1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Xbox 360 controllers ‎[Deel 2]

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door Kapitein Iglo, 15 feb 2007.

  1. Dr0kz

    Dr0kz Niet?

    Berichten:
    4.743
    Leuk Bevonden:
    66
  2. Peter OtH

    Peter OtH XBW.nl VIP Redacteur

    Berichten:
    3.521
    Leuk Bevonden:
    217
    Het ziet er zeker interessant uit. Maar mijn ervaring met Razer is wel dat het bij ze niet aan leuke ideeën schort maar wel aan de kwaliteit van de componenten. Paar Onza TE's gehad die allemaal binnen 4 maanden kapot zijn gegaan.
     
  3. BUwe80

    BUwe80 Active Member

    Berichten:
    171
    Leuk Bevonden:
    2
    Onlangs een nieuwe controller gekocht bij Bart Smit, omdat bij mijn oude controller de sticks soms niet in het midden bleven staan. Dat zorgde er bij Battlefield 3 bijvoorbeeld voor dat m'n tank soms bleef draaien, of dat de crosshair heel langzaam opschoof.

    Nu heb ik binnen twee weken alwéér last van een rechterstick die nét van het midden kan blijven staan. Het is alleen merkbaar bij Battlefield 3 (blijbaar is die gevoeliger) en niet bij Rage. Bovendien piept de vering van m'n rechter trigger. Mijn vraag is: moet ik hier maar mee leren leven of is dit gewoon abnormaal. En kan ik misschien iets doen aan dat gepiep? Misschien hebben anderen hier ervaring mee?
     
  4. Domiolierook

    Domiolierook GT Domiolierook

    Berichten:
    841
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb ook al 6 controllers met problemen. Alle thumbsticks staan iets scheef waardoor je bij sommige games beweegt zonder iets aan te raken. En meeste triggers piepen.
    Heb vorige week de madcatz mlg controller gehaald maar daar heb ik zelfs thumbsticks die dode punten hebben waardoor er niks gebeurd. Krijg zondag waarschijnlijk de razer sabertooth. Hoop dat deze controller beter is.
     
  5. BUwe80

    BUwe80 Active Member

    Berichten:
    171
    Leuk Bevonden:
    2
    Ik snap niet dat je niet handmatig de deadzones (het gebied waar de stick geen beweging registreert, ook al is dat niet exact in het midden) kunt instellen. Dat zou een hoop controllers nog prima bruikbaar maken. Moet toch vrij makkelijk te programmeren zijn.
     
  6. Emileu

    Emileu Active Member

    Berichten:
    1.617
    Leuk Bevonden:
    33
    Dan mag ik toch hopen dat die Razer van betere kwaliteit is dan de Razer Onza.
    ding viel van ellende uit elkaar.
     
  7. Maddmonkey

    Maddmonkey Well-Known Member

    Berichten:
    16.756
    Leuk Bevonden:
    5.435
    Die onza deed ik dan nog wel redelijk lang mee (~ 1 jaar), maar daarna was die ook wel afgeragd :p Linker én rechter stick stonden schuin, de rubberlaag op de linkerstick was er af, de rechtertrigger werkte niet goed meer, 2 buttons die bleven ingedrukt waardoor je die amper nog kon gebruiken.

    Nee de kwaliteit was niet al te best van die controller, had eigenlijk de kwaliteit van de MS controller moeten zijn.
     
  8. Rensuh

    Rensuh Member

    Berichten:
    5
    Leuk Bevonden:
    0
    Is de Datel Rapid Fire Controller legaal om te gebruiken?
     
  9. Jorrie

    Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

    Berichten:
    18.427
    Leuk Bevonden:
    4.947
    Ja, maar wel extreem zielig vind ik.
     
  10. Leis

    Leis Arkham Knight / 2015

    Berichten:
    4.340
    Leuk Bevonden:
    7
    Wat is dat voor controller?
     
  11. Rensuh

    Rensuh Member

    Berichten:
    5
    Leuk Bevonden:
    0
    Dat is een rapid fire controller, voor gameplay zoek maar op youtube..

    :cool:
     
  12. Leis

    Leis Arkham Knight / 2015

    Berichten:
    4.340
    Leuk Bevonden:
    7
    Ik zag het ja. Eigenlijk had dit verboden moeten zijn. Achterlijk, dat je zo snel achter elkaar kan schieten met de gemodde controller. In feite is het gewoon vals gamen. :F:
     
  13. PimLadenn

    PimLadenn Active Member

    Berichten:
    335
    Leuk Bevonden:
    0
    Sorry foutje, post graag verwijderen..
     
  14. xboxlol

    xboxlol Active Member

    Berichten:
    1.651
    Leuk Bevonden:
    40
    Je kunt het ook makkelijk zelf maken. Bij de 360 controller kun je een knopje onder de trigger monteren. :+

    Extreem zielig, maar vaak moeilijk te bannen. Je zult speciaal de maximum hits per second moeten kunnen meten.
     
  15. Tco

    Tco The Chosen One

    Berichten:
    6.230
    Leuk Bevonden:
    1
  16. Lethal AK47

    Lethal AK47 Broodje kroket is leven XBW.nl VIP

    Berichten:
    10.739
    Leuk Bevonden:
    4.204
    Gewoon losse oplaadbare AA-batterijen gebruiken. Die packs is rotzooi!
     
  17. BasKa

    BasKa New Member

    Berichten:
    1
    Leuk Bevonden:
    0
    Hallo allemaal,

    Ik heb een vraagje en ik hoop dat ik hier goed zit.

    Ik probeerde vandaag mijn bedraadde xbox 360 controller aan te sluiten op mijn pc met windows 10 om hem te gebruiken voor om te gamen op mn pc. Volgens de website van xbox zou dit geen probleem moeten zijn en is het een kwestie van de controller inpluggen en de drivers zichzelf laten installeren. Bij mij gaat er echter iets fout: de drivers installeren wel, maar de controller doet het vervolgens niet. Als ik bij apparaatbeheer kijk bij 'xbox 360 randappartuur' staat er de volgende foutmelding bij de controller:

    "Dit apparaat start niet. (Code 10)

    Er zijn onvoldoende systeembronnen beschikbaar om de API te voltooien."

    Als ik op de controller klik bij apparaten en printers in het configuratiescherm en op probleemoplossing klik, staat er "er is een probleem met het stuurprogramma voor 'XBOX 360-controller voor Windows'. Het probleem wordt mogelijk opgelost als u de stuurprogramma's opnieuw installeert."

    Ik heb de controller meerdere malen opnieuw geinstalleerd waarbij de drivers ook opnieuw geinstalleerd worden, constant geeft hij aan dat de meest recente drivers geinstalleerd zijn. Ik heb verschillende bedraadde controllers in verschillende usb-ports gedaan, de pc opnieuw opgestart, gecontroleerd op windows 10 up-to-date is, ik heb geprobeerd handmatig de drivers te downloaden van de microsoftsite maar die zijn daar niet beschikbaar, niets werkt. Ik hoop dat iemand mij kan helpen. Bij voorbaat dank!
     
  18. Rossi46

    Rossi46 XBL: Ross1fum1 PSN: Rossifum1

    Berichten:
    924
    Leuk Bevonden:
    1.159
    Ik kan je helaas niet helpen. Wel mijn complimenten voor de duidelijke omschrijving van het probleem, inclusief alles dat je zelf al ondernomen hebt :thumbs:

    Probeer het anders ook even in dit topic op Tweakers, daar is ook veel Xbox kennis aanwezig :)
     

Deel Deze Pagina