1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[XOne] FIFA 14 Ultimate Team

Discussie in 'Games' gestart door TAN UNITED, 8 sep 2013.

  1. Jvzm13

    Jvzm13 Active Member

    Berichten:
    220
    Leuk Bevonden:
    0
    Iemand een wager match voor 100k?


    Sent from my iPhone using Tapatalk
     
  2. Niema94

    Niema94 Active Member

    Berichten:
    1.068
    Leuk Bevonden:
    39
    Als je een beetje de reacties gelezen heb hier kon je weten dat de meesten niet eens of misschien net aan 100k hebben. Die gaan echt niet hun hard verdiende centjes inzetten om tegen jou te spelen.

    Voor dit soort dingen moet je hier zijn: Xbox Community Centre

    Ik verzeker je wel alvast dat je je geld gaat verliezen.
     
  3. Robinxb360

    Robinxb360 Active Member

    Berichten:
    1.336
    Leuk Bevonden:
    25
    Ik heb dit ook gehad, je bent kansloos in deze zaak. EA doet niks met klachten. Als je gebanned bent krijg je ook geen enkele support en kappen ze je snel af als je gebeld hebt. Nieuwe origin account aanmaken dus.
     
  4. KidInk

    KidInk Guest

    Kan ik deze weer koppelen aan dezelfde gamertag?
     
  5. brambino12

    brambino12 Voetbal-encyclopedie

    Berichten:
    607
    Leuk Bevonden:
    3
    Ik hoorde van een vriend van mij dat de verdediging: Cole-Terry-Vidic-Richards perfect werkte, iemand een idee voor een combinatie van dat met Drogba (enorm goed!) voor 50k?
     
  6. Siemenn

    Siemenn pee es vee

    Berichten:
    7.883
    Leuk Bevonden:
    444
  7. Niema94

    Niema94 Active Member

    Berichten:
    1.068
    Leuk Bevonden:
    39
    Drogbaa_O_
     
  8. brambino12

    brambino12 Voetbal-encyclopedie

    Berichten:
    607
    Leuk Bevonden:
    3
    [​IMG]

    Van alle ideeën heb ik dit gemaakt, zou het lukken en goed spelen of moet ik toch voor de combinatie van Cabaye en Ben Arfa gaan?
     
  9. Siemenn

    Siemenn pee es vee

    Berichten:
    7.883
    Leuk Bevonden:
    444
    Ben Arfa - Cabaye alleen als je van skills houdt. Hou je daar niet van, kan je net zo goed dit team pakken inderdaad.

    Ik zou alleen geen 4-3-3(4) pakken, is verdedigend nogal kwetsbaar. Dan zou ik voor één of twee CDM's gaan.
     
  10. Robinxb360

    Robinxb360 Active Member

    Berichten:
    1.336
    Leuk Bevonden:
    25
    Nee dat is onmogelijk. Je bent al je voortgang op je fifa account kwijt en zult een nieuwe moeten starten, helaas.. EA's a bitch.

    Als je zo ongelukkig als ik was toen ik geband werd, kan je ook andere games (zelfs pc) die aan je origin account gelinkt zijn niet meer online spelen. Zo kon ik na de ban BF3 niet meer online spelen.
     
    Laatst bewerkt: 29 okt 2013
  11. KidInk

    KidInk Guest

    Achja, we zien wel. Ik ga iig geen nieuwe gamertag maken :p heb 80k gamerscore op deze.
     
  12. jensss

    jensss ^^

    Berichten:
    1.655
    Leuk Bevonden:
    2
  13. nielzqqq

    nielzqqq Active Member

    Berichten:
    424
    Leuk Bevonden:
    0
  14. jensss

    jensss ^^

    Berichten:
    1.655
    Leuk Bevonden:
    2
    True, al was dit wel in het begin van de wedstrijd en merk je vaak dat lui dan wel happen als je wat skills eruit gooit.
     
  15. Siemenn

    Siemenn pee es vee

    Berichten:
    7.883
    Leuk Bevonden:
    444
    Had die gezien op EA inderdaad, tof man! Was een zeer mooie actie :eek:

    Ik wil ook 5-skillers in m'n team haha.
     
  16. Niema94

    Niema94 Active Member

    Berichten:
    1.068
    Leuk Bevonden:
    39
    Haha op die manier verdedig ik alleen als ik moet scoren en nog weinig tijd over heb, of als ik zo ver voor sta dat het niet meer mis kan gaan.

    Neemt niet weg dat het een prachtige goal was, die fake shots zijn echt handig bij McGeady, bij de meeste spelers gaat het heel anders en verlies je meestal de bal, zo ver ik weet kunnen alleen Ronaldo, Neymar en Ronaldinho het op deze manier, maar er zullen vast wel meer zijn waar ik even niet op kom.
     
  17. PS360-gamer

    PS360-gamer Active Member

    Berichten:
    295
    Leuk Bevonden:
    3
  18. mk katti

    mk katti Active Member

    Berichten:
    2.583
    Leuk Bevonden:
    0
  19. Siemenn

    Siemenn pee es vee

    Berichten:
    7.883
    Leuk Bevonden:
    444
    Je bedoelt de scoop turn, die sleep? Die kunnen alle 5-sterren spelers door gewoon een fakeshot naar de zijkant te maken. Al deze spelers dus: 5* skillers.
     
  20. Niema94

    Niema94 Active Member

    Berichten:
    1.068
    Leuk Bevonden:
    39
    Oh haha zo heet het dus. Echt ontzettend vaak gelezen op de EA-forums maar wist nooit echt wat het was:+ Ik dacht dat sommige spelers dat gewoon kunnen haha.
     

Deel Deze Pagina