Er zijn bij mij nu al drie xbox controllers kapot gegaan, allemaal zelfde probleem, de bedrading bij de controller zelf gaat kapot, eerst gaat de isolatie breken en daarna de rest ook Ik weet niet zeker waardoor het komt, ik rol het altijd wel op, en dat doe ik ook een stuk voorzichtiger als eerst. Vooral omdat het met drie controllers al is gebeurt lijkt het me dat meer mensen er last van moeten hebben toch?? We hebben ze nog niet eens een jaar, maar ze worden wel heeel intensief gebruikt (heb 5 broertjes met vriendjes en nog eens mn eigen vrienden) En we hebben ook nog een probleem dat de poorten van de xbox zelf niet goed lijken te zijn omdat als we een goeie controller erop aansluiten hij nog heel vaak aangeeft dat we moeten reconnecten... Ik heb microsoft gebeld, ze zouden een nieuwe controller opsturen, maar ze hadden even een computercrash , maar toch, hoe leg ik die lui uit dat mn xbox waarschijnlijk ook nog naar de klote is, en dat het om meerdere controllers gaat... Ze blijven waarschijnlijk geen nieuwe controllers opsturen, weet iemand hoe ik dit kan voorkomen? Met de nes heb ik nooit zon probleem gehad, kut bekabeling
Ik heb geen problemen met mijn controllers, ik rol mijn snoeren ook altijd op en heb mijn xbox over 2 maanden 1 jaar, ik hoef ook nooit te reconnecten. Mijn controllers worden btw niet zo heel intensief gebruikt (mijn broertje heeft een eigen Xbox)
Volgens mij vraagt Metsada niet hoe 't met je controllers gaat, wel Metsada, ik zou gewoon Microsoft opbellen.. Zeggen wat je gedaan hebt met de controllers en erbij vertellen dat er misshcien ook wel iets met je Xbox aan de hand is. Als alles binnen de garantieperiode van een jaar valt word alles als het goed is gratis gerepareert *)
Mischien komt het doordat je, je controllers strak oprolt. Ik zorg er altijd voor dat ik begin met een lus....en daarna pas oprol.
Ik leg ze gewoon om de grond zonder op te rollen. Het enige heb ik dat bij mijn ene controller de l knop soms ingedrukt blijft.
Maat van me heeft het ook gehad, gewoon de eerste 'rol' om de controller heel losjes doen, dan kan de rest wel wat 'strakker'.
Ik rolde vroeger mijn sega controllers (megadrive) ook op. Die draden zijn ook helemaal open of kapot. Sindsdien rol ik nooit meer de draden op en heb er geen last meer van.
ik rol ze noopt op, maar had idd dat ineens het draad open was, vod het toen al vreemd. Heb er gewoon een plakbandje om gedaan en klaar
.::: Oprollen is idd slecht voor de bedrading. Het beste is de snoeren in de 'originele-uit-de-verpakking' vorm terug te 'vouwen'. (desnoods ook weer met snelbindertje bij elkaar houden) Heb je minder kans op kabelbreuk e.d.
Even een vraag Metsada, heb jij misschien een kat? Ik heb namelijk een kat en bij mij zijn 2 keer me draden door gebeten door die kut kat. Ik heb nu een 3de keer een controller. (Alsof het niets kost ) Ik die berg ik nu goed op.
Ik rol ze nooit echt op, dan komen er allemaal van die rare knikken in de snoeren te zitten waar je het eerste halfuur weer mee bezig bent om ze goed recht te krijgen. Leg gewoon de helezooi in de kast
Gewoon alle knikjes die er in zaten terug buigen. Paar boeken er op zodat het niet terug buigt doet ook wel wonderen