wow..mooi. ik zelf heb ook wat emblems gemaakt. maar hoe krijg je ze in de prod.cloud?? oftewel, hoe kan ik ze laten zien
paar kleine foutjes bij de letters. als ik het emblem maak is hij goed, tot dat ik hem opsla Edit/ Bij je gemaakte emblems in het onderste balkje staat als je met je muis eroverheen gaat Edit/Save Publish en Delete Beginpost aangepast [1]Crewkleur [2]Crewauto
ja maar als ik hem save, bewaar ik hem en publish is (bij mij dan) publiceren binnen de crew, ik ben niet de eigenaar van de crew.
Mooi dat ik erbij zit. Zo wel werken dus geen gta voor mij vanavond. Ik stem Bright Purple anders is het ook zo zielig voor die kleur.
Ik ben net begonnen met GTA online dus nog niet hoog in rang. Toch zou ik heel graag eens mee willen doen! Username: iveL Gamerstag: JOCUL Socialclub: _JOCUL_
Ten eerste welkom bij De Xboxworld Elite crew! Vraag op de socialclub crewwebsite even om een invite en ik accepteer je. XBW Elite
Morgen overdag met de crew afspreken? Ik ben tussen 12 en 5 uur fulltime online. Ik heb zin om redelijk wat missies te gaan voltooien. Een hoop missies nog niet gespeeld omdat we eigenlijk alleen nog maar hebben lopen rotzooien Mooi nieuw crew logo ook!
Wil ook wel weer wat missies gaan doen. Grote kans dat ik er bij ben. Weet alleen nog niet vanaf hoelaat.