Of je playstation 3 controller aan zo'n goedkoop USB kabeltje hangen. Met wat googlen en wat software kan je die gewoon gebruiken. De 360 controller is alleen beter, omdat de meeste games die officieel ondersteunen en alle controls meteen goed gemapt zijn.
Wat ^^ zegt Speel nu al een tijd pc games met een Xbox 360 wired controller en bevalt uitstekend. Daarvoor een of ander merkloos ding gehad en dat is simpelweg zonde van je geld...
Ik heb er een van 8 euro die geschikt is voor games die niet echt voor snelheid gemaakt zijn. Ik speelde een shooter maar dat was echt verschrikkelijk
Met de PS3 controller ook! De PC denkt gewoon dat het een 360 controller is, dus uiteindelijk even veel ondersteuning.
Het filmpje gaat een beetje overdreven tot in detail, maar ik had deze gevolgd om het gelijk offline te krijgen [yt]clLeS8ibhT0[/yt] en tadaaa
Lara Croft Tombraider is 75% goedkoper via Steam downloading dus, want volgens mij toch wel een pareltje
Leuke game hoor dat FEZ maar totaal onspeelbaar... Muziek blijft in een soort loop hangen en spel stottert als de pest en loopt om de 5 minuten vast Iemand een idee wat te doen? Heb Steam shit al gedaan maar probleem blijft bestaan... Annoying as hell dit
Heeft iemand toevallig Guacamelee gespeeld op de pc? Ben erg benieuwd of ie perfect werkt met de 360 controller .
Nou de meeste games komen op alle platformen uit en deze is toevallig niet op de xbox uitgebracht vandaar.
Ik ga me weer eens wat meer op het PC gamen storten. Net een nieuwe grafische kaart besteld want dat was eigenlijk het enige wat het spelen van nieuwe spellen op mijn pc tegenhield. Iemand nog tips en/of suggesties? Guild Wars 2 heb ik nog staan, die kan ik vanaf morgen tenminste op een mooie manier spelen