Halo: The Fall Of Reach *lezers only*

Discussie in 'Algemeen' gestart door SjoerdV NL, 30 okt 2002.

1. Martijn

Martijn I have returned!

Leuk Bevonden:
    1
    Nee een proefwerk over dat andere boek wat ie moest lezen pipo :)

2. Benneke

Benneke De AAP

Leuk Bevonden:
    11
    Oh, juist:+

3. king of XBOX

king of XBOX active user agian

Leuk Bevonden:
    1
    haha was het maar waar. een proefwerk over HALO dan dolde ik die gast dik. ik had er zo een opstel over kunnen schrijven.
    hee ja dat doe ik. Een profielwerkstuk engels. een opstel over de wereld van HALO schrijven. over 2 weken (dan heb ik pas weer school:+ ) even vragen of da mag.

4. x-prophet

x-prophet You will know fear

Leuk Bevonden:
    0
    damn right, het is echt een vet verhaal. goed geschreven. vooral die space gevechten zijn cooool

5. Lars

Lars StarFucker!®

Leuk Bevonden:
    1
    *is zijn halo boek kwijtgeraakt* HUH???? hoe kan je nou een boek kwijtraken??

6. Benneke

Benneke De AAP

Leuk Bevonden:
    11
    Ben jij je boek kwijt geraakt of iemand anders?

7. Hordo

Hordo Wormen! XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    21
    Hou het even op de topic graag :cool:

8. Biscuitje

Biscuitje Chili Peppers!

Leuk Bevonden:
    5
    Hoi, nadat de 2 boeken weken in de kast hebben gelegen ben ik laatst begonnen met lezen. Op de helft komen ze kleine zwevende wezens tegen. Deze onderzoeken alles, halen alles uit elkaar etc.

Maar ik kan me niet herinneren dat deze voorkwamen in het spel. Maar laatst zat ik naar wat Halo2 screens te kijken en kwam ik deze tegen:
    Is dit de alien waar ze het over hebben?

Bron

Laatst bewerkt: 15 jul 2003
  9. Biscuitje

Biscuitje Chili Peppers!

Leuk Bevonden:
    5
    Mag je dit soort boeken op je lijst zetten? Want dit betekend dat jou leraar het boek zal moeten gaan lezen, om hier vragen over te kunne stellen. Dat zou betekenen dat hij dit boek zou moeten kopen?:{

10. Spartan117

Spartan117 New Member

Leuk Bevonden:
    0
    Daar zat ik dus ook aan te denken...of die zwevende wezens nou Prophets zijn of niet. Ik heb toevallig net vanmiddag TFOR weer eens uitgelezen en ik heb net The Flood besteld voor op vakantie. Dus ik ben wat dat betrefd erg benieuwd wat ik daar weer in te weten kom. :) Het lijkt me eigelijk niet dat ze heilige figuren als Prophets naar een slagveld sturen om veldonderzoek te verrichten...maar dan zouden het andere wezen moeten zijn. Ben benieuwd of daarvan nog iets terug komt in volgende (boek)delen.

11. SjoerdV NL

SjoerdV NL Hardcore Poster?

Leuk Bevonden:
    2
    Die zwevende wezens zijn inderdaad Prophets. In Halo: The Flood kom je erg veel over de Prophets te weten. Read it yourself.

12. Biscuitje

Biscuitje Chili Peppers!

Leuk Bevonden:
    5
    Ja, zoals ik al zei zit ik pas op de helft:'-(

Maar nogmaals mijn andere vraag:
    Mag je dit soort boeken op je lijst zetten? Want dit betekend dat jou leraar het boek zal moeten gaan lezen, om hier vragen over te kunne stellen. Dat zou betekenen dat hij dit boek zou moeten kopen?:{

13. king of XBOX

king of XBOX active user agian

Leuk Bevonden:
    1
    ik kan die boeken boor engels best bij mijn lijst zetten ja.
    laat die leraar maar vragen over de wereld van halo. er zal niet veel zijn dat ik niet weet en hij wel.

14. Benneke

Benneke De AAP

Leuk Bevonden:
    11
    Ik mocht hem op mijn lijst zetten. Maar ik zou het wel even aan de leraar vragen, dat heb ik ook namelijk gedaan.
    Want eerlijk is eerlijk. Het is geen literatuur.

15. SjoerdV NL

Leuk Bevonden:
    2
    Mensen waar gaat dit over? Ik heb deze thread niet hiervoor geopend.
    Iemand nog vragen over het verhaal zelf?

16. Biscuitje

Biscuitje Chili Peppers!

Leuk Bevonden:
    5
    Ik haal de threat na 2 maanden omhoog. Ik stelde 2 vragen waarvan er één offtopic is. En dan ga je nog zeuren|:-

17. SjoerdV NL

Leuk Bevonden:
    2
    Ja, praat nou over het verhaal, niet of het geschikt is om voor je lijst te lezen.

verdere probleme? PM me ff, dan houden we deze thread schoon :p

Laatst bewerkt: 15 jul 2003
  18. da -Z-

da -Z- mijn knijn = fijn

Leuk Bevonden:
    27
    Ik heb een vraag over de Spartans. Dat proces wat hij met zijn medeSpartans moest ondergaan om hen sterker te maken (en waar vel Spartans aan overleden), was dat nou een kloonproces waarbij de originele MC aan overleden is? M.a.w.: speelt het hele verhaal zich nu verder af met een kloon MC?
    T'is een tijdje geleden hoor dat ik dat boek heb gelezen, maar daar kwam ik niet helemaal uit. Voor de rest laat het boek weinig te vragen over, tenzij je een psychanalyse op MC en zijn omstanders loslaat.

19. SjoerdV NL

Leuk Bevonden:
    2
    Nee de Spartans zijn op hun veertiende(?) gemanipuileerd. Carbon om hun botten, ogen die in het donker kunnen zien, grotere spieren enzo.
    Master Chief, die ik hiernaa ff John-117 noem, heeft dit proces overleefd. Een groot deel van zn team helaas niet. Ze zijn dus niet gekloond.

btw, zijn de Spartan-II's voor (tijdvorm) hun training gekloond, zodat ze de klonen weer bij hun ouders konden zetten?

ik vind dat het boek wel veel over John-117 loslaat.

20. da -Z-

da -Z- mijn knijn = fijn

Leuk Bevonden:
    27
    Precies, zo zat het inderdaad. Ze hadden wel klonen gemaakt (al snap ik niet waarom want die ouders waren hun kinderen al voor 10 jaar kwijt). Wat een onzin om carbon als bottenmateriaal te gebruiken btw, da's moeilijk poreus en lang niet zo sterk en flexibel als mensen denken

Deel Deze Pagina