1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Wii] [3DS] Pokémon X & Pokémon Y

Discussie in 'Games' gestart door Coentjuh, 11 jun 2013.

  1. Leis

    Leis Arkham Knight / 2015

    Berichten:
    4.340
    Leuk Bevonden:
    7
    Dacht dat Pokemon al verleedetijd was?
    Vroeger veel Pokemon Blue gespeeld en bedoel ik echt toen ik 10 jaar was.
     
  2. UpInSmoke0611

    UpInSmoke0611 Well-Known Member

    Berichten:
    12.104
    Leuk Bevonden:
    1.176
    Grapjas
     
  3. Ravage

    Ravage Active Member

    Berichten:
    1.086
    Leuk Bevonden:
    0
    Meer dan 4 miljoen exemplaren verkocht van X en Y binnen 2 dagen zou toch anders bewijzen. ;)

    Heb iedereen even toegevoegd; vreemd dat je niet even een berichtje krijgt wanneer iemand jouw toevoegt en dan vraagt of je dat wel/niet wil accepteren, lastig systeem zoals het nu is.

    Hoe werken die trainer PR video's eigenlijk? Ik heb de mijne op public staan, maar krijg nog steeds soms requests of iemand hem mag zien. Ook heb ik nog nooit gewoon eentje van iemand anders kunnen bekijken zonder daar eerst toestemming voor te vragen, al ben ik redelijk zeker dat die personen het delen ook op 'public' hebben gezet.
     
  4. Grievous NL

    Grievous NL Active Member

    Berichten:
    558
    Leuk Bevonden:
    7
    friendscode 1032-1339-7910 x mijn broertje y we hebben 1 gameboy

    kan alleen de mensen die in me friendslist staan niet trug vinden in het pokemon spel terwijl hij wel aangeeft dat ze online zijn en pokemon spellen, iemand anders daar ook last van?
     
    Laatst bewerkt: 16 okt 2013
  5. John_Petrucci

    John_Petrucci Active Member

    Berichten:
    1.682
    Leuk Bevonden:
    40
    Mijn friendcode is 2707-1585-2060.

    Door Pokemon mijn 3DS weer sinds jaren aangeraakt (Vita gaf meer plezier). Meteen weer hooked :). Ik zal verder iedereen hier ook toevoegen. Ik heb Pokemon Y trouwens (Ben natuurlijk wel een kerel :+)
     
    Laatst bewerkt: 16 okt 2013
  6. Ravage

    Ravage Active Member

    Berichten:
    1.086
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb net de fiets gekregen en ik verbaas me erover hoe ongelofelijk lang de armen van je character zijn wanneer je naar de camera toe fietst. Iemand anders dat ook opgevallen?
     
  7. UpInSmoke0611

    UpInSmoke0611 Well-Known Member

    Berichten:
    12.104
    Leuk Bevonden:
    1.176
    Mensen moeten elkaar adden. Je krijgt geen uitnodiging te zien
     
  8. Grievous NL

    Grievous NL Active Member

    Berichten:
    558
    Leuk Bevonden:
    7
    Is nu wel gelukt weet ook hoe het kwam dat ik niemand online zag in het spel heb trouwens ook iedereen toegevoegd
     
  9. Rickk

    Rickk Active Member

    Berichten:
    1.329
    Leuk Bevonden:
    128
    Ik heb ook iedereen die ik voorbij heb zien komen geadd! Nu lekker slapen, trusten :)
     
  10. Seh

    Seh Guest

    Morgen of vrijdag krijg ik als het goed is mijn 3DS binnen! :cool:

    Kan ik ergens al handmatig een account aanmaken om jullie toe te voegen?

    Ik denk dat ik mijn eerste starter zsm ga dumpen, vind ze er maar matig uit zien.
     
  11. Rickk

    Rickk Active Member

    Berichten:
    1.329
    Leuk Bevonden:
    128
    Weenie, volgens mij kan dat alleen via je 3ds?!

    Ik heb voor Chespin gekozen en moet zeggen dat Chesnaught 1 van mijn betere Pokemon is (ik speel alleen met 6th gen Pokes), zelfs tegen vuur pokemon kan ie nog wat hebben. Chesnaught is echt een goeie tank! Alleen moet je hem uiteraard niet tegenover een Psychic pokemon zetten :p
     
  12. Seh

    Seh Guest

    Probleem is dat ik sowieso een Bulbasaur neem, ik neem altijd de gras starters eigenlijk. De vuur variant is wel heel erg ruk, dus ik zal de water starter nemen en dan kijk ik wel hoe hij bevalt.
     
  13. Ravage

    Ravage Active Member

    Berichten:
    1.086
    Leuk Bevonden:
    0
    Ah, dat ken ik. Ik neem ook altijd de gras starters, heb dus nu ook Chespin en Bulbasaur genomen. Gelukkig was mijn Chespin een vrouwtje, dus ik heb eventjes 4 eieren geregeld en daarna geruild voor Fennekin, Charmander, Froakie en Squirtle. _O_
     
  14. TeeJay

    TeeJay Active Member

    Berichten:
    140
    Leuk Bevonden:
    17
    Iemand die even Slowpoke heen en weer wilt ruilen met me? Ik wil 'm laten evolueren in Slowking, vandaar.

    Ik heb wat lvl 1 Squirtles, Chespins en Charmanders, dus als je dat ervoor in ruil wilt is dat geen probleem.

    FC:3995 6850 5406
     
    Laatst bewerkt: 17 okt 2013
  15. Seh

    Seh Guest

    Pokémon Y is binnen. Nu nog een 3DS. 8)
     
  16. heuft

    heuft Active Member

    Berichten:
    1.510
    Leuk Bevonden:
    53
    er schijnt een grote bug te zijn in pokemon x en y.
    als je in Lumiose City (grote stad in het midden) en daar je game wilt opslaan loop het spel vast, en verminkt je savegame waardoor je weer overnieuw kan beginnen.
    ik zag deze melding op mijn fb van Gamemania.
    dacht is even het melden waard.
     
  17. Grievous NL

    Grievous NL Active Member

    Berichten:
    558
    Leuk Bevonden:
    7
    [​IMG]

    ook leuk ieder land schijnt zijn eigen kleur te hebben
     
    Laatst bewerkt: 17 okt 2013
  18. Ravage

    Ravage Active Member

    Berichten:
    1.086
    Leuk Bevonden:
    0
    De Vivillon's zijn idd erg cool gedaan. Is meer qua regio/klimaat opgedeeld dan per land geloof ik, zo hebben meerdere landen hetzelfde patroon, maar kunnen er ook meerdere patronen zijn binnen 1 land (Australië bijv. geloof ik). Er zijn er behalve die geplaatste geloof ik nog een paar die ik heb gezien op het GTS. Gotta collect 'em all!

    Ik heb trouwens m'n eerste shiny in de game gevonden, een Hawlucha. \o/
    Meteen maar bij m'n in-game team gezet, want ze is te cool om niet te gebruiken.
     
    Laatst bewerkt: 17 okt 2013
  19. Mastat

    Mastat Active Member

    Berichten:
    2.159
    Leuk Bevonden:
    10
    [yt]1a70QhOI0TI[/yt]
     
  20. Redfield NL

    Redfield NL Active Member

    Berichten:
    77
    Leuk Bevonden:
    2

Deel Deze Pagina