1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Assassin's Creed IV: Black Flag

Discussie in 'Games' gestart door Tyspolir, 3 mrt 2013.

  1. Davey666

    Davey666 Dislocated Boy

    Berichten:
    4.611
    Leuk Bevonden:
    80
    Toch ook maar besteld want ziet er toch wel weer vertrouwd goed uit.
    Wel nog een kleine backlog, maarja :+
     
  2. Gakkie

    Gakkie Black Queen

    Berichten:
    9.595
    Leuk Bevonden:
    689
    Helemaal mee eens! Nextgen it is! Reviews beloven veel goeds en zagen er goed uit.
     
  3. Niels_x360

    Niels_x360 Active Member

    Berichten:
    969
    Leuk Bevonden:
    177
    ziet er wel vet uit maar zie ook dat t verhaal niet helemaal top is ik twijfel nog over AC BF aangezien er nog zoveel spellen uitkomen komende maanden
     
  4. Fiasco

    Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

    Berichten:
    19.027
    Leuk Bevonden:
    5.812
    Einde van sequence drie is wel toch zeer tof. Dan heb ik het eigenlijk over het vrij rondvaren met je schip. Op land is de game weer dramatisch saai en totaal niet boeiend, maar te water is de game echt zeer vet gedaan. Al dikke gevechten gehad met andere schepen, erg tof!
     
  5. ExquisiteSteez

    ExquisiteSteez Active Member

    Berichten:
    3.198
    Leuk Bevonden:
    909
    Ik ben serieus aan het twijfelen of ik deze game op de PS4 wil spelen.

    Eerst wou ik hem niet. Toen weer wel... en nu ben ik weer aan het twijfelen.

    Ten eerste mis ik grote steden en de hoge gebouwen.

    Daarnaast stoor ik mij ook aan de graphics van de next-gen versie.

    Als ik een next-gen console haal wil ik ook next-gen graphics. Natuurlijk weet ik ook wel dat de graphics op de next-gen consoles steeds beter gaan worden.

    Maar bij AC4 is het verschil tussen de current-gen en next-gen qua graphics niet zo heel groot. Die game is ook gemaakt voor de current-gen.

    Ik schrok bijna toen ik het filmpje zag waarin ze de PS3 en PS4 beelden gingen vergelijken.

    Op sommige beelden vond ik de PS3 versie zelfs mooier.

    Moet toch niet gekker worden. :+

    Maar ja, gelukkig heb ik nog een paar weken om er goed over na te denken.
     
  6. Nelioka

    Nelioka Active Member

    Berichten:
    305
    Leuk Bevonden:
    0
    Klopt, ook de missies op het land zijn vaak alleen maar achtervolgen en schuilen in de bosjes. Hak liever in op alle vijanden die ik tegen kom.

    Was wel even slikken vandaag toen er twee Men-o-war's achter mij aankwamen. Wel een flinke buit aan over gehouden :thumbup:
     
  7. Zifnap

    Zifnap Koehl en gecollecteerd

    Berichten:
    15.457
    Leuk Bevonden:
    3.421
    Het moet inderdaad niet veel gekker worden nee, vooral als de PS4 versie toch echt wel vlotter draait en een stukkie scherper eruit ziet. :+



    Filmpje wel draaien op 1080P, anders heeft het geen zin. Zie voor andere bewijzen ook de IGN review zelf. Een behoorlijk stuk scherper zou ik zeggen.
     
    Laatst bewerkt: 30 okt 2013
  8. Davey666

    Davey666 Dislocated Boy

    Berichten:
    4.611
    Leuk Bevonden:
    80
    Vooral dat water is echt nice bij de PS4 versie :)
     
  9. Reckuuza

    Reckuuza #ACHTERBUURTHOOLIGAN#LOMPEBOER#XBWSFINEST#NEKDIE

    Berichten:
    11.440
    Leuk Bevonden:
    17.536
    04:10 is echt het meest awkward moment in de hele AC serie, ooit.
     
  10. Fiasco

    Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

    Berichten:
    19.027
    Leuk Bevonden:
    5.812
    Haha, dat was dramatisch ja. Eindelijk een nieuwe mogelijkheid om of tegenwoordige tijd goed te doen of eruit te laten en dan maakt Ubi het alleen maar erger. :lol:
     
  11. osmgek

    osmgek Active Member

    Berichten:
    296
    Leuk Bevonden:
    1
    Ik heb nu alle upgrades voor Edward en ben ook goed opweg met mijn schip vind het nog steeds erg vermakelijk het spel bijna verhaallijn uitgespeeld. Daarna al die andere dingen gaan doen
     
  12. Fiasco

    Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

    Berichten:
    19.027
    Leuk Bevonden:
    5.812
    [​IMG]

    Game heeft toch wel zijn toffe en mooie momentjes. Als Assassin's Creed-game zijnde is het qua bugs/weirde shit/verschrikkelijke A.I weer same story. Toch is de piraten setting en vrij rondvaren en plunderen met je schip echt gruwelijk tof. Het is op dat gebied een vernieuwing dat dit eigenlijk Assassin's Creed III had moeten zijn. Behoorlijke game met twee gezichten, setting en piraten gameplay is tof, maar rest is gewoon bedroevend weer.
     
  13. Pollie

    Pollie Active Member

    Berichten:
    187
    Leuk Bevonden:
    13
    je screen shot, daar ben ik vanmiddag geweest. echt werkelijk prachtig!
    voor de rest ben ik het met je eens, ik denk ook dat het beter zou zijn als ze eens een jaar overslaan.
    kunnen ze de game verder perfectioneren. maar ondanks de minpunten die nog steeds aanwezig zijn vind ik hem geweldig.

    Verstuurd van mijn LT30p met Tapatalk
     
  14. osmgek

    osmgek Active Member

    Berichten:
    296
    Leuk Bevonden:
    1
    Zo verhaallijn van assassins creed 4 black flag uitgespeeld:) nu de rest nog op Rustig tempo
     
  15. Niels_x360

    Niels_x360 Active Member

    Berichten:
    969
    Leuk Bevonden:
    177
    is hij de 60eu waard ookal vind ik die piraten setting mwah is ie t wel waard of laten liggen en wachten tot ie budget word ?
     
  16. Zifnap

    Zifnap Koehl en gecollecteerd

    Berichten:
    15.457
    Leuk Bevonden:
    3.421
    Volgens mij is dat ook expres zo bedoeld. Het is die domme collega die we allemaal wel eens op het werk tegenkomen, eentje die overal over opschept maar keer op keer zichzelf belachelijk maakt (zonder dat door te hebben).
     
  17. Nelioka

    Nelioka Active Member

    Berichten:
    305
    Leuk Bevonden:
    0
    Toch wel aardig van Ubisoft dat ze de pass hebben afgeschaft :)
     
  18. ExquisiteSteez

    ExquisiteSteez Active Member

    Berichten:
    3.198
    Leuk Bevonden:
    909
    Goed nieuws
     
  19. osmgek

    osmgek Active Member

    Berichten:
    296
    Leuk Bevonden:
    1
    Had hem al maar zeker goed nieuws voor de mensen die hem later kopen
     
  20. PePzi NL

    PePzi NL Ōkami! XBW.nl VIP

    Berichten:
    3.997
    Leuk Bevonden:
    203
    Kijk, dát is service :thumbs: Jammer alleen dat die pass een paar dagen geleden nog voor 800 msp / 10 eu online stond, dus hopelijk krijgen de mensen die er wél voor betaald hebben nog iets van compensatie :+
     

Deel Deze Pagina