check de link> http://www.gamespot.com/xbox/driving/projectgothamracing2/screenindex.html Is dit top of flop??
ziet er erg goed uit, ik ken denk ik geen race game die er beter uit ziet. Over de gameplay valt nog niet veel te zeggen maar als aangezien pgr1 ook een meersterlijk spel was zal dit ook wel weer een topper worden.
Ja het was wel een ongeloofelijk goed spel qua besturing en keuze auto's maar ik vond dat je altijd maar zo in een parcours zo tussen de hekken werd gestopt , zo weinig vrijheid.... nou zie ik in dit spel weer hekken..
de screenss zien er idd goed uit, maar ik vind race games ook niet zo super, Heb liever rpg's of fps's
ik weet niet of ik hem wel ga kopen. Volgens mij zijn de graphics wat opgepoetst en zitten er nieuwe cars in. Maar om daarvoor nou weer zoveel centjes uit me broekzak te halen Of er moet echt een major verandering zijn en dan besluit ik misschien wel om hem aan te schaffen. Eerst nog maar een trailertje zien
Ziet er leuk uit, maar deel èèn viel me nogal tegen. Doe mij maar echte banen ipv die klote steden. De een na de andere 90 graden bocht.
De belichting in deel 1 was zo slecht, alles was vaak zo donker en ik miste hier en daar toch wat variatie en stukken groen.