1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[XOne] FIFA 14 Ultimate Team

Discussie in 'Games' gestart door TAN UNITED, 8 sep 2013.

  1. DMG.TeLeTuBiE

    DMG.TeLeTuBiE Active Member

    Berichten:
    396
    Leuk Bevonden:
    0
    Het is nog ff wachten voor een echt goede IF spits met goede heading. Ik had gehoopt op Dzeko, maar helaas. IF Jovetic zou vet zijn. Drogba/IF Costa zijn wel goede, maar beide hebben high/high en dat haat ik

    Jovetic is zo goed bij mij.
     
    Laatst bewerkt: 18 okt 2013
  2. PS360-gamer

    PS360-gamer Active Member

    Berichten:
    295
    Leuk Bevonden:
    3
    Weet er iemand een team met 5-2-1-2 opstelling en abate en alba als backs? Het budget is 70k
     
  3. robbin92

    robbin92 Atletico y Feyenoord

    Berichten:
    1.609
    Leuk Bevonden:
    10
    Die IF is er al joh, beter dan Falcao.

     
  4. Siemenn

    Siemenn pee es vee

    Berichten:
    7.883
    Leuk Bevonden:
    444
  5. DMG.TeLeTuBiE

    DMG.TeLeTuBiE Active Member

    Berichten:
    396
    Leuk Bevonden:
    0
    Haha, maar Pelle is me toch nog net iets te traag. Als ik dan een voorzet geef loopt 'ie nog ergens op het middenveld.

    Falcao is trouwens wel kut. Heb maar Gomez gehaald. Wat een klasbak voor 3.500. Behoorlijk kopsterk
     
  6. Siemenn

    Siemenn pee es vee

    Berichten:
    7.883
    Leuk Bevonden:
    444
    Vind je Gomez' fijn ja? Hij verdedigt wat te veel bij mij.

    Custom formations kunnen in FUT14 niet he? Anders ff workrates aanpassen.

    Tot nu toe speelt 4-2-3-1 wel lekker, maar zijn flanken nog niet echt breed genoeg. Daardoor krijgt de spits meer passes dan voorzetten. Twijfel twijfel.
     
  7. PS360-gamer

    PS360-gamer Active Member

    Berichten:
    295
    Leuk Bevonden:
    3
    @siemenn
    Heb je niet nog een ander team met 5-2-1-2 opstelling voor mij.
    Het mag 70k kosten.
     
  8. Siemenn

    Siemenn pee es vee

    Berichten:
    7.883
    Leuk Bevonden:
    444
    Als je eens wat aanwijzingen geeft wat je wilt behalve 5-2-1-2 en Alba en Abate wil ik het nog wel eens voor je proberen. Op deze manier kan ik ieder team voor je maken en blijf ik bezig.
     
  9. PS360-gamer

    PS360-gamer Active Member

    Berichten:
    295
    Leuk Bevonden:
    3
    @siemenn wat zou je nog meer willen weten?
    Ik speel graag positiespel en houd van een voorzet zo nu en dan. Dus kopsterke spitsen.
     
    Laatst bewerkt: 19 okt 2013
  10. Siemenn

    Siemenn pee es vee

    Berichten:
    7.883
    Leuk Bevonden:
    444
    Wat voor spelers je wilt natuurlijk. Hou je van snelle spelers, hou je van sterke spelers, hou je van spelers met een goed schot, wil je graag spitsen die goed kunnen koppen, wil je een 10 die goed kan passen en dribbelen, wil je mensen met 5* skills, etc etc. Iets meer info mag wel als je geholpen wilt worden.
     
  11. AliKebabje

    AliKebabje Guest

    Gisteren Juan Mata gekocht. Echt een toppertje :)
     
  12. PS360-gamer

    PS360-gamer Active Member

    Berichten:
    295
    Leuk Bevonden:
    3
    @siemenn
    kopsterke spitsen, 5* skills hoeft niet. spelers met een niet te zwak been, middenvelders met een redelijk schot. een spelmaker op 10,
     
  13. Siemenn

    Siemenn pee es vee

    Berichten:
    7.883
    Leuk Bevonden:
    444
    Redelijk cheap, wel goed:
    [​IMG]

    Baas:
    [​IMG]
     
  14. DMG.TeLeTuBiE

    DMG.TeLeTuBiE Active Member

    Berichten:
    396
    Leuk Bevonden:
    0
    Heb nou al zo'n 25 wedstrijden op rij gewonnen in de goldcup *)
     
  15. Siemenn

    Siemenn pee es vee

    Berichten:
    7.883
    Leuk Bevonden:
    444
    Nice, je hebt ook wel een bazen team zeg. ;)
     
  16. Siemenn

    Siemenn pee es vee

    Berichten:
    7.883
    Leuk Bevonden:
    444
    De hele ochtend één speler (waar ik al 3 dagen in handel) lopen kopen voor 1.900 - 2.100 en steeds verkocht voor 2.500 - 2.700. Dan gaat het snel, als amper iemand op de markt zit. Merk nu wel dat er meerdere mensen zitten te jagen. Toch vandaag van 50k naar bijna 75k gegaan en binnen twee en een halve dag van 20k naar 75k. :)

    Ik vind dat ik me de Balotelli kan gaan veroorloven als ik zo door blijf gaan :+. Twijfel alleen flink over de competitie dan: Serie A heeft weinig toppers meer. Zonde.

    Ik ga maandag (als ik weer kan spelen) ook even flink sleutelen aan de custom tactics. Ik wil het veld breder hebben, meer loopacties zien en meer voorzetten kunnen geven en kunnen schieten. Verdedigend meer agressie en druk naar voren. :)


    Ibrahimovic scoort zojuist met zijn hak een fenomenaal doelpunt (zijn zoveelste) en daarna direct de 2-0 met zijn hoofd. Dat + EA wilt altijd cashen = IF Ibrahimovic? _O_
     
    Laatst bewerkt: 19 okt 2013
  17. DMG.TeLeTuBiE

    DMG.TeLeTuBiE Active Member

    Berichten:
    396
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja, klopt. Past goed bij mijn speelstijl. Zou alleen graag wingers hebben met 90+ crossing.

    Gomez is trouwens ziekelijk goed. Echt waar. Hij heeft 26 keer gescoord in 9 wedstrijden. Eigenlijk 8 wedstrijd want gister ging iemand al in het begin van de wedstrijd weg. :emo:

    Nu 30 op rij gewonnen :9
     
    Laatst bewerkt: 19 okt 2013
  18. Siemenn

    Siemenn pee es vee

    Berichten:
    7.883
    Leuk Bevonden:
    444
    Hoe speel je met Gomez dan? Puur koppend bij voorzetten? (early cross of normaal?)

    Ik vind hem weinig dieptes inlopen voor steekpassjes.
     
  19. Jvzm13

    Jvzm13 Active Member

    Berichten:
    220
    Leuk Bevonden:
    0
  20. Vegeta

    Vegeta capo di tutti i capi

    Berichten:
    4.197
    Leuk Bevonden:
    18
    Ook al had hij de resr van de wedstrijd met zijn pik gespeeld dan verdiende hij een IF. Hii deed precies wat hii bedoelde!
     

Deel Deze Pagina