1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[XOne] FIFA 14 Ultimate Team

Discussie in 'Games' gestart door TAN UNITED, 8 sep 2013.

  1. Siemenn

    Siemenn pee es vee

    Berichten:
    7.883
    Leuk Bevonden:
    444
    Probleem is dat hij werkelijk waar ieder kopduel verliest (voorzetten komen van Nani en Young), zelfs van de kleinere koppers zoals Koscielny. Daardoor gebruik ik hem meer als aanspeelpunt dan pure kopper en in dat opzicht functioneert hij ook niet. Hij laat zich vaak zakken bij ruimtes achter de verdediging en als Nani of Young opkomt en er meerdere spelers de zestien in lopen, is precies hij de gene die rond de 20 meter hangen.

    Ik heb al m'n spelers op Thiago Silva, Sirigu en Chiellini na op de transferlijst staan. Zonde van Vucinic, Abate, Evra, Young, Nani, Constant en De Rossi, maar de rest valt enorm tegen. Di Natale is te slap, IF Milito houterig, Hernanes degelijk, Cuadrado degelijk maar slap, Asamoah wel een machine maar verdedigt te veel mee, Jovetic is fijn maar heeft een goede spits nodig zodat hij kan zwerven eigenlijk.

    Ik ga van twee 'goede' teams nu één goede hybrid en een fitness offline team maken.

    Cavani - Pato
    Lavezzi - Matuidi - Guilherme - Hulk
    Maxwell - Silva - Chiellini - Maicon
    Sirigu
    Guilherme vervang ik ingame voor een controleur als Leiva (Low/High!), De Rossi, Pogba of Gustavo.
    Pato is één van m'n fijnste spitsen waarmee ik gespeeld heb en Hulk blijkt er goed. Enorm sterk, snel en beren schot. Niet zo houterig meer als vorige jaren als ik de reviews mag geloven.

    Fitness team:
    Mandzukic - Aubameyang
    Elia - Boateng - Martinez - Kuba
    Schmelzer - Subotic - Boateng - Jung
    Weidenfeller​

    Zo'n 20k voor een best fijn team. Spitsenduo ben ik al meermaals tegengekomen.
     
  2. Siemenn

    Siemenn pee es vee

    Berichten:
    7.883
    Leuk Bevonden:
    444
    De Bruyne > Etiksen. Goedkoper en speelt veel fijner. Geloof me. Lees anders maar eens EA fora. Iedereen is lovend over De Bruyne.
     
  3. Florinho0

    Florinho0 Active Member

    Berichten:
    292
    Leuk Bevonden:
    0
  4. Niema94

    Niema94 Active Member

    Berichten:
    1.068
    Leuk Bevonden:
    39
    Dat team voor 20k!? Liggen de prijzen Xbox prijzen nu al zo laag dan? Alleen Aubamayang is al 18k op de PS3, of bedoel je 20k voor je spitsen duo?
     
    Laatst bewerkt: 25 okt 2013
  5. Vegeta

    Vegeta capo di tutti i capi

    Berichten:
    4.197
    Leuk Bevonden:
    18
    Voor diegenen die een BPL team bouwen koop voor de gein een keer Moses. Lekker schijn de 16 in komen en alles met buitenkant rechts in de kruising schieten! Heerlijke speler en kost niks!
     
  6. Siemenn

    Siemenn pee es vee

    Berichten:
    7.883
    Leuk Bevonden:
    444
    De prijzen op de 360 zijn echt enorm gedaald. Ik had één week lang een goud mijntje die ik voor 3100 kocht in de ochtend en avond en dan steeds voor 3600 in de middag. En dat in massa's. Binnen 4 dagen zelfs van 25k naar 80k.

    Ik zie nu al een paar 12k BIN's, dus je die zal ik wel voor 10k kunnen oppikken.
     
  7. AliKebabje

    AliKebabje Guest

    Waar staat BIN voor?
     
  8. Siemenn

    Siemenn pee es vee

    Berichten:
    7.883
    Leuk Bevonden:
    444
    Buy It Now
     
  9. Mandello

    Mandello Active Member

    Berichten:
    109
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb ze nu beide in een BPL 4222 team en ik vind Eriksen beter dan De Bruyne. Is heerlijk trouwens 2 CAM's met 5* weak foot en skills :thumbs:
     
  10. PS360-gamer

    PS360-gamer Active Member

    Berichten:
    295
    Leuk Bevonden:
    3
    @mandello
    Hoe ziet je team eruit?
     
  11. mutantemile

    mutantemile The Pub's Barman

    Berichten:
    1.145
    Leuk Bevonden:
    44
    Weet niet wie ik moet kopen....

    Ozil of Silva... Staan overal zeer verdeelde meningen,

    En wat vinden jullie de beste rb van de bpl?
     
  12. AliKebabje

    AliKebabje Guest

    Ik vind Richards echt ontzettend fijn spelen!
     
  13. Niema94

    Niema94 Active Member

    Berichten:
    1.068
    Leuk Bevonden:
    39
    Ik vond Silva lekkerder spelen, geen idee waarom eigenlijk, zijn shooting is trouwens ook een stuk beter waar Ozil het vooral van z'n passing moet hebben.

    Beste RB blijft een moelijke keus, maar na een stuk of 20 wedstrijden met zowel Walker en Richards ( met Shaduw kaartje ) kies ik toch maar voor Richards. Snelheid van Walker is handig maar Richards is ook snel met 84 pace, fysieke duels wint ie ALTIJD hij beukt echt elke aanvaller binnen een seconde van de bal, in de lucht is ie ook niet te stoppen dus als er een voorzet van rechts richting tweedepaal komt zal ie sowieso dat Kopduel winnen, maakt niet uit wie er staat.

    Je moet maar is een wedstrijd van City bekijken, die Richards is gewoon een bodybuilder, verdedigend niet te stoppen en is aanvallend ook erg goed, zou je niet verwachten als je zijn Hulk-achtige lichaam ziet.
     
    Laatst bewerkt: 26 okt 2013
  14. Siemenn

    Siemenn pee es vee

    Berichten:
    7.883
    Leuk Bevonden:
    444
    Richards by far inderdaad. Walker is alleen snel, maar als je daar met een sterke spits je lichaam tegen gebruikt is ie weg.
     
  15. Niema94

    Niema94 Active Member

    Berichten:
    1.068
    Leuk Bevonden:
    39
    Walker is anders ook behoorlijk sterk hoor, heeft geloof ik ook richting de 80 strength op fifa. Dat is zeker sterk genoeg voor een back, vooral je bedenkt dat de meeste aanvallende backs tussen de 60-70 strenght hebben, maar goed Richards is natuurlijk een klasse apart en was vroeger een CB geweest, vandaar die zieke strength.
     
    Laatst bewerkt: 26 okt 2013
  16. Mandello

    Mandello Active Member

    Berichten:
    109
    Leuk Bevonden:
    0
    4222:

    Torres - Kone
    Eriksen - De Bruyne
    Essien - Sandro
    Enrique - Sakho - Reid - Rafael
    Mignolet

    Ik wil Jovetic en Vidic gaan kopen, daarnaast nog een CVM, ik dacht aan Fellaini.
     
  17. Siemenn

    Siemenn pee es vee

    Berichten:
    7.883
    Leuk Bevonden:
    444
    En toch heb je met een sterke spits het veel makkelijker met Walker dan tegen een Richards. Wellicht ook omdat mensen vaak met hem opkomen en er dus ruimtes komen.

    Zo, m'n teampjes:

    [​IMG]
    Guilherme wordt ingame vervangen door Javi Garcia.

    Cheap fitness-team:
    [​IMG]
     
    Laatst bewerkt: 26 okt 2013
  18. Vegeta

    Vegeta capo di tutti i capi

    Berichten:
    4.197
    Leuk Bevonden:
    18
    Beste mensen een vraag,

    Als ik fifapoints wil kopen kan dat dan nog steeds met microsoftpoints? want nu staan er euro bedragen.Tijdje geen points gebruikt dus is dit nieuw?

    als ik bijvoorbeeld 4300 mpoints koop. Hoeveel is dat dan in geld voor punten te kopen?

    Of heeft er iemand nog coins te koop?
     
    Laatst bewerkt: 26 okt 2013
  19. Mandello

    Mandello Active Member

    Berichten:
    109
    Leuk Bevonden:
    0
    Jovetic of Sturridge als spits?
     
  20. Siemenn

    Siemenn pee es vee

    Berichten:
    7.883
    Leuk Bevonden:
    444
    FIFAPoints gaat inderdaad nu via geld, niet meer via MSP. Is iets nieuws van dit jaar, volgens mij.
     

Deel Deze Pagina