hoi komt er een spel van final fantasy of dragonballz uit op d XBOX vertel het mij en is er eeen site van
nee. /Mod Het antwoord is toch al gegeven? Dan voegt een post als deze helemaal niks extra's toe. Post dan niets... :{ Gewijzigd door DarkwingDuck
Zo'n gerucht had ik ook gehoord ja, vlak voordat die DBZ game voor de PS2 verscheen. Dat er voor de PC, GameCube en Xbox ook een DBZ game zou verschijnen een jaar later. De versie van de GameCube zou een rechtstreekse poort zijn. De versies van de Xbox en PC zouden helemaal opnieuw gemaakt worden inclusief online mogelijkheden.
ik heb gehoord dat er een geweldige dbz rpg komt voor de xbox met online mogelijkheden. ik hoop dat het uitkomt
j ik heb ergens gelezen dat er aan het eind van het jaar een dbz spel voor de xbox komt met een live functie.
Dat zal een beetje raar zijn, omdat er op de E3 niks over gemeld is. Geen screenshots, trailers, officiele bevestiging... niks.. Ik snap niet waarom (als ze dat spel toch al poorten :{) ze em niet gewoon ook naar Xbox brengen . Maar... een nieuwe en betere versie is natuurlijk beter