Ik heb een request gedaan om te joinen Forumnaam - Socialclub naam - Gamertag Seh - FantasticNL - Bronze Kn33cap
Met jou en The Summoner racen is anders ook geen bal aan. Eerst lanceren ze je een paar meter vlak na de start, zodat je na 3 seconden al op je rug ligt met je roze SUV. Daarna maken ze de race met z'n 2en af.
1e: Is echt niet gebeurd ( Alleen Cees lacht nu.... ) Heb ik jou van de weg afgereden? Hierbij mijn oprechte excuses!!!! Volgende keer zal ik beter uitkijken... sorry
Bij het parachutespringen zette ik de vorige keer elke keer wat geld op jou: Heeft me aardig wat opgeleverd
Die andere auto ziet er nog goed uit Was toen ff snel een missie doen met Summoner en Cees. Ik kwam trouwens niet in julie partychat, kreeg een fout melding
Uuhm, ja dat is inderdaad gebeurd ( na goed nadenken ) volgensmij is het maar 1 keer gebeurd, maarja sorry iniedergeval. Gheheh, moet je maar gta race doen Dat is nooit gebeurd, ik denk dat ie dat zelf was hoor xD
Ik sta wel in de OP, maar ik zit nog niet in de XBWE Crew op de R* Social Club. Vanavond nog mensen die wat Jobs willen doen?