1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[XOne] FIFA 14 Ultimate Team

Discussie in 'Games' gestart door TAN UNITED, 8 sep 2013.

  1. rekers38

    rekers38 Member

    Berichten:
    43
    Leuk Bevonden:
    0
    Dat zijn 2 nice teams inderdaad!

    Alleen hoe speelt de 442, Die opstelling is mij nog nooit goed bevallen namelijk.
     
  2. Siemenn

    Siemenn pee es vee

    Berichten:
    7.883
    Leuk Bevonden:
    444
  3. Vegeta

    Vegeta capo di tutti i capi

    Berichten:
    4.197
    Leuk Bevonden:
    18
    Heeft iemand toevallig al met ozil gespeeld?
     
  4. mutantemile

    mutantemile The Pub's Barman

    Berichten:
    1.145
    Leuk Bevonden:
    44
    Ik had hem ja! maar vervangen voor silva wat me een stuk beter bevalt.. Ozil heeft een zwak schot en is best langzaam..
     
  5. Vegeta

    Vegeta capo di tutti i capi

    Berichten:
    4.197
    Leuk Bevonden:
    18
    aaaah Silva stukken beter?
     
  6. PS360-gamer

    PS360-gamer Active Member

    Berichten:
    295
    Leuk Bevonden:
    3
  7. Siemenn

    Siemenn pee es vee

    Berichten:
    7.883
    Leuk Bevonden:
    444
    Ik vind 5atb-opstellinegn redelijk zwak dit jaar.
     
  8. PS360-gamer

    PS360-gamer Active Member

    Berichten:
    295
    Leuk Bevonden:
    3
    @siemenn wat adviseer je dan wel? Wel graag de spelers uit mijn opstellingen.
     
  9. Siemenn

    Siemenn pee es vee

    Berichten:
    7.883
    Leuk Bevonden:
    444
    De eerste dus. ;)

    Al zou ik zelf eerder neigen naar Khedira boven Alonso. Dan heb je een echte bikkelaar.
     
    Laatst bewerkt: 1 nov 2013
  10. PS360-gamer

    PS360-gamer Active Member

    Berichten:
    295
    Leuk Bevonden:
    3
    Oke bedankt. Zijn het ook goede workrates op elke positie? En nog andere tips?
     
  11. Siemenn

    Siemenn pee es vee

    Berichten:
    7.883
    Leuk Bevonden:
    444
    Ik denk zelf dat een extra medium/medium of medium/high middenvelder niet zou misstaan op je middenveld. Isco op de 10 met H/L is ideaal en je controleur met M/H ook (al zou ik dus Khedira en Song boven Alonso verkiezen). Ik zou één van de twee half spelers M/M geven. Ik zou voor Busquets kiezen: verdedigend erg sterk, is lang, maar heeft ook een erg goede pass en vision. Is altijd underrated in het echt, maar EA heeft zijn creatieve kant wel goed belicht met 85 short passing en 86 vision.
     
  12. PS360-gamer

    PS360-gamer Active Member

    Berichten:
    295
    Leuk Bevonden:
    3
    Dus zoiets:
    ---Costa----benzema
    ------------Isco
    Busquets---modric
    ---------khedira
    Alba-barzagli-chiellini-abate
    -------------buffon

    En dan alba en barzagli misschien nog door pepe en marcelo verwisselen
     
    Laatst bewerkt: 1 nov 2013
  13. Niema94

    Niema94 Active Member

    Berichten:
    1.068
    Leuk Bevonden:
    39
    Busquets op LCM lijkt me niks, ten eerste kan die kil niet eens rennen en ten tweede moet een rechtspoot op de linkerflank wel een goed afstandschot hebben vind ik. IF Rakitic of Benat dus.

    Sowieso vind ik die formatie geen goede keus voor La liga, je middenvelders spelen als het ware als wingers maar dan iets centraler. Dan moet je types als Ramires, Paulinho, Vidal, Marchisio hebben en die lopen niet rond in spanje.

    Als je optimaal gebruik wilt maken van de goede middenvelders in La liga moet je gewoon 433(x) spelen.
     
    Laatst bewerkt: 1 nov 2013
  14. PS360-gamer

    PS360-gamer Active Member

    Berichten:
    295
    Leuk Bevonden:
    3
    @niema94
    Wat raad jij dan aan?
     
  15. PS360-gamer

    PS360-gamer Active Member

    Berichten:
    295
    Leuk Bevonden:
    3
    Maar is er dan niks waar ik met 2 spitsen kan spelen?
    Desnoods misschien als cam ofzoiets?
    4-3-3 (4) vond ik niks.

    Wat zijn anders in la liga de beste buitenspelers? Villa/pedro??
     
    Laatst bewerkt: 2 nov 2013
  16. Florinho0

    Florinho0 Active Member

    Berichten:
    292
    Leuk Bevonden:
    0
    Pedro RW, dat sowieso. LW's uit BBVA vond ik allemaal zeer matig. Als je 433 wilt gaan spelen raad ik je 433 (2) aan. Benzema functioneert daarin echt heel goed als lone striker vanwege z'n workrates (altijd aanspeelbaar) en hij heeft een goede passing waarmee je de wingers en inkomende middenvelders kan bereiken.
     
  17. Mandello

    Mandello Active Member

    Berichten:
    109
    Leuk Bevonden:
    0
    Ben aan het twijfelen over de opstelling voor m'n BPL team. 4-4-2 (2) of 4-1-2-1-2, aangezien de CAM's in de BPL goed zijn lijkt me 4-1-2-1-2 beter maar er zou ook eventueel een CAM op CVM kunnen, met erlangs Fellaini bijvoorbeeld.
     
  18. Ligt

    Ligt New Member

    Berichten:
    7
    Leuk Bevonden:
    0
    Nog iemand tips voor mijn team? Opstelling/switchen van spelers.

    [​IMG]

    Ik heb problemen met scoren, het dribbelen met de bal en mijn slome CB's. Als ik Lukaku tegen me heb is het zo over, steeds maar de lange bal op hem en hij is m'n CB's zo weer voorbij.

    Eerste keer dat ik Fifa speel nu, top game :)

    Welke knoppen combinatie gebruiken jullie als je dribbelt in de zestien?
     
    Laatst bewerkt: 2 nov 2013
  19. mutantemile

    mutantemile The Pub's Barman

    Berichten:
    1.145
    Leuk Bevonden:
    44
    Kan iemand mij helpen met het maken van een nieuw team. Heb nu bpl maar loop al Eem tijdje te sukkelen met de opstelling. Wil eigenlijk naar een hybrid 4-4-2(2) toe. Het liefst met een false cam en van persie in de spits. Budget is 500k ( van persie heb ik al). Heb nu ook y.toure en hazard die ik zeer fijn vind spelen. Maar die hoeven (niet per see) er in.
     
    Laatst bewerkt: 2 nov 2013
  20. Niema94

    Niema94 Active Member

    Berichten:
    1.068
    Leuk Bevonden:
    39
    Je problemen met scoren ligt aan je spitsen combinatie, en kan het beste 1 sterke en een snelle. Probeer in de spits eens Negredo-Ruben Castro.

    In de 16 moet je (als je geen skillmoves kent zoals mij) gewoon die sprint knop los laten. Ben je wel goed in skillmoves dan kan je zelf wel wat bedenken.

    Tenslotte Puyol vervangen voor Inigo Martinez en dan kan het niet meer mis gaan.

    Nog een tip: Probeer niet te veel met je middenvelders te dribbelen in die formatie, met Arteta kan het misschien wel een beetje maar het beste is om de bal zo snel mogelijk aan alves of alba te geven en constant voorzetten de 16 in te pompen.

    Ik heb 442 (2) nog nooit uitgeprobeerd in de BPL, maar mijn eerste goede team was een 442 (2) bundesliga team. Speelde echt heerlijk met Schweini en Gundo als CVM's_O_
     
    Laatst bewerkt: 2 nov 2013

Deel Deze Pagina