Yep! Speelt wel lekker Moet wel enorm wennen aan andere knoppen, zoals het spotten van vijanden, is nu RB ipv de selectknop. En de heli's en tanks besturen. allemaal wel ff wennen maar wel heel kick! Ben trouwens ook heel blij met de nieuwe kleurenblindmodus Je kan nu uit 3 verschillende kiezen, dus voor iedere kleurenblindsoort 1 Kzie eindelijk het verschil tussen vijanden en squad hahaha.
Ik vind hem grafisch een beetje tegenvallen, de multiplayer versie! Als iemand een teamgenoot wil hebben mag hij mij wel toevoegen: LaFrentzL Ik speel vooral conquest en mijn gamestijl is flag attacken!!!
Jongens we hebben al een BF4 thread. Dus aub daar posten http://forum.xboxworld.nl/showthread.php?t=168726&page=136 Binnenkort passen we wat dingen aan met One en 360 game threads.
Ja dat is nu juist het probleem die thread staat verkeerd. Het spel is er nog niet voor de one, sterker nog de one zelf is er nog niet. Dus niet deze thread staat verkeerd. Als ik jouw was zou ik dus mijn (overigens terechte oproep) daar plaatsen.
Wat dacht je vanochtend bij het opstaan? Vandaag ga ik een topic starten? Kudo's man, je hebt het 'm geflikt. Wat een plaatje.
Niet echt druk in dit topic zie ik?! Niemand die BF4 speelt..? Ik wil de game graag kopen, maar wilde vragen of ik misschien even moest wachten ivm bugs en dergelijke..?