1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Multi] Grand Theft Auto V [Deel XII]

Discussie in 'Games' gestart door Fiasco, 26 sep 2013.

  1. Jorrie

    Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

    Berichten:
    18.427
    Leuk Bevonden:
    4.947
    Ik vond het ook maar overbodig.
     
  2. Tyrant

    Tyrant Well-Known Member

    Berichten:
    12.000
    Leuk Bevonden:
    9.558
    Pff vandaag weer 2x een halfuur geprobeerd te spelen maar het lukt me echt niet meer om m'n aandacht vast te houden 8)
     
  3. xboxlol

    xboxlol Active Member

    Berichten:
    1.651
    Leuk Bevonden:
    40
    Ja. Net zoals smartphone apps voor de game en (verplichte) online afhankelijkheid in de SP.
     
  4. Wahlberg

    Wahlberg Active Member

    Berichten:
    1.443
    Leuk Bevonden:
    24
    Wat gebeurt er eigenlijk met de
    properties van Michael/Trevor wanneer je voor A/B kiest.

    Kunnen Franklin en Trevor dus bv. de bioscopen kopen wanneer Michael dood is of verdwijnt die mogelijkheid? Want ik dacht dat enkel Michael die kon kopen. Uiteindelijk maakt het toch weinig uit want je bent er niks mee.
     
    Laatst bewerkt: 20 okt 2013
  5. Bidle

    Bidle Bidle

    Berichten:
    3.686
    Leuk Bevonden:
    355
    Geen idee, maar weet wel dat er Property-missies zijn!
     
  6. CaptnCook

    CaptnCook Active Member

    Berichten:
    8.478
    Leuk Bevonden:
    10
    Moet zeggen dat de game mij veel minder lang kan boeien dan ik had gedacht. Heb de storyline inmiddels enige tijd geleden uitgespeeld en heb de game niet meer aangeraakt. Geen idee waardoor het komt, maar kan me er niet toe zetten om de game op te starten. Vond de story over het algemeen genomen toch wat tegenvallen. Het verhaal rondom Michael en Trevor zat tof in elkaar, maar had echt het gevoel dat Franklin erin zat, omdat er maar een 3e personage in de game bij moest. Missies zijn toch nog steeds veelal hetzelfde. Rijd van A naar B, schiet X dood en op naar de volgende missie. Het echte toffe aan de game vond ik de heists, maar daar zaten er veel te weinig van in de game. Ze hadden de game van mij echt op mogen zetten rondom allerlei verschillende heists, dat had veel toffer geweest. Los Santos is groot en steekt tof in elkaar, maar het gebied buiten Los Santos vind ik toch wel wat leegjes ogen. Ook altijd belangrijk is de soundtrack bij een GTA game. Die vond ik echt tegenvallen deze keer. Ik heb me absoluut vermaakt met GTA V, maar het is niet mijn killer game van het jaar.
     
  7. Reckuuza

    Reckuuza #ACHTERBUURTHOOLIGAN#LOMPEBOER#XBWSFINEST#NEKDIE

    Berichten:
    11.416
    Leuk Bevonden:
    17.514
    Imo beste ost ooit, zieke storyline en de missies waren gevarieerder en doper dan ooit.
     
  8. Fiasco

    Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

    Berichten:
    19.027
    Leuk Bevonden:
    5.809
    Missies beste ooit, verhaal mocht wat beter al vond ik het einde juist wel gruwelijk. Soundtrack groeit na het verhaal juist meer en meer bij mij, Radio Mirror Park is echt heeeeerlijk. _O_

    Moest er aan denken gister, volgende Red Dead moet twee personages bevatten dat zich eerder afspeelt dan RDR. Een cowboy en een apache indiaan die aan het begin elkaar tegenkomen in een gevecht en uiteindelijk vrienden worden. Vol met oorlogen tussen beide rassen zijn ze er voor elkaar met alle gevolgen van dien.
     
  9. Dokter V

    Dokter V Achiev Ho

    Berichten:
    81
    Leuk Bevonden:
    0
    Dit is ook gebaseerd op een echte Bugatti op de Rodeo Drive in LA. Die staat daar ook altijd en is van een eigenaar van één van die winkels. Weer zo een tof detail in GTA5 :)
     
  10. Pimbech

    Pimbech Halo 1 FTW

    Berichten:
    463
    Leuk Bevonden:
    0
    @CaptnCook & @Tyrant,

    Ik heb hier ook last van. Begin van de game vond ik vet. Maar ik heb het spel nu al ruim een week niet aangeraakt. En zit denk ik op 40%. Na een half uurtje rondrijden ben ik er alweer klaar mee. Echt zo vaag.
     
  11. Jasonboersma

    Jasonboersma IDon'tKnow

    Berichten:
    754
    Leuk Bevonden:
    2
    Krijg je van de vliegschool een diploma ? Als je alle missies had?

    Verzonden vanaf mijn LG-E610v met behulp van Tapatalk
     
  12. Edjuuuuuh

    Edjuuuuuh -

    Berichten:
    2.119
    Leuk Bevonden:
    61
    Nee. Je kan op een gegeven moment een hangar kopen en dan heb je toegang tot het vliegveld :)
     
  13. Laconiek

    Laconiek Lock and Load !

    Berichten:
    1.083
    Leuk Bevonden:
    0
    Vraagje over de 2e heist (denk ik)

    Je kan kiezen voor offshore en nog een optie in de haven volgens mij? Ik had gekozen voor offshore. Nu had ik de onderzeeer gejat en chopper gestolen. Heb daarna de oefening gedaan op zee. Vervolgens begint Lester te trippen over een slecht idee en vervolgens heb ik nooit die missie gedaan met de onderzeeer op zoek naar die containers onderwater. Komt dat ik de verkeerde optie gekozen heb of????
     
  14. Jorrie

    Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

    Berichten:
    18.427
    Leuk Bevonden:
    4.947
  15. Jasonboersma

    Jasonboersma IDon'tKnow

    Berichten:
    754
    Leuk Bevonden:
    2
    Dankje

    Verzonden vanaf mijn LG-E610v met behulp van Tapatalk
     
  16. Jasonboersma

    Jasonboersma IDon'tKnow

    Berichten:
    754
    Leuk Bevonden:
    2
    Moet je bij alle charachters flight school gedaan hebben voor 100 %

    Verzonden vanaf mijn LG-E610v met behulp van Tapatalk
     
  17. Zeepsop

    Zeepsop BRO BEANS

    Berichten:
    2.636
    Leuk Bevonden:
    627
    Ik ben denk ik gewoon game moe. Game is gewoon tof, maar kan me gewoon niet meer zo gooien op games als vroeger. Heb de game ook al echt een week niet gespeeld ofzo. Zodra ik de story uitgespeeld had, was het wel over.


    Sent from my iPhone using Tapatalk - now Free
     
  18. [2k]

    [2k] XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    8.968
    Leuk Bevonden:
    207
    Heb flight school enkel met Michael gedaan. Meeste dingen op goud, enkel op zilver/brons.

    Duurt even voordat je weer verder gaat met de tweede heist na de preps.
     
  19. Jasonboersma

    Jasonboersma IDon'tKnow

    Berichten:
    754
    Leuk Bevonden:
    2
    Ik neem aan dat je bij die heist dat niet hoeft ?

    Verzonden vanaf mijn LG-E610v met behulp van Tapatalk
     
  20. Woods

    Woods Why so serious?

    Berichten:
    900
    Leuk Bevonden:
    0
    Op 9gag kwam er gister een foto voorbij waarin werd gerept dat er maar 1/2 missies in sneeuw worden gespeeld. Maar nu was ik deze helemaal vergeten alsof ik deze missies nooit heb gespeeld, bleek het nota bene de 1ste missie te zijn? 8)
     

Deel Deze Pagina