1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Assassin's Creed IV: Black Flag

Discussie in 'Games' gestart door Tyspolir, 3 mrt 2013.

  1. Nelioka

    Nelioka Active Member

    Berichten:
    305
    Leuk Bevonden:
    0
    Ubisoft kan moeilijk Ubistore een boete geven wegens het vervroegd opsturen van de game. Laat ons maar weten hoe het spel is :thumbup:
     
  2. OniRyo

    OniRyo Active Member

    Berichten:
    3.269
    Leuk Bevonden:
    257
    Tot nu ben ik niet zo zeer enthousiast over de game.

    Ik heb wel het gevoel dat het verhaal langzaam steeds beter is aan het worden, maar dat moet ik eerst nog maar gaan zien. :+
     
  3. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.782
    Leuk Bevonden:
    556
    More of the same? Exact zelfde combat system of zelfs nog makkelijker?
     
  4. OniRyo

    OniRyo Active Member

    Berichten:
    3.269
    Leuk Bevonden:
    257
    Combat is zowat hetzelfde als de voorgaande delen, er zitten wel wat kleine nieuwe dingen in maar het is nog steeds vrij easy om mensen af te maken. Het voelt niet verschrikkelijk anders aan vergeleken met de voorgaande delen(het hele spel :+). Volgens mij zijn de ship battles ook een beetje van hetzelfde wat we ook in Assassin's Creed III hebben gezien. Maar tot nu kan ik echter nog geen hele conclusie trekken na het iets over 2 uur gespeeld te hebben, het lijkt dat het echte verhaal nog moet beginnen.
     
    Laatst bewerkt: 25 okt 2013
  5. UpInSmoke0611

    UpInSmoke0611 Well-Known Member

    Berichten:
    12.104
    Leuk Bevonden:
    1.176
    Iemand al gespot? Hij gaat namelijk morgen de winkel in bij MM
     
  6. Nelioka

    Nelioka Active Member

    Berichten:
    305
    Leuk Bevonden:
    0
    Morgen al? Ik dacht dat MM zich altijd netjes aan de release dates hield
     
  7. gamer18

    gamer18 xboxgamer

    Berichten:
    439
    Leuk Bevonden:
    0
    Kreeg net ook een mail dat het spel vandaag door Gamesync al verstuurd is. We zullen zien of die morgen in de bus ligt.
     
  8. Nelioka

    Nelioka Active Member

    Berichten:
    305
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik kreeg net ook een mail. Zal morgen wel in de bus liggen :D
     
  9. Ferron

    Ferron Active Member

    Berichten:
    5.446
    Leuk Bevonden:
    38
    Dat was bij AC3 ook zo, je hebt het spel al uitgespeeld terwijl je je constant afvraagde wanneer het verhaal nou eens ging beginnen.. :+
     
    Laatst bewerkt: 26 okt 2013
  10. UpInSmoke0611

    UpInSmoke0611 Well-Known Member

    Berichten:
    12.104
    Leuk Bevonden:
    1.176
    Echt overal wordt hij verkocht. Raar. Gewoon 4 dagen eerder
     
  11. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Reviews voor zijn?
     
  12. OniRyo

    OniRyo Active Member

    Berichten:
    3.269
    Leuk Bevonden:
    257
    Ik zit nu op de helft van de storyline blijkbaar, en nog steeds heb ik dat gevoel dat het eigenlijk nog moet beginnen, er gebeurd gewoon niet zoveel qua storyline, maar ik moet wel zeggen dat AC4 langzaam beter is aan het worden.
     
  13. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.782
    Leuk Bevonden:
    556
    Krijg je nu ook een beetje nieuwe dingen dan qua missies? Of is er gewoon echt weinig veranderd? Want hoe meer ik lees, hoe minder ik uitkijk naar de game en uberhaupt ooit koop.
     
  14. OniRyo

    OniRyo Active Member

    Berichten:
    3.269
    Leuk Bevonden:
    257
    Het kan totaal aan mij liggen hoor, het bevalt mij gewoon niet dat ik het meeste van het spel gewoon op de schip zit, je kan wel wanneer je op een schip zit andere schepen verslaan om dan upgrades voor je schip te behalen. Maar je kan ook andere eilanden gaan om daar bijvoorbeeld beesten te skinnen, maar ik zie meestal niet de grote must om dat te doen. Dus dan speel ik voor grotendeels alleen de verhaallijn.


    Maar zoals ik al zei, begint de game langzaam beter aan het worden, nu heb ik net een missie gedaan en ik kon onderwater zwemmen, en dit kan je bij meerdere specifieke locaties om dan treasures te pakken. Qua openwereld is het toch wel beter dan AC3 tot nu.

    Hoe kan het dat ik van die random messages op Xbox Live krijg trouwens van Nederlanders die me constant vragen hoe ik aan AC: Black Flag kom? :+
     
    Laatst bewerkt: 26 okt 2013
  15. allstyles

    allstyles Active Member

    Berichten:
    1.270
    Leuk Bevonden:
    213
    via je achievements kunnen anderen zien dat je het spel hebt!
     
  16. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.782
    Leuk Bevonden:
    556
    Mja het verbaast me allemaal heel weinig nog. Ubi moet AC gewoon een welverdiende rust geven en gewoon effe kappen. Ik vind het geen goed teken dat iets pas echt begint op de helft van de game.
     
  17. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Ben AC moe eigenlijk. Na Brotherhood begon het een beetje maar toch Revelations gelijk gehaald. Was oke maar had verder geen impact. Toen totaal interesse gehad in AC3. Die pas laat een keer gehaald maar boeide me ook niet. En nu is AC eigenlijk totaal van me radar verdwenen.
     
  18. Mallakai

    Mallakai Active Member

    Berichten:
    4.406
    Leuk Bevonden:
    1.570
    Er staat nergens dat je de game moet halen he;-)

    Heb wel zin in een nieuwe game van AC zkr na het waardeloze deel 3.
     
  19. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Mag ik er dan niet over oordelen?
     
  20. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.782
    Leuk Bevonden:
    556
    Het is gewoon zo zonde alleen. Het concept blijft cool, maar ze halen niet alles eruit. Het is er alleen maar slechter op geworden. Maar ja, genoeg erover gezegd. Mooi voor de folks die het nog wel kunnen waarderen.
     

Deel Deze Pagina