http://xbox.ign.com/articles/428/428823p1.html?fromint=1&submit.x=64&submit.y=29 Het begint er op te lijken dat Rockstar de 'geheime' Xbox game van begin 2004 heeft bekend gemaakt. Sony heeft een contract op de naam 'GTA' maar niet op Vice City en daar brengt Rockstar hem waarschijnlijk ook naar Xbox! Het is tot nu toe nog wel een gerucht maar het zou geweldig zijn! Vice City's gameplay will be identical to the PC version that recently shipped, and might also include additional features like custom soundtracks and downloadable content.
Ik ga hem niet kopen...vind ik grote onzin.. is gewoon geld melkerij. Ik bedoel heb die game allang gespeeld en allang uitgespeeld. daar ga ik geen 70 euro voor dokken. Laat ze maar met iets nieuws komen.
w00t ik heb em nog niet gespeeld dus die ga ik dan zekerr halen!! + downloadable content lijkt me dan ook wel wat, nieuwe cars downen etc.
Ik begrijp niet wat er zo bijzonder is aan die game. Alles wat ik hoor is dat het tof is om die auto's te stelen en mensen dood maken enzo. Maar heeft die game ook een verhaal. Wat het lijkt wel of die game helemaal geen verhaal heeft. Ik heb er iig nog nooit iets van gehoord. Als er een slap verhaal in die game zit mogen ze hem van mij wel houden. Je gaat toch ook niet naar een film kijken waar alles afgeslacht wordt, maar het verhaal gaat nergends over.
kopen die mik man ... eindelijk een top game op onze doos.......nu nog kijke of het waarheid is/word...
ik zou hem ook kopen, ik heb btw wel het gevoel dat dit gerucht klopt, want rockstar zei al spijt te hebben van de exclusiviteitsdeal en PS2 heeft geen contract voor Vice City, maar alleen voor GTA, bovendien is een PC game makkelijk te porten naar de Xbox, dus waarom niet uitbrengen?
He Cyber-Ninja, het speel heeft wel een verhaal, is wel niet echt super, maar de vrijheid die je in de game hebt is heerlijk, en dat jij er nog nooit van hebt gehoord is schandalig. Ik ga hem zeker kopen, nog een relaxt spel, alleen jammer geen online functie, alleen downloadable content, is ook goed.
ik geloof dit gerucht ook wel, maar dat komt meer op de manier waarop men het verteld, net alsof het al zeker is zeg maar.
als ie op de pc is komt ie ook vast en zeker wel op onze box toch? Kheb hem uitgespeeld op de ps2, zeker weten een aanrader!
Het is een hele vette game, al die mafia afrekeningen maarre kheb gta 3 en vice city al op de pc gespeeld, das wel jammer, ik weet niet of het het dan nog waard is om de xbox versie aan te schaffen...