Spoiler Klopt, maar ik denk dat het één of andere manier Clayface is en niet de joker. En Arkham Origins speelt zich 10 jaar terug af, dus de joker kan inderdaad dan niet dood gaan in Origins, want dan klopt de reeks Arkham Aslym, City niet meer. Nouja, ik zie het morgen allemaal wel *Einde* komt voorlopig nog niet inzicht, ik ga eerst lekker genieten van de grote stad en sneeuw en kerst sfeer!
Net medewerker aan de lijn gehad en order ligt al klaar voor verzending... nice. kan niet wachten. Ik ben zelf ook groot fan van de arkham reeks..
Spoiler Ik vond het einde echt heel nice ook....Batman die Joker naar buiten droeg. Het klopte gewoon echt. En dat terwijl Talia ook was gestorven. Nah..dat moet echt de Joker geweest zijn.
zal ie vandaag in de verkoop gaan? zag m wel al op voorraad staan op consoleshop.nl ben benieuwd heb zin in de game !
Oke, menu ziet echt gaaf uit! Alleen de Theme doet mij vrij weinig. Vond de Theme van Arkham city + menu ^^ Ik ga 'm nu pas checken.
Mooie prijs bij de Media Markt voor rond de 40 euro, als ik hem nu nog bestel zal ik dan nog daarbij de bonus DLC krijgen etc?