat 100% zeker realistische graphics krijgen.

Van mij mogen ze trouwens de counter-operative mode erin laten. Echt vet was die! :9

18. satan21

satan21 New Member

Leuk Bevonden:
    1
    ik hoop dat ze in de multiplayer het rangen systeem er in laten dat je langzaam (steeds beter word en meer kogels kan verdragen etc) ik was tot rang 10 gekomen en een vriend van mij begon standaard met schild die was 5 of 6

19. VySio

VySio DJ Bowie!!!

Leuk Bevonden:
    0
    Spanje, Sevilla, Weet niet wanneer, volgens mij in de herfst ofzo.

Cell-Shaded lijkt mij ook minder als dat komt (ik dacht eigenlijk al dat dit bevestigd was toen hij net aangekondigd was) Ik wil ook gewoon net als deel 1. Dat was wel vet ik vond het zeker een va de beste MP games die ooit is uitgekomen. Hop-en dat het hier ook zo is.

20. Yoost

Yoost brains not included

Leuk Bevonden:
    0
    Ik hoop dat je gelijk hebt! Heb je een bron? :9
    En die counter-operative was inderdaad vet! Ben echt héél erg benieuwd hoe Perfect Dark op de Xbox wordt.

Deel Deze Pagina