1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[XOne] [GTAV] Grand Theft Auto Online

Discussie in 'Games' gestart door Dusky Demon NL, 5 sep 2013.

  1. Drzapper

    Drzapper Active Member

    Berichten:
    98
    Leuk Bevonden:
    0
    Dan kom je in een lobby met andere bad sports.
     
  2. Makkabeer

    Makkabeer PSN: Kerkho7en

    Berichten:
    1.128
    Leuk Bevonden:
    234
    I know. Maar kan je gewoon 2 dagen niet spelen en ben je dan van de bad sport af of moet je daadwerkelijk 48 realtime uren spelen als bad sport zijnde?
     
  3. Seh

    Seh Guest

    Zijn playtime uren inderdaad volgens mij. :lol:
     
  4. Ferron

    Ferron Active Member

    Berichten:
    5.446
    Leuk Bevonden:
    38
    Zijn gelukkig geen playtime uren. Dus je kunt gewoon 2 dagen niet spelen en vervolgens ben je weer een 'Good Sports'
     
    Laatst bewerkt: 26 okt 2013
  5. Makkabeer

    Makkabeer PSN: Kerkho7en

    Berichten:
    1.128
    Leuk Bevonden:
    234
    Dan valt het gelukkig mee. Maar blijft bizar dat je geen missies met vrienden kan doen.
     
  6. RaouLioo

    RaouLioo Active Member

    Berichten:
    2.891
    Leuk Bevonden:
    1.443
    Playtime uren zou ook echt belachelijk zijn.

    Ik zou er persoonlijk niet van wakker liggen als ik bad sport krijg. Speel je 2/3 dagen gewoon niet.
    De manier waarop je bad sport krijgt is echter ronduit slecht.

    En die cheaters mogen ze van mij levenslang in bad sport lobbies pleuren.
     
  7. Rampage

    Rampage Well-Known Member

    Berichten:
    8.313
    Leuk Bevonden:
    3.328
    Dat hele bad-sport gebeuren is belachelijk opgezet. Waarom zou je een straf krijgen als je GTA speelt?

    Heb één keer iemand zijn wagen opgeblazen. Krijg gelijk een melding dat dit niet de bedoeling was :emo: Sorry. Maar ... dit is toch GTA? Wat mag je dan wel? In het begin wist ik dus niks van die 2000 ( nu 500 ) death-penalty. Zo werd ik een paar keer door een hoger level overhoop gereden. Startte op 120.000 en had na afloop nog maar 20.000 over. Tja, naderhand werd me pas duidelijk dat een death je 2000 kostte :+

    Overigens een Infernus, Vacca en een Carbionazzaarerarerasreree in m'n garage staan. Appartement van 400.000 :+ ... Hoef geen Adder en al zeker geen Entity. Die laatstgenoemde worden mij te vaak door cheaters/glitchers gebruikt en ik wil daar zo ver mogelijk vanaf blijven. Game is naar mijn mening al verziekt. Mensen met miljarden ... woopie.

    Zoals ik eerder al zei mis ik de klassieke free-mode. Waar je gewoon de complete map hebt, met alle voertuigen, en elkaar overhoop kan knallen ZONDER dat het je geld kost.


    EDIT
    Ik kijk net overigens in de GTA ingame store. Wat een afzetters :emo: 1 miljoen voor 20 euro? Give me a fucking break.

    Begrijp me niet verkeerd ... ik vind GTA Online echt ontzettend leuk om te spelen. MET vrienden.

    Maar alleen in een lobby gaan zonder vrienden doe ik gewoon niet. Ook vanwege de death-penalty die je krijgt en de cheaters die constant tanks spawnen of in voertuigen rijden die je NOOIT normaal kan verkrijgen. Zet dan een free-mode in de game. Duidelijk uitleg dat het gaat om de chaos. Want van de 16 mensen die in de lobby zitten is meer als de helft bezig met het verneuken van andere die WEL serieus willen spelen.

    De wereld voelt alleen wel bizar leeg. Geen dieren, weinig auto's. Geen Boeings... toch jammer.

    /end rant
     
    Laatst bewerkt: 26 okt 2013
  8. Stingray

    Stingray NcA Clan Member

    Berichten:
    907
    Leuk Bevonden:
    29
    ik vind er eerlijk gezegd zonder vrienden ook geen hol aan.. alleen maar idioten die rond lopen te crossen en afwachten totdat ze hun mede spelers af kunnen schieten etc... met een paar vrienden wat missies doen is dik in orde maar verder hoeft het voor mij niet zo....
    En op het moment dat Ruckstar eindelijk over de brug komt met die Heist mode en de beloofde duiten zit ik allang achter BF4 en beland GTA5 op de plank en kijk er niet weer naar om
     
  9. Maddmonkey

    Maddmonkey Well-Known Member

    Berichten:
    16.756
    Leuk Bevonden:
    5.435
    Welke voertuigen zitten mensen dan in, rampage? Ik heb dit namelijk nog niet echt meegemaakt. Ik vind free-roam ook nogal te saai om lang in te verblijven. Je kan geen fuck daar, afgezien van elkaar afknallen, pakketjes oprapen en stores overvallen (en dan ook alleen gas stations) :emo:

    edit: lol en ik zag nu een space docker opeens :confused:
     
    Laatst bewerkt: 27 okt 2013
  10. Rampage

    Rampage Well-Known Member

    Berichten:
    8.313
    Leuk Bevonden:
    3.328
    Die.

    Franklins Buffalo, Trevor z'n auto en mensen die tanks in hun garage hebben :emo: Unieke auto's die NIET in de MP zitten...
     
  11. Stephan123

    Stephan123 Active Member

    Berichten:
    2.780
    Leuk Bevonden:
    1
    Doe dit in een private game met vrienden..

    Send with Tapatalk HD for Android
     
  12. Shcaap

    Shcaap Liev Gastje

    Berichten:
    2.443
    Leuk Bevonden:
    4
    Ik heb niets tegen de space docker, Franklin of trevors auto. Die zijn toch alleen meer voro de show. Tanks heb ik nog niet mee gemaakt.

    En ach, mensen zeiken hier om het zeiken. Dan zeuren ze weer over crews, dan weer over dat zie niets mogen op blazen en niets mogen killen en als ze mogen killens zijn ze boos omdat het geld kost of omdat de andere betere wapens heeft. Klinkt mij als een shit load jaloezie, "de ander heeft iets en ik niet dus zijn het het cheaters" en "ik wil alles mogen zoalang anderen dat maar niet mogen".
     
  13. Edjuuuuuh

    Edjuuuuuh -

    Berichten:
    2.119
    Leuk Bevonden:
    61
    Trevor en Michaels auto's zijn wel te vinden. Wel in een missie maar dan kan je ze gewoon de garage in rijden :)
     
  14. Vegeta

    Vegeta capo di tutti i capi

    Berichten:
    4.197
    Leuk Bevonden:
    18
    Ben vandaag ook weer eens gaan spelen maar waar kan ik nu precies missies doen? Dat deatmacht etc boeit me weinig. Wil gewoom samen missie spelen!
     
  15. StephanieVM

    StephanieVM Member

    Berichten:
    41
    Leuk Bevonden:
    0
    Elke keer als ik online ga kan ik wel online gamen maar niet saven.
    "Saving Failed - unable to connect to the rockstar game services"

    En soms geeft ie aan dat ik moet restarten omdat hij het dan weer doet maar hij blijft het niet doen. Iemand?
     
  16. donfatos

    donfatos Active Member

    Berichten:
    434
    Leuk Bevonden:
    26
    Iemand nog xboxlive trial kaartje over? Zou er erg content mee zijn, wil het ook online eens gaan bekijken

    Sent from my Galaxy Nexus using Tapatalk
     
  17. Cees.S

    Cees.S Member

    Berichten:
    635
    Leuk Bevonden:
    0
  18. Jasonboersma

    Jasonboersma IDon'tKnow

    Berichten:
    754
    Leuk Bevonden:
    2
    Nee, die werkt allang niet meer .
     
  19. Maddmonkey

    Maddmonkey Well-Known Member

    Berichten:
    16.756
    Leuk Bevonden:
    5.435
    Je moet op je mobiel naar missions gaan. Je kan bepaalde mensen ook bellen voor missies (gerald, lamar, ron, lester). Je moet na een missie wel weer eerst naar free-roam voordat je een andere missie kan doen, dat blijft wel erg knullig :x
     
  20. [2k]

    [2k] XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    8.968
    Leuk Bevonden:
    207
    Ook maar eens gaan bellen voor missies. Zo een auto oppikken en inleveren kan best wat opleveren.

    Vind ik leuker dan de 'missies' op je kaart, waarbij het vaak gewoon soort kat en muis spel is, waarbij je met regelmaat oneerlijke teams hebt.
     

Deel Deze Pagina