1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[XOne] Batman: Arkham Origins

Discussie in 'Games' gestart door Fiasco, 17 mei 2013.

  1. Mr1Mojo27

    Mr1Mojo27 Member

    Berichten:
    47
    Leuk Bevonden:
    0
    Nope MM verkoopt hem nog niet helaas.
     
  2. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.782
    Leuk Bevonden:
    556
    Wtf man....40 euro bij MM? Waarom doet MM Groningen nou nooit eens aan zulke leuke prijzen?

    Moet wel zeggen....

    Intro gewijs vind ik AC veeeeeeel vetter beginnen dan AO. Maar ja...die was ook bad-ass in AA. Rocksteady kan dat gewoon.

    Wacht effe...op de site is hij idd maar 41,24. Maar er staat bij de 360 versie wel...2e game halve prijs. Moet ik dan persé aan die aktie meedoen?
     
    Laatst bewerkt: 23 okt 2013
  3. Niels_x360

    Niels_x360 Active Member

    Berichten:
    969
    Leuk Bevonden:
    177
    net besteld bij CS komt morgenochtend binnen dan meteen aan de gang met de game heel veel zin in:)
     
  4. Leis

    Leis Arkham Knight / 2015

    Berichten:
    4.340
    Leuk Bevonden:
    7
    Idd, je ziet echt wel dat er een andere ontwikkelaar aan heeft gesleuteld (En wellicht tips heeft mee gekregen van Rocksteady, om toch nog een mooie Batman game af te leveren. Sommige dingen zijn echt sterk in de game zoals (Batwing) (Gadgets) snellere combat en de vijanden.

    De sfeer is zeker niet verkeerd en je hoort (Vijanden goed op het sneeuw lopen en je zelf natuurlijk.) Er zitten wel heleboel scenes in maar dat mag de pret echt niet drukken.
    Verhaal is tot nu toe (simpel) te begrijpen, hoop eigenlijk dat ik de Joker tegen ga tegen komen.:+
     
    Laatst bewerkt: 23 okt 2013
  5. Mr1Mojo27

    Mr1Mojo27 Member

    Berichten:
    47
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik twijfel nu of ik hem daar ga bestellen.. is toch ruim 10 euro duurder dan bij de MM.:9
     
  6. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.782
    Leuk Bevonden:
    556
    Joker kwam toch voor in de trailers dacht ik? Het was iig geen Mark Hamill als voice over meer. Ik vind trouwens Troy Baker (BookerDeWitt, Joel uit Last of Us) echt fucking nice als Bats! Prima voice over.

    Fuck yeah. Ik ga hem denk ik ook bestellen bij MM. Jammer dat Beyond niet aan de aktie meedoet volgens de site..anders had ik beide gehaald.
     
  7. Mr1Mojo27

    Mr1Mojo27 Member

    Berichten:
    47
    Leuk Bevonden:
    0
    Beyond doet toch wel mee aan de actie. Als ik op de banner klik van de actie zie ik dat spel gewoon er tussen staan.
     
  8. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.782
    Leuk Bevonden:
    556
    Idd man. Ik zag het alleen niet staan toen ik op de MM pagina van de game was. Dan zou ik in totaal 84 euro kwijt zijn. Want de korting is al verrekend daar zo te zien.
     
  9. SNK FOREVER

    SNK FOREVER Active Member

    Berichten:
    303
    Leuk Bevonden:
    0
    Inderdaad! De Media Markt krijgt morgen de eerste levering binnen. Ik had de PS3 en de X360 versies vandaag in mijn handen namelijk (ik werk overigens niet bij Mediamarkt) ;).
     
  10. Mr1Mojo27

    Mr1Mojo27 Member

    Berichten:
    47
    Leuk Bevonden:
    0
    Denk je dat MM het spel dan ook meteen in de schappen gooit of toch vrijdag ;)
     
  11. SNK FOREVER

    SNK FOREVER Active Member

    Berichten:
    303
    Leuk Bevonden:
    0
    De officiële release data is 25-10-13 wereldwijd. Ik durf en kan hier geen uitspraak over doen. Maar dat ze de game morgen binnen krijgen is zeker :) Wellicht even informeren bij de Media Markt of andere speciaalzaken, je weet maar nooit ;)
     
  12. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.782
    Leuk Bevonden:
    556
    Hmmm...ik zie nu op Budgetgamng dat de game ook tegen de 40 zit bij vele winkels. Beyond ook. Komt vast omdat de next-gen eraan komt, want ik kan me geen 40 euro bedragen herinneren een tijdje terug.
     
  13. Leis

    Leis Arkham Knight / 2015

    Berichten:
    4.340
    Leuk Bevonden:
    7
    Ik heb er 55 euro voor betaald. Maarja, nu wel al binnen en gespeeld.
     
  14. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.782
    Leuk Bevonden:
    556
    Oooh wacht even. Bij welke winkel was dat? Want het kan natuurlijk goed dat al deze winkels die aktie van MM zagen en dachten heeyyyyyy....en in dat geval zou het volgende week weer 50+ kunnen kosten.
     
  15. Leis

    Leis Arkham Knight / 2015

    Berichten:
    4.340
    Leuk Bevonden:
    7
    Web winkel Consoleshop.nl ;)
     
  16. Fardo

    Fardo Well-Known Member

    Berichten:
    27.147
    Leuk Bevonden:
    224
    Morgen naar mm mooie prijs :) en als je er twee koopt is hij 30 per stuk ;)
     
  17. UpInSmoke0611

    UpInSmoke0611 Well-Known Member

    Berichten:
    12.104
    Leuk Bevonden:
    1.176
    Prijzen zijn aangepast op de website met 25%. Gaat geen extra korting over
     
  18. Cyrax

    Cyrax Weldoener van beroep

    Berichten:
    6.104
    Leuk Bevonden:
    903
    Dat lijkt wel een review copy :+
     
  19. Fardo

    Fardo Well-Known Member

    Berichten:
    27.147
    Leuk Bevonden:
    224
    iemand al gespot in MM ga vandaag naar Den Haag (anders morgen)
     
  20. Mr1Mojo27

    Mr1Mojo27 Member

    Berichten:
    47
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik ga straks MM Rotterdam nog een keer proberen...
     

Deel Deze Pagina