1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Battlefield 4

Discussie in 'Games' gestart door Hybrid, 30 jan 2013.

?

Wat is jouw favoriete klasse in Battlefield 4?

  1. Assault

    43,6%
  2. Engineer

    30,8%
  3. Support

    12,8%
  4. Recon

    12,8%
  1. Jorrie

    Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

    Berichten:
    18.430
    Leuk Bevonden:
    4.955
    Hmm, toen was BF4 offline vanwege maintenance, waarschijnlijk wordt mijn laatste potje niet opgeslagen, ging net zo lekker :mad:
     
  2. GoDz ViSioN

    GoDz ViSioN .

    Berichten:
    2.594
    Leuk Bevonden:
    7
    Heb nu twee verschillende maps gespeeld. Naam zou ik niet zo gauw weten, maar bij 12vs12 is de map perfect, maar bij 9vs9 is de map eigenlijk te groot. De lobby moet dus helemaal vol zijn voor het meeste speelplezier.
     
  3. xboxlol

    xboxlol Active Member

    Berichten:
    1.651
    Leuk Bevonden:
    40
    Nah, mijn backlog is nog zo groot dat ik voorlopig geen next-gen nodig heb. Tevens begin ik in februari met afstuderen. Vaarwel tijd. :'-(

    Al moet ik zeggen dat na het zien van die BF4 footage op de PS4 het wel begint te kriebelen. MUST. RESIST. URGE. :+
     
  4. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Lees net dat ze op console nog niet werken. Komt eraan zeggen ze. :)
     
  5. RK1989

    RK1989 Krankjorum

    Berichten:
    225
    Leuk Bevonden:
    2
    Daar was ik dus al bang voor.

    Ik denk ook dat je altijd wel 3 of 4 mensen kunt afschrijven omdat die de levolution willen triggeren of zich bezig houden met campen op gebouwen en dat soort onzin. Als ze het niveau van BF3 weten te halen vind ik het prima, maar anders kan de One niet snel genoeg komen :+
     
  6. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Twee gespeeld. Railway was aardig groot. Moet wel een voertuig hebben.
    Lockers was wel oke voor 12vs12. Beetje zoals Metro.
     
  7. xboxlol

    xboxlol Active Member

    Berichten:
    1.651
    Leuk Bevonden:
    40
    Toch heb ik het idee dat de current-gen version meer Battlefield 3.5 is. Er is vrij weinig veranderd op een paar wapens na. De grootste veranderingen zijn de destruction, graphics en 64 players op consoles. Voor mij niet echt de 60 euro waard. Dan wacht ik liever totdat ik een next-gen console heb, dan is waarschijnlijk intussen de premium edition ook uit. (als ik de verleiding weersta :+)
     
  8. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Tsja als next gen hier over 3 weken komt dan verkoop ik BF4 weer voor de 360. :)
     
  9. RK1989

    RK1989 Krankjorum

    Berichten:
    225
    Leuk Bevonden:
    2
    Paracel Storm, Golmud Railway, Lancang Dam en Rogue Transmission lijken me, van wat ik ervan heb gezien, te groot voor de huidige consoles. Dat je een voertuig nodig hebt vind ik niet erg, maar als ze qua grootte vergelijkbaar zijn met met maps uit AK, dan krijg je imo gewoon te veel saaie momenten.
     
    Laatst bewerkt: 31 okt 2013
  10. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
  11. Schil1

    Schil1 GT : Schil1

    Berichten:
    1.298
    Leuk Bevonden:
    73
    zit er een code in het hoesje voor als je hem wilt inruilen voor de One ?
     
  12. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    PS4 impressie van Levelcap

     
  13. Looney

    Looney Active Member

    Berichten:
    2.129
    Leuk Bevonden:
    25
    Ik speel de pc versie van bf4, beta niet gespeeld. Maar klopt het dat fps view heel anders is dan in bf3?
     
  14. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Zo even wat gespeeld. Level 5 nu. Gelukkig eindelijk de carbine unlocked.
    Overall speelt het gewoon als de beta. HD pack zie je wel een beetje maar heb het gevoel dat de graphics wat minder zijn dan BF3. Misschien komt dat door de blue tint van BF3.
    Frames zijn wel goed imo. Beter dan de beta. Ga me er de komende weken prima mee vermaken en lekker alvast ranks pakken. Daarna na de next gen. Vraag me wel af of deze game lang op de current in leven blijft. Mensen gaan toch next gen zien en je merkt wel dat BF4 wel een te grote game is voor current gen. Ik zie niemand dit 2 jaar spelen zoals met BF3. :)
     
  15. Jorrie

    Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

    Berichten:
    18.430
    Leuk Bevonden:
    4.955
    Ik word sinds die update wel vaak gedisconnect van de server, irritant :mad:
     
  16. ExquisiteSteez

    ExquisiteSteez Active Member

    Berichten:
    3.198
    Leuk Bevonden:
    909
    Ziet er echt goed uit :)

    Goed om te horen dat PC gamers de (next-gen) console versies goed vinden.
     
  17. 1nfinity

    1nfinity Show your Skill

    Berichten:
    297
    Leuk Bevonden:
    0
    Sinds ik het spel (multiplayer disc) op de harde schijf heb gezet, krijg ik geen hitindicators meer als ik enemy's raak, heel raar. Is nog meer van dit soort ongein ;S

    EDIT: nu ik het spel, weer opnieuw op heb gestart, is het probleem opgelost
     
    Laatst bewerkt: 31 okt 2013
  18. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Persoonlijk vind ik Dawnbreak de tofste map op het moment. Hij is redelijk groot maar op een of andere manier is het aardig druk zelfs met 24 man. Zal wel aan de layout liggen ofzo. Kan niet wachten om die met 64 man te spelen.
     
  19. Timg237

    Timg237 New Member

    Berichten:
    77
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik zou het vandaag ook binnen krijgen want hij was gister verstuurd...... Niks gehad........
     
  20. RK1989

    RK1989 Krankjorum

    Berichten:
    225
    Leuk Bevonden:
    2
    Ik heb hem ook nog niet, maar hij zal morgen of overmorgen wel komen.

    Even een vraag tussendoor: wanneer komt de Xbox One eigenlijk uit in NL? Het zal ongetwijfeld ergens gepost zijn, maar ik heb geen zin om het op te zoeken.
     

Deel Deze Pagina