1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[XOne] [GTAV] Grand Theft Auto Online

Discussie in 'Games' gestart door Dusky Demon NL, 5 sep 2013.

  1. Cees.S

    Cees.S Member

    Berichten:
    635
    Leuk Bevonden:
    0

    Wat een mooie witte auto.
    Die Feltzer dan he O-)
    Die een na laatste foto dat ik em sla _O_
     
  2. iOcat

    iOcat ;=- POW!

    Berichten:
    2.968
    Leuk Bevonden:
    7
    Dat wordt een latertje vanavond zo te zien!
     
  3. Sjarrl NL

    Sjarrl NL De Sjarrl

    Berichten:
    563
    Leuk Bevonden:
    1
    iemand zin om die rally achievement te halen en beetje Criminal Record/survival te doen?
     
  4. egelhunter

    egelhunter It's all in the game

    Berichten:
    1.842
    Leuk Bevonden:
    49
    wil ik wel doen, flink mn rank uppen want ben pas bij level 16
     
  5. Guilty 343

    Guilty 343 Active Member

    Berichten:
    782
    Leuk Bevonden:
    91
    haha noobie
     
  6. Maddmonkey

    Maddmonkey Well-Known Member

    Berichten:
    16.756
    Leuk Bevonden:
    5.435
    Online werkt weer naar behoren?
     
  7. RaouLioo

    RaouLioo Active Member

    Berichten:
    2.891
    Leuk Bevonden:
    1.443
    Wat bedoel je precies met tunen? Hoor net toevallig van iemand anders dat je alleen bommen op de Sanchez kan zetten.
     
  8. Cees.S

    Cees.S Member

    Berichten:
    635
    Leuk Bevonden:
    0
    En jij bent rank ?
     
  9. Ic3DFire

    Ic3DFire Active Member

    Berichten:
    3.352
    Leuk Bevonden:
    170
    Upgraden :+. Maar deze kan gewoon met turbo en al die zooi worden uitgerust.
     
  10. egelhunter

    egelhunter It's all in the game

    Berichten:
    1.842
    Leuk Bevonden:
    49
    Klopt maar ben net 12 dagen in tenerife geweest dus heb niet veel online gespeeld. Maar gelukkig heb ik de ellende niet mee hoeven maken met de servers :thumbs:
     
  11. xboxlol

    xboxlol Active Member

    Berichten:
    1.651
    Leuk Bevonden:
    40
  12. Servantes

    Servantes Well-Known Member

    Berichten:
    8.900
    Leuk Bevonden:
    3.280
    GTA Online-exploit deelt miljarden uit aan nietsvermoedende spelers

    GTA Online op het PlayStation Network heeft sinds kort last van valsspelende Sinterklazen. Gebruikmakende van een omgebouwde PlayStation 3 kunnen cheaters door het modden van enkele bestanden in een teksteditor miljarden uitdelen aan andere spelers.

    Het werkt als volgt: spelers met een omgebouwde PlayStation 3 modificeren zogeheten .rpf bestanden, waarin staat hoeveel geld het beroven van winkels uitbetaald, en deze spelers gaan vervolgens offline verscheidene winkels beroven. Vervolgens krijgen deze spelers voor het beroven van de winkel maarliefst 973 miljoen dollar bijgeschreven. Doordat GTA Online het mogelijkmaakt om profijten van criminele wandaden te delen, is het voor de Goed(slecht)heiligmannen mogelijk om die 973 miljoen uit te delen aan nietsvermoedende spelers die bij hen toevallig op dezelfde server zitten.

    Het is nog maar de vraag of spelers hier blij mee moeten zijn. Natuurlijk zijn er mensen die het prima vinden om een paar miljoen bijgeschreven te krijgen, maar aan de andere kant wil een goudeerlijke speler niet door Rockstar aangezien worden voor een cheater en vervolgens van GTA Online geband worden. Daarnaast zijn er ook spelers die het geld niet eens willen hebben.

    Mocht je dit overkomen, dan is ons advies: doe niks met het geld, en geef alleen geld uit dat je zelf hebt verdient. Naar het schijnt weet Rockstar al van de exploit af en werkt het aan een oplossing, hoewel het bedrijf hier nog niks over heeft laten weten.
     
  13. Stephan123

    Stephan123 Active Member

    Berichten:
    2.780
    Leuk Bevonden:
    1
    32 uur gta online weg..... Social club bestaat hij niet, in de game ook weg....

    Send with Tapatalk HD for Android
     
  14. Jasonboersma

    Jasonboersma IDon'tKnow

    Berichten:
    754
    Leuk Bevonden:
    2
    Dat is kut voor je..

    Verzonden vanaf mijn LG-E610v met behulp van Tapatalk
     
  15. Dokter V

    Dokter V Achiev Ho

    Berichten:
    81
    Leuk Bevonden:
    0
    Bij mij werkt alles naar behoren en wordt alles netjes gesaved. Ik ga wel altijd braaf terug naar Story Mode na een online sessie.

    Ik heb nu alleen wel last van dat ik mijn mobiele telefoon niet kan gebruiken, zowel niet in Story Mode als in Online. Moet nu telkens een oude save (13% oid) downloaden en vanuit die save Online opstarten. Het vreemde is wel dat Rockstar er vanaf weet en op hun support site hebben ze de kwestie als Resolved staan. En dat is inderdaad een oudere savegame laden. Je zal ze maar niet hebben.
     
  16. xboxlol

    xboxlol Active Member

    Berichten:
    1.651
    Leuk Bevonden:
    40
    Welkom bij de club.

    Bij mij werkt het allemaal totdat ik de laatste missie doe. Maakt niet uit welke save, zodra ik na die missie op internet druk, sluit hij meteen af en werkt de interface niet meer.

    Ik heb al een support ticket aangemaakt. Hopelijk komt hier nog een patch voor want ik heb geen zin om de hele game opnieuw te doen. Al helemaal niet als je bedenkt dat de kans groot is dat het dan alsnog niet werkt. :emo:
     
    Laatst bewerkt: 21 okt 2013
  17. Stephan123

    Stephan123 Active Member

    Berichten:
    2.780
    Leuk Bevonden:
    1
    Ik sluit altijd af netjes naar de singleplayer. Heb even geen zin in gta meer...

    Send with Tapatalk HD for Android
     
  18. Zumpelvelder

    Zumpelvelder Active Member

    Berichten:
    1.689
    Leuk Bevonden:
    618
    Is mij helaas ook gebeurd terwijl ik alles netjes volgens de regeltjes deed. Hij feit is als je het spel op het verkeerde moment opstart, en de cloudserver down is, kan het zijn dat het spel onverwachts toch al iets automatisch doet opslaan heb ik het idee...

    Aangezien er geen data geladen kan worden saved die een 'leeg' character. En dan lijkt het of jou progressie verwijderd is, maar in feite gewoon door verkeerde data overschreven is. |:-

    Risico van één savefile ergens in de middle of no-where... Werk zelf bij single player games niet voor niets altijd met meerdere savefiles, en back-up soms ook mijn zaakjes als dat tenminste mogelijk is.
     
  19. Stephan123

    Stephan123 Active Member

    Berichten:
    2.780
    Leuk Bevonden:
    1
    On singleplayer heb ik altijd meerdere saves maar in multiplayer kan je maar 1 save hebben..

    Send with Tapatalk HD for Android
     
  20. xboxlol

    xboxlol Active Member

    Berichten:
    1.651
    Leuk Bevonden:
    40
    http://support.rockstargames.com/hc/en-us/articles/200426246

    Intermittent cloud server issues.

    Updated 10/20/13 6:00 PM ET: We are continuing to look into some remaining network issues. We apologize for any inconvenience caused and will provide further updates as soon as possible.

    :emo:

    EDIT: issues de eerste weken kan ik nog begrijpen met zo'n grote launch. Maar aan al die title updates te zien en hun changelog is het nu veilig om te zeggen dat Online veels te vroeg gereleased is.
     
    Laatst bewerkt: 21 okt 2013

Deel Deze Pagina