Ik heb onlangs een 320 gb hardeschijf besteld van dealextreme voor mijn xbox 360 kinect met 4gb. Nu heb ik deze in de xbox gezet zoals het hoort (klik gehoort) maar ik zie hem niet staan bij de instellingen. Alleen interne geheugen. Moet ik nog iets instellen of kan ik de hardeschijf testen? Had al gezocht maar kan er weinig info over vinden.
Geen idee hij is nieuw. Hij staat niet bij storage. Hoe kan ik hem formareren? Sent from my GT-I8190 using Tapatalk
Hij zou het in principe direct moeten doen als het een 360 hdd is, misschien zit ie toch niet goed. Even eruit en er weer in stoppen.
Al een paar keer geprobeerd. Zal ham vanmiddag eens in een andere xbox proberen. Sent from my GT-I8190 using Tapatalk
Altijd oppassen bij DX, kan zijn dat het spul is dat niet werkt of niet goed compatibel is met de 360.
Op de site van dealextreme zag ik dat het om een Refurbished exemplaar gaat, mogelijk is de software gewist. Hiermee doet ie het misschien? http://digiex.net/downloads/downloa...y-sector-download-hddss-bin-hddss320-bin.html
Iemand hier ervaring mee. Ziet er ingewikkeld uit. Waarmee sluit je de hardeschijf aan? Speciale kabel? Iemand die dit voor mij kan en wil doen? Sent from my GT-I8190 using Tapatalk
Het risico is wel dat MS zou kunnen zien dat eraan gerommeld is en jij een ban krijgt, kan je het ding niet terugsturen? Je kan ook een USB stick gebruiken voor het opslaan van games etc.
Als de HDD die je hebt de zelfde is als op de site dan heb je geen originele Refurbished HDD. Aantal kloppen niet op de foto's van DX. 1-. Het is geen X360 maar XBOX 360. 2-. Model nummer kan geen 0001 bestaat niet want de 250GB heeft model 1451 3-. Microsoft gebruikt geen plaatjes hoe de HDD in de Xbox360 gestopt moet worden.
Beter dus niet gebruiken e hier in nl 1 kopen. Terug sturen zal wel een heel gedoe worden. Sent from my GT-I8190 using Tapatalk
Je moet een DOA (Dead ON Arrival) aanmaken bij DX.com http://cs.dx.com/Ticket/Check/Aftersales.NewDefective Eindelijk wil DX helemaal niets doen en verwijst hun klanten naar het forum. Ze moeten het maar onderling oplossen.
Is er iemand die de hdd na kan kijken of software er op kan zetten? Dx.com kan me een compensatie geven op een volgende bestelling. Sent from my GT-I8190 using Tapatalk
Deze vraag mag eigenlijk hier niet gesteld worden Xboxworld.nl support de Xbox en Xbox 360 en het is te allen tijde niet toegestaan om over mod-chips, of soft-mods te praten. Dit geldt tevens voor andere illegaliteiten zoals het schenden van copyrights. Het grote probleem met de Xbox360 is dat de hardware ID van bijvoorbeeld een HDD of DVD-drive ingebakken zit in de firmware. Bij de DVD-drive is kan je een stukje hardware overzetten van de ene naar de andere drive maar bij de HDD kan je het alleen softwarematig oplossen.