conflict : desert storm (???)

Discussie in 'Algemeen' gestart door ovl007, 16 jul 2003.

1. ovl007

ovl007 soldier of anarchy

Leuk Bevonden:
    0
    Heb pas mijn box, heb al moh frontline gekocht, zéér onder de indruk maar nu wil ik wel conflict desert storm kopen.
    maar...
    wat voor een game is dat nu eigenlijk? platform shooter? en in welke stijl? maar ook, is de game wel goed of is het een bad idea? zoja, waarom?
    please let me know

___
    ovl007

2. Quack

Quack That's my stapler.

Leuk Bevonden:
    0
    Het is een teambased tactical shooter. Je hebt een team van 4 man, waarmee je missies moet volbrengen. Je kunt je andere teammaten commando's geven en je kan ze ook allemaal zelf besturen. Ieder ventje heeft ook zijn eigen specialiteit.

Ik vond het een bijzonder coole game. Heb het samen met een maat van me op splitscreen helemaal uitgespeeld.

3. Nyari

Nyari Bullets Included...

Leuk Bevonden:
    0
    Heb het net als Quack met een maat samen uitgespeeld en dat was echt wel leuk
    game is niet echt een topper maar kan wel voor vele uurtjes spelplezier zorgen

als je echt een team based shooter wil kan je natuurlijk ook voor Brute Force kiezen of voor Chost Recon (dit is wel een first person shooter, andere 2 zijn 3rd person)

Laatst bewerkt: 16 jul 2003
  4. WouteR

WouteR Senior Member

Leuk Bevonden:
    8
    Het is idd een 'bijzondere' game. Het is namelijk totaal geen hoogstandje, maar omdat je dus meerdere mannetjes kan besturen (vanuit 3rd person) én met 4 man kan co-oppen is het erg vermakelijk.

5. Nyari

Leuk Bevonden:
    0
    crap -> foutje
    dit moest hier helemaal niet staan

6. xboxmaster 2

xboxmaster 2 McSparky

Leuk Bevonden:
    0
    slechte grfx heeft conflict dessert storm

7. Quack

Quack That's my stapler.

Leuk Bevonden:
    0
    WTF heeft dat er nou weer mee te maken? Gameplay is echt veeeel belangrijker dan graphics.

Ben nu bezig met de PSX versie van metal gear solid. Dat zijn pas slechte graphics. Maar de gameplay is zo goed, dat je dat niet eens meer merkt na een tijdje.

8. Nyari

Leuk Bevonden:
    0
    sommige mensen hier hechten veel te veel belang aan graphics

het gaat hem toch om de gameplay?
    mooie graphics zijn gewoon mooi meegenomen toch?

toegegeven de graphics van desert storm zijn iets minder, maar dat komt volgens mij omdat het ook is uitgekomen ps2 en gc en niet speciaal voor de box ontwikkelt is
    maar om nou te zeggen dat ze slecht zijn? ik heb al veel erger gezien

9. William

William -

Leuk Bevonden:
    1
    ik heb 'm ook uitgespeeld met een vriend. ik vond 'm een stuk leuker dan Brute Force , met name omdat er meer samengewerkt moet worden.
    vooral 't feit dat je gewond kunt raken en dan binnen 1 minuut (of zo) geholpen moet worden door een buddy maakt 't spannend.

William

10. Clawviper

Clawviper New Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb hem al sinds de release en ik moet zeggen dat hij enorm tegen gevallen is.
    Ten eerste, het is enorm arcade. 100 man is een minuut neer? Done!
    Ten tweede zijn je teamleden nog dommer dan een pak melk. Ze lopen zonder na te denken op een tank af om vervolgen het loodje te leggen.

Daar komt nog is bij dat ik het spel binnen een uur uit had, je maar 2 teams kan kiezen die allebei precies hetzelfde zijn, de graphics niet goed zijn, de framerate in elkaar zakt in co-op en zo kan ik nog wel een uur door gaan.

Niet kopen dus, koop Brute Force, daar ga je een hoop meer plezier aan beleven kan ik je verzekeren. :)

Deel Deze Pagina