Je kan daar toch ook je auto mee upgraden? Maar hoe zit dat met die credits en betalen? Is dat gewoon hoeveel geld ik in de game heb of moet ik die via de app verdienen?
Ja maar dat voegt niet echt wat toe! Chop ziet er niet uit man, mochten ze wel wat meer aandacht aan besteden
Weird. Story uitgespeeld, maar volgens de checklist volgen nog 4 missions ? Ik heb en krijg alleen niks meer, moet volgens de checklist nog 5 missions ? EDIT: \zijn natuurlijk de assassination missions
Welke moet jij nog doen? Misschien kan ik er achter komen hoe ik mijn Bus assassination missie moet starten.
Hmmm , De eerste assasation is bij dat hotel dat je schiet uit garage .. Die heb je gehad neem ik aan ?
Dat dacht ik al maar gaat wel erg veel tijd overheen dan. Heb ondertussen alle S en F al gedaan. Nu geen 1 icoontje meer op de map behalve de kill frenzie.
Was ik al bang voor, toch bedankt! Misschien maar ff een oude safe game laden en kijken of het dan wel start.
Naar mijn mening is Grand Theft Auto V de allerbeste game wat ik ooit heb gespeeld . Voor mij is Grand Theft Auto V elke keer als ik hem speel een groot feest en pure ontspanning wat ik nog nooit eerder in een game heb ervaren . Zelfs ben ik van mening dat GTA V de beste game blijft in 2014 en komt geen andere komende game in de buurt van game vermaak . Echt zijn geld waard en maanden lang plezier .
Ik kon gewoon na elke assassination weer naar de L gaan en kreeg dan de nieuwe. Heb ze nu allemaal gedaan. Flink geld verdiend en alles gekocht wat er te kopen viel