1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[XOne] FIFA 14 Ultimate Team

Discussie in 'Games' gestart door TAN UNITED, 8 sep 2013.

  1. Siemenn

    Siemenn pee es vee

    Berichten:
    7.883
    Leuk Bevonden:
    444
    Gebruik het zelf erg vaak, is een hele nuttige truc om naar binnen te kappen. :)
     
  2. Niema94

    Niema94 Active Member

    Berichten:
    1.068
    Leuk Bevonden:
    39
    Ik gebruikte het in Fifa 13 ook constant, met vrijwel alle aanvallers, maar in de 14 dus nooit. Het werkt echt voor geen meter dat kappen zonder die scoop-turn. Moet maar weer is een team gaan bouwen met een paar 5* skillers.
     
  3. Siemenn

    Siemenn pee es vee

    Berichten:
    7.883
    Leuk Bevonden:
    444
    Ik vind het kappen best goed werken, maar je moet geen 180 graden kappen. Het is fijn dat je nu met kappen de snelheid eruit haalt en de tegenstander vaak stukje doorrent. :)
     
  4. nielzqqq

    nielzqqq Active Member

    Berichten:
    424
    Leuk Bevonden:
    0
    klopt, maar jou mannetje heeft ook tijd nodig om die draai te maken. Wat maby wel een handige tip is is een fake shot te doen en dan pas (180 graden) te draaien. Lijkt sneller te werken dan in 1 keer de andere kant op kappen.

    Vind het wel beter zo, want vorig jaar was het veelte makkelijk iemand uit te kappen, omdat je gewoon je snelheid meteen had na een 180 graden kapbeweging.

    Merk wel dat de roulette dit jaar weer veel beter werkt dan vorig jaar en de heel-to-heel doet het ook altijd heel erg goed:cool:

    Scoop turn is minder overpowered vind ik dit jaar, omdat hij hem niet altijd uitvoert, vooral als je op snelheid bent en niet een btje schuin loopt.
     
  5. Niema94

    Niema94 Active Member

    Berichten:
    1.068
    Leuk Bevonden:
    39
    Ik ben jammer genoeg geen skiller, al eigenlijk sinds ik fifa speel en dat is al sinds 07. Niet dat ik daardoor minder goed ben ofzo maar ik merk wel dat ik soms iets te voorspelbaar ben. Enige wat ik nog een beetje effectief kan uitvoeren zijn ball rolls en scoop-turns. De rest lukt zo nu en dan wel maar nooit echt dat ik precies die skill kan uitvoeren die ik op dat moment nodig heb.

    Heb eigenlijk ook nooit de zin gehad om het offline te gaan oefenen waardoor ik het dus online probeerde en dat liep niet altijd goed af :+ Daarom skill ik dus bijna nooit.

    Toch domineer ik vaak genoeg in wedstrijden maar daarintegen houd ik er totaal niet van om echt op balbezit te spelen. Heb er ook echt een hekel aan om tegen zulke mensen te spelen, hele tijd lopen met de bal en constant rond passen ( meestal achterin en een beetje op het middenveld ). Kortom de mensen die Barca proberen na te doen, tegen zulke mensen doe ik altijd extra me best om te winnen}:]

    Als ik de bal heb gewoon zo snel mogelijk naar voren en die bal erin knallen. Beetje zoals Chelsea en Real Madrid in het echt spelen. De Mourinho tactiek dus }:]
     
    Laatst bewerkt: 31 okt 2013
  6. brambino12

    brambino12 Voetbal-encyclopedie

    Berichten:
    607
    Leuk Bevonden:
    3
    Ik doe ook vaak scoop turns met spelers als Robben, is dit een zeldzaamheid dan?
     
  7. nielzqqq

    nielzqqq Active Member

    Berichten:
    424
    Leuk Bevonden:
    0
    haha ja dat is wel de goede tactiek voor fifa. Ik betrap mezelf er ook vaak op, maar soms probeer ik ook wel een beetje geduldig rond te spelen, zodat de ander ongeduldig wordt en er gaten vallen.

    Probeer die heel-to-heel flick eens, hijs erg simpel, maar oooo zo effectief. Wat je doet is gewoon met een speler bijv. naar links sprinten dan doe je een "fake-shot" maar je houdt LT erbij ingedrukt en je houdt de stick gewoon naar de richting waarin je al rende. Heerlijk met sterke snelle spitsen die bijv maar 3* skills hebben (balotelli etc.)
     
  8. nielzqqq

    nielzqqq Active Member

    Berichten:
    424
    Leuk Bevonden:
    0
    4 ster skillers kunnen hem ook, maar niet sprintend en minder "scherp". bij 5ster skillers is het bijna echt 180 graden en bij 4ster skillers 90 graden, maar ook zeker effectief
     
  9. gaizka

    gaizka Ajax Kampioenen !!!

    Berichten:
    1.648
    Leuk Bevonden:
    10
    Het 'fake shot' mislukt vaak bij mij waardoor ik gewoon schiet, ben ik dan te laat met de pass knop indrukken? Het principe is toch dat je de schotmeter oplaad en vervolgens snel op de pass knop drukt?
     
  10. Niema94

    Niema94 Active Member

    Berichten:
    1.068
    Leuk Bevonden:
    39
    Nee gewoon gelijk na dat je de schotknop drukt.
     
  11. nielzqqq

    nielzqqq Active Member

    Berichten:
    424
    Leuk Bevonden:
    0
    probeer in plaats van (B) >> (A) eens dit: (X) >> (A) :thumbs:
     
  12. gaizka

    gaizka Ajax Kampioenen !!!

    Berichten:
    1.648
    Leuk Bevonden:
    10
    Dus 'voorzetten' en dan passen? De LT knop hoef je niet in te drukken neem ik aan?
     
  13. FiDoDiDo007

    FiDoDiDo007 Active Member

    Berichten:
    268
    Leuk Bevonden:
    7
    Klopt! Maar de LT knop hoeft dit jaar sowieso niet te worden gebruikt voor skillmoves ;-) .
     
  14. Niema94

    Niema94 Active Member

    Berichten:
    1.068
    Leuk Bevonden:
    39
    Huh, LT is toch zelfde als L2? Heb ik het dan al tijd verkeerd lopen doen?
     
  15. nielzqqq

    nielzqqq Active Member

    Berichten:
    424
    Leuk Bevonden:
    0
    voor fake shot heb je geen LT/L2 nodig, vorig jaar ook al niet
     
  16. FiDoDiDo007

    FiDoDiDo007 Active Member

    Berichten:
    268
    Leuk Bevonden:
    7
    Jep en dit jaar dus ook niet voor skillmoves. Toch druk ik hem af en toe in. Voelt zo vertrouwd :p . Maar je kan dus niet meer een skill verknoeien door net te laat LT/L2 in te drukken.
     
  17. nielzqqq

    nielzqqq Active Member

    Berichten:
    424
    Leuk Bevonden:
    0
    haha klopt, ik gebruik L2 nog wel voor sommige tricks, zoals de heel-to-heel, met L2 en fake-shot werkt L2 nog wel
     
  18. rekers38

    rekers38 Member

    Berichten:
    43
    Leuk Bevonden:
    0
    Kan iemand voor mij een nice hybrid maken?

    Ik heb zo rond de 75k.
    Opstelling: Geen 5 verdedigers en liefste ook geen 3. veras me voor de rest met een opstelling die jullie fijn vinden.

    Heb geen voorkeur aan een speler die ik erin wil. Wil wel graag een sterke en kopsterke spits. Het middenveld moet sowieso een breker bevatten met H/M of H/L. Voor de rest middenvelders met veel pass en schot zou wel handig zijn.

    Verdedigers graag met H/M maar is geen must. en rond de 70 pace.

    Nou, hopelijk lukt het :D:D
     
  19. Siemenn

    Siemenn pee es vee

    Berichten:
    7.883
    Leuk Bevonden:
    444
    [​IMG]

    [​IMG]
     
  20. Niema94

    Niema94 Active Member

    Berichten:
    1.068
    Leuk Bevonden:
    39
    Eerste Team van Siemenn lijkt me echt ziek.
     

Deel Deze Pagina