1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

De grote mobiele telefoons thread [Deel 7]

Discussie in 'PC, Handheld & Algemeen' gestart door RemcoM, 28 apr 2012.

  1. AnubisNefer

    AnubisNefer Well-Known Member

    Berichten:
    7.480
    Leuk Bevonden:
    3.138
    Dat is vaag, je google account en whatsapp maken backups van je gesprekken.

    Vorige week nog een full wipe gedaan met andere rom, inloggen met mijn google account en hIj downloade automatische alle apps die ik geinstalleerd had, vervolgens whatsapp geopend, mijn nummer ingevoerd en hoppa... Alles stond er weer.
     
  2. Jorrie

    Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

    Berichten:
    18.427
    Leuk Bevonden:
    4.947
    Klopt maar de groepsgesprekken worden niet meegenomen. Het is al opgelost trouwens via nandroid Explorer \o/

    Werkt een stuk soepeler maar dat komt ook omdat het een full wipe is. Tot nu toe tevreden :)
     
    Laatst bewerkt: 27 okt 2013
  3. Chrizzle

    Chrizzle Active Member

    Berichten:
    1.150
    Leuk Bevonden:
    756
    Wilde eigenlijk wachten op de Nexus 5 maar dat duurde me allemaal te lang dus net mn abbo verlengd met een Sony Xperia Z1 :) Gelijk een hoesje erbij want op de camera van mn S2 zaten zoveel krassen dat het leek alsof er een Instagram filter overheen ging.
     
  4. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.782
    Leuk Bevonden:
    556
    Paar maandjes terug een Galaxy S4 gehaald met abonnement voor twee jaar. Hele tijd supervoorzichtig mee geweest. Net leg ik hem kort op een verhogingkje van nog geen 30 cm neer. Hij valt eraf op de grond.....en ja hoor. Barst in het hele scherm van boven naar onderen. Alsof het schermpje elk moment kan knappen. Je ziet gvd op Youtube videos van tests dat ze het ding tegen de grond van achterlijke afstanden laten vallen en er gebeurd niets....

    Wat kan ik hier zelf aan doen nog? Het scherm moet niet knappen natuurlijk. Moet ik het tapen of kan zoiets gerepareerd worden? (geen verzekering).
     
  5. Distoration

    Distoration Da diii

    Berichten:
    3.115
    Leuk Bevonden:
    32
    Gewoon naar de dichtstbijzijnde beun turk gaan!
    Die fixen dat voor een prikkie.
     
  6. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.782
    Leuk Bevonden:
    556
    Het lijkt alleen te gaan om het front glas, want de touch functies werken perfect. Ik hoop dat we zo'n mannetje in Groningen hebben.
    Mocht ik hier in Groningen niet eentje hebben kan ik altijd nog dit kiezen..maar ik ga wel even goed rondkijken

    http://www.fixaphone.nl/toestelreparatie/Samsung/Galaxy-s4
     
    Laatst bewerkt: 1 nov 2013
  7. Lethal AK47

    Lethal AK47 Broodje kroket is leven XBW.nl VIP

    Berichten:
    10.739
    Leuk Bevonden:
    4.204
    Het ligt eraan hoe handig je bent, want zelf kan het ook. Onderdelen zat op eBay. :)
     
  8. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.782
    Leuk Bevonden:
    556
    Niet gigantisch handig. Ik ga eerst vandaag wel effe de stad af. Ik herinner me een klein zaakje waar ze foons repareren, maar hoe duur is nog de vraag.
     
  9. RemcoM

    RemcoM Ash and molten glass like Eyjafjallajökull

    Berichten:
    4.278
    Leuk Bevonden:
    2.030
    Oude Ebbingestraat, aan de overkant van de Gamemania en Nedgame zit er een :).
    Pas wel op dat er echte onderdelen worden gebruikt want er worden heel veel nagemaakt die lang niet zo goed zijn
     
  10. Corona

    Corona Active Member

    Berichten:
    372
    Leuk Bevonden:
    82
    Oude kijk in 't jat zit er ook eentje
     
  11. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.782
    Leuk Bevonden:
    556
    Ben bij Oude Ebbinge geweest, ze gebruiken alleen maar originele onderdelen. De volledige voorkant moet er echter af en de reparatie is 180 in totaal. Voor mij wilde hij de btw eraf halen en dan 140. Bij nog eentje tegenover gamemania vroegen ze 190. En eentje vlak naast Plentyparts Onderdelenhuis ook eentje...200. Ik kan het volgens mij idd nog beter zelf doen dan zeg. Ze zeiden allemaal dat bij de S4 de volledige voorkant eraf moet en dat je er niet eens fake onderdelen op kan zetten. Ik kijk nog wel even wat rond op internet en zie wel wanneer/of ik deze laat repareren. Als ie niet gaat knappen of brokkelen...klaar.
     
    Laatst bewerkt: 1 nov 2013
  12. Corona

    Corona Active Member

    Berichten:
    372
    Leuk Bevonden:
    82
    Tsja wat had je dan verwacht? Voor een tientje klaar te zijn? Zit redelijk veel technologie in die schermen tegenwoordig. En originele producten kosten ook redelijk wat.
     
  13. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.782
    Leuk Bevonden:
    556
    Ik had geen idee wat ik kon verwachten, maar door andere kosten kan ik zo'n reparatie ook echt niet laten doen nu. Iemand hier zei dat het voor een prikkie gedaan kon worden. Ik kijk wel even wat ik doe, zolang de barsten en scheuren niet verder gaan of abrokkelen, kan het nog wel.
     
  14. Lethal AK47

    Lethal AK47 Broodje kroket is leven XBW.nl VIP

    Berichten:
    10.739
    Leuk Bevonden:
    4.204
    Bestel 't dan op eBay en probeer het zelf. Zo moeilijk is het niet, zeker niet met YT!
     
  15. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.782
    Leuk Bevonden:
    556
    Grote kans dat ik dat ga doen man. Thanks!
     
  16. ExtraBB

    ExtraBB Bruno

    Berichten:
    679
    Leuk Bevonden:
    0
    Jezus wat een prijzen 8) Dat is het toch niet waard..
    Ik zou het inderdaad zelf proberen.
     
  17. RemcoM

    RemcoM Ash and molten glass like Eyjafjallajökull

    Berichten:
    4.278
    Leuk Bevonden:
    2.030
    Wel goed opletten dat je geen neppe krijgt.
     
  18. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.782
    Leuk Bevonden:
    556
    Bij iemand op Ebay die een supergoede rating heeft zit ik meestal wel ok toch?
     
  19. RemcoM

    RemcoM Ash and molten glass like Eyjafjallajökull

    Berichten:
    4.278
    Leuk Bevonden:
    2.030
    Ja meestal wel maar niet altijd.
    Ik zou gewoon goed op de comments en vooral de prijs letten, en even de verkoper zn naam googlen.
     
  20. Lethal AK47

    Lethal AK47 Broodje kroket is leven XBW.nl VIP

    Berichten:
    10.739
    Leuk Bevonden:
    4.204
    Ik heb er zelf een oog voor, maar het is tegenwoordig best lastig te onderscheiden. Maar check zoals gezegd de rating en zoek indien mogelijk dan de feedback van wat je koopt. De grootste kans op namaak is uit Shenzhen China.
     

Deel Deze Pagina