1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[XOne] [GTAV] Grand Theft Auto Online

Discussie in 'Games' gestart door Dusky Demon NL, 5 sep 2013.

  1. xboxlol

    xboxlol Active Member

    Berichten:
    1.651
    Leuk Bevonden:
    40
    Ze mogen trouwens weleens wat doen aan de matchmaking. Buiten Quick job is het moeilijk volle matches te vinden bij individuele jobs.

    Overigens vind ik het raar dat je zelf kunt kiezen of je een public game wilt hosten of joinen. Zo krijg je alleen maar meer fragmentatie binnen de matchmaking en is het moeilijk je game vol te krijgen als iedereen in eenmans matches zit rond te hangen. :p Beter was geweest als ze alleen de optie om te joinen gegeven hadden en je alleen lieten hosten als er daadwerkelijk geen game gevonden kon worden of als je een private match wilt hosten.
     
  2. BlazeBoy

    BlazeBoy Active Member

    Berichten:
    197
    Leuk Bevonden:
    12
    Wat een bagger dit online gebeuren.
    Ten eerste is het een ontzettend dooie en sfeerloze boel op straat.. veel minder mensen dan bij de singleplayer, heel armoedig zeg.
    En waarom zijn de dieren eruit gehaald?:confused: zou geen fatsoenlijke reden kunnen bedenken, de stakkers.
    Je hebt daarnaast niet eens een mogelijkheid om de politie uit te schakelen(de politie is bij deze GTA ontzettend irritant) bij GTA IV kon dit nog wel.
    Vond de online modus bij GTA IV stukken leuker/beter, hier komt alles zo geforceerd over.
    Alle personages lijken daarbij ook nog eens op elkaar en hebben allemaal dezelfde lusteloze uitstraling :F:.
    En waarom kun je niet gewoon je personage helemaal tot in details zelf ontwerpen zoals bij Saints Row het geval is? Waarom die opa/oma vader/moeder constructie? wat een hopeloze boel.

    Nee.. dit online gebeuren is 1 grote aanfluiting, en dan heb ik het nog niet eens over de slechte servers.
     
    Laatst bewerkt: 27 okt 2013
  3. RaouLioo

    RaouLioo Active Member

    Berichten:
    2.891
    Leuk Bevonden:
    1.443
    Dankje!
     
  4. xboxlol

    xboxlol Active Member

    Berichten:
    1.651
    Leuk Bevonden:
    40
    Overdrijven is ook een vak. Het is gewoon een hele andere opzet als GTA IV. Dat dieren, predestrians en auto's teruggeschroefd zijn ligt puur aan het geheugengebrek op de consoles.

    Persoonlijk de enigste klacht die ik heb is de matchmaking. Die mag een stuk beter.

    Ben het wel eens over dat character creation system dat het gewoon een grote gimmick is die niet goed werkt. Maar om die reden de hele MP af te schrijven is een beetje overdreven. :emo:
     
  5. MisterShakerNL

    MisterShakerNL Bazaarhouder

    Berichten:
    68
    Leuk Bevonden:
    0
    maar als ik het juist leuk vind met mensen te spelen die ik ken dan zou dat niet kunnen... Ik hoef niet met al die mensen te spelen die custom vehicles aanzetten en dan catchup af om te kunnen winnen -.-...
     
  6. BlazeBoy

    BlazeBoy Active Member

    Berichten:
    197
    Leuk Bevonden:
    12
    Wat een lachwekkende reactie, ik geef toch meerdere redenen dan allen het creation system?
    Kom de volgende keer met goede argumenten voordat je je snaveltje weer open trekt svp.
     
    Laatst bewerkt: 27 okt 2013
  7. Shcaap

    Shcaap Liev Gastje

    Berichten:
    2.443
    Leuk Bevonden:
    4
    Die missie met de 4 cement trucks.
    Damn
    Beginnen met 8 man, na 2 cement trucks stuk, ben ik alleen nog over.
    ik jat de derde cement truck om naar de 4de te gaan, ik wordt van achter ebschoten, maar geen a chter raam, dus geen probleem. Ik schiet de bestuurder van de 4de truck dood, ik ben door mijn explosieven en bijna alle kogels heen.
    Ik heb twee trucks, maar niets om ze te vernietigen. Ik ben bij de de kust, ik verzuip ze gewoon. Truck 3 het water in, Truck 4 het water in.

    woom, woom woooom, Hoor ik.
    "Yes! gehaald!" Denk ik.
    "FAILED" lees ik.
    "A cement truck was destroyed."

    Dat was toch de bedoeling?
     
  8. Ic3DFire

    Ic3DFire Active Member

    Berichten:
    3.352
    Leuk Bevonden:
    170
    Mixed up with Coke? Yep, is de bedoeling dat ze allemaal kapot gaan, maar je moet ze opblazen volgens mij.

    Deze missie is trouwens binnen 50 seconden te doen als je met 4 mensen bent . Sticky op de goede plek, en weten waar de trucks spawnen = easy mode.
     
  9. Rampage

    Rampage Well-Known Member

    Berichten:
    8.313
    Leuk Bevonden:
    3.328
    Mja, ik heb dat dus wel. Het zijn wagens die NIET in het Online gedeelte van GTA horen te zitten. Die zijn dus letterlijk het spel in gehacked. En dat vind ik dus behoorlijk kansloos.

    Datzelfde als met die geld-glitch. Joopie! Je hebt 10 miljard. Hopelijk krijgt iedereen die dat gedaan heeft z'n verdiende loon. :) En dan maar van die posts lezen van mensen die butt-hurt zijn omdat Rockstar hun "genaaid" zou hebben.
     
  10. Maddmonkey

    Maddmonkey Well-Known Member

    Berichten:
    16.756
    Leuk Bevonden:
    5.435
    Waarom heeft dat klote Rockstar besloten dat GEWONE buggy's niet in je garage mogen :confused:. Ik was daar al een tijdje naar op zoek voor een goed offroad voertuig. Las ik dat je die alleen kon krijgen bij een Trevor missie, missie gedaan en helemaal blij dat ik hem nog heb, kon die gewoon niet eens opgeslagen worden :mad:!

    Ik snap best dat die politie auto's niet kunnen, maar een simpele buggy.. wtf zeg
     
  11. Jorrie

    Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

    Berichten:
    18.432
    Leuk Bevonden:
    4.962
    iFruit app is online voor Android :)
     
  12. Cees.S

    Cees.S Member

    Berichten:
    635
    Leuk Bevonden:
    0
    werd wel een tijd zeg
     
  13. Lethal AK47

    Lethal AK47 Broodje kroket is leven XBW.nl VIP

    Berichten:
    10.739
    Leuk Bevonden:
    4.204
  14. Cees.S

    Cees.S Member

    Berichten:
    635
    Leuk Bevonden:
    0
  15. Ch®is

    Ch®is '

    Berichten:
    1.190
    Leuk Bevonden:
    70
    In het geval van de Money glitch moet Rockstar gewoon van degene hun account resetten.
     
  16. iOcat

    iOcat ;=- POW!

    Berichten:
    2.968
    Leuk Bevonden:
    7
  17. xboxlol

    xboxlol Active Member

    Berichten:
    1.651
    Leuk Bevonden:
    40
    Daarom zou het juist mogelijk moeten zijn om een groep te verzamelen en dan met die groep matchmaking in te duiken, zoals de meeste games dat doen met matchmaking.
     
  18. Pride

    Pride Active Member

    Berichten:
    4.162
    Leuk Bevonden:
    397
    Vraagje, ik en maten wilden gister online samen spelen. Echter is het lastig te zien wie wie is als we in een drukker server zitten, en ook is het klote als 2 mensen bijvoorbeeld even gaan armpje drukken en ik niet, dat hun daarna in een andere server zitten?? Dit moet toch makkelijker te doen zijn? Dus dat we elkaar makkelijk kunnen vinden bijvoorbeeld. Soort party in game ofzo?
     
  19. EXCEDO

    EXCEDO :)

    Berichten:
    600
    Leuk Bevonden:
    0
    Helaas is het (nog) niet mogelijk om een party te hebben in een server zoals gebruikelijk is, snap het echt niet waarom er voor dit systeem gekozen is...
    Het beste wat je kan doen is een invite only of een crew and friends sessie opzetten en daarin spelen. Op de minimap kan je wel zien wie je vriend of crewlid is door het blauwe of groene randje om de witte stip. Ook kan je mensen marken in het menu door back ingedrukt te houden. (handig voor vrienden van vrienden).
     
  20. Pride

    Pride Active Member

    Berichten:
    4.162
    Leuk Bevonden:
    397
    Ah oke, is opsich geen probleem als je dan, ook al ga je 10 min apart niet allemaal in andere servers geplaatst word, dat is gewoon lastig. Maar thanks voor de info Excedo, ik ga gewoon zelf een Crew maken voor mij en mijn vrienden, kunnen we in iedergeval elkaar zien op de minimap zonder door alle spelers heen te scrollen haha
     

Deel Deze Pagina