[XOne] Forza Motorsport 5

Discussie in 'Games' gestart door Flavourlicious, 21 mei 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Alleen er is iets apart wat ik zo lees op andere fora. Van Ryse is er ook een pic en daar staat die die impulse triggers gebruikt. Bij Forza staat niks. Waar het wel steeds in previews zat. Kan ook gewoon een fout zijn op de box misschien?
     
  2. AntraXxX

    AntraXxX Bruce Springsteen

    Berichten:
    9.000
    Leuk Bevonden:
    214
    De vraag past misschien beter in het algemene Xbox One topic betreffende het bestellen van games, maar ik stel hem toch hier omdat het specifiek over de Limited Edition van FM5 gaat:

    wat is de beste site om de Limited Edition van FM5 te bestellen zodat ik hem volgende maand op de release van de X1 zo snel mogelijk binnen heb?
     
  3. Ic3DFire

    Ic3DFire Active Member

    Berichten:
    3.352
    Leuk Bevonden:
    170
    Of het de beste site is weet ik niet, maar ik heb hem op game.co.uk besteld. Helaas lijkt dat de enige site te zijn die hem kan leveren vanaf de 22e. Nadeel is dat ze volgens reviews 5 dagen levertijd hebben naar buitenland, als je pech hebt nog langer. Misschien dat je hem uit Duitsland kan krijgen, maar de kans op een Duits hoesje/content is dan net iets te groot voor mij.
     
  4. AntraXxX

    AntraXxX Bruce Springsteen

    Berichten:
    9.000
    Leuk Bevonden:
    214
    Het risico op een Duits hoesje/content wil ik niet nemen inderdaad. :9
    Maar bedankt voor je site, ik wacht nog even wat meer reacties af en anders bestel ik hem daar gewoon. Een paar dagen levertijd achja, als ik de LE maar 100% zeker heb.
     
  5. mischa_vw

    mischa_vw Active Member

    Berichten:
    42
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb contact gehad met Mediamarkt NL .. Met de vraag of ze idd games gaan verkopen voor de One(dat staat op de site).
    Word hier Dinsdag of Woensdag over terug gebeld!

    Ik laat het wel weten als je ze daar kan kopen\o/
     
  6. X-Junk

    X-Junk GT: Reflex Xeros

    Berichten:
    4.059
    Leuk Bevonden:
    197
    Kon het niet laten en heb alsnog via Play-asia.com FM5 besteld en voor maar 43 euro ;P
    Levering duurt wel 1 tot 2 weken.

    Hoesje kan me weinig interesseren eigenlijk.
     
    Laatst bewerkt: 27 okt 2013
  7. Flavourlicious

    Flavourlicious Game Developer Moderator Redacteur

    Berichten:
    8.014
    Leuk Bevonden:
    1.409
    Ik heb Forza 5 gespeeld en de impulse trigger zaten er gewoon in. Echt geniaal, want je kan nu precies voelen wanneer je tijdens het remmen blokkeerd of bij het gassen slipt. Het voegt echt iets toe. Vreemd dat het niet op het doosje staat.
     
  8. MentalJ

    MentalJ Active Member

    Berichten:
    428
    Leuk Bevonden:
    3
    dat was bij de 360 ook al via de rumble van de controller zelf te voelen, maar is goed idee verder van MS ja ;)
     
  9. Flavourlicious

    Flavourlicious Game Developer Moderator Redacteur

    Berichten:
    8.014
    Leuk Bevonden:
    1.409
    Probleem was dat je met de huidige 360 controller alles via de zelfde rumble voelt. Blokkeren, teveel gas, een beuk van achter, allemaal dezelfde rumble en als er veel gebeurt kan je lastig onderscheiden waar de rumble voor is. Nu voel je bij blokkeren alleen de linker trigger trillen en blijft de rechter stil. Echt een groot verschil met de 360.


    Dingetje wat me opvalt is dat de Indycar op deze screen hieronder de oval package bevat: (platte achterspoiler)

    [​IMG]

    En de Indycar op de achterkant van de box de road/street package bevat: (F1-stijl achterspoiler)

    [​IMG]
     
  10. Stephan123

    Stephan123 Active Member

    Berichten:
    2.780
    Leuk Bevonden:
    1
    Alleen maar 16 player online?

    Send with Tapatalk HD for Android
     
  11. Flavourlicious

    Flavourlicious Game Developer Moderator Redacteur

    Berichten:
    8.014
    Leuk Bevonden:
    1.409
    Ja helaas wel. Had wel 24 gehoopt met die all mighty cloud.
     
  12. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.783
    Leuk Bevonden:
    556
    Laatst bewerkt: 27 okt 2013
  13. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Dat voeg je niet zo toe. Zal er niet teveel van verwachten met name omdat het Greenawalt is. Die overdrijft imo altijd teveel.
     
  14. AntraXxX

    AntraXxX Bruce Springsteen

    Berichten:
    9.000
    Leuk Bevonden:
    214
    Verwacht er ook geen snars van. Tuurlijk heb ik veel zin in weer een nieuwe Forza, maar 16 man.. geen regen of dag/nacht cyclus. Het blijft een beetje karrig.
     
  15. Flavourlicious

    Flavourlicious Game Developer Moderator Redacteur

    Berichten:
    8.014
    Leuk Bevonden:
    1.409
    Ik verwacht gewoon een onthulling van Yas Marina die we al op het hoesje zien.
     
  16. X-Junk

    X-Junk GT: Reflex Xeros

    Berichten:
    4.059
    Leuk Bevonden:
    197
    Daar irriteer ik me aan.
    Wanneer gaan ze het risico nemen om echt eens wat nieuws toe te voegen?
     
    Laatst bewerkt: 28 okt 2013
  17. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.783
    Leuk Bevonden:
    556
    Wel jammer dan, want Horizon had dat allemaal wel. Althans..een dag en nacht cyclus. Geen regen geloof ik.
     
  18. Excess-Denied

    Excess-Denied ----------- XBW.nl VIP

    Berichten:
    5.644
    Leuk Bevonden:
    169
    Ja weerelementen zou tof zijn daarnaast zouden er nog meer auto's op de baan moeten zijn vooral bij de grote circuits. Maar die video van Spa zag er wel erg mooi uit. Vind dat sowieso een van de tofste circuits, raar dat deze in geen enkel deel van Forza zat bij mijn weten, heb alle delen gehad maar die heeft er volgens mij niet eerder ingezeten.
     
  19. Flavourlicious

    Flavourlicious Game Developer Moderator Redacteur

    Berichten:
    8.014
    Leuk Bevonden:
    1.409
    Ik zat op forzamotorsport.net en het viel me op dat het plaatje van de Forzashop gespiegeld is: (atoyoT in plaats van Toyota etc.)

    [​IMG]

    als je hem om draaid staat er Dover op de muur:

    [​IMG]

    Dat is van deze baan:

    [​IMG]

    Ik voel me FBI ofzo. :+
     
  20. MentalJ

    MentalJ Active Member

    Berichten:
    428
    Leuk Bevonden:
    3
    00Flavour to the rescue ;) Zijn wel aardig wat nieuwe banen voor de verandering.
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina